eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Dostawa odczynników biochemicznych oraz pasków do analizy moczu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Ostróda: Dostawa odczynników biochemicznych oraz pasków do analizy moczu.
Numer ogłoszenia: 236159 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna , ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6427357, faks 089 6469250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników biochemicznych oraz pasków do analizy moczu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest dostawa odczynników biochemicznych oraz pasków do analizy moczu do Laboratorium według pakietów: Pakiet nr 1: Odczynniki przeznaczone do wykonania badań biochemicznych na analizatorze Hitachi, Pakiet nr 2: Odczynniki przeznaczone do wykonania badań biochemicznych na czytniku Cardiac Reader, Pakiet nr 3: Paski do analizy moczy na analizatorze Miditron Junior II..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzależnia ubieganie się każdego Wykonawcy o udzielenie tego zamówienia od spełnienia przez niego określonych w SIWZ warunków: Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- zał. nr 1 do SIWZ), b) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (na załączonym druku- zał. nr 2,3,4 do SIWZ), c) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ( Prawo zamówień publicznych), (na załączonym druku -zał. nr.5 do SIWZ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 PZP wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), 2. Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - dla potwierdzenia tego warunku jest zrealizowanie przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przynajmniej 1 dostawy na kwotę nie mniejszą niż opisany przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć: a) katalogi lub kopie ich stron, instrukcje obsługi, prospekty, foldery lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych asortymentów. 3. Dokumenty dodatkowe a) Oświadczenie oferenta , że wszystkie oferowane towary posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 ze zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy, oraz że zostaną one udostępnione na każde życzenie Zamawiającego: - dla wyrobów klasy I - deklaracja zgodności CE, - dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; - dla wyrobów klas: IIb i III - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania- OŚWIADCZENIE OFERENTA, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta (kserokopie dokumentów może poświadczyć przedstawiciel oferenta upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem: PZOZ w Ostródzie Spółka Akcyjna ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda tel. /089/ 642-73-57, fax. /089/ 646-92-50.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat-pok.04 Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna, ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Podlega publikacji na tablicy ogłoszeń: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda w dniach 08.12.2009r. - 17.12.2009 r..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1: Odczynniki przeznaczone do wykonania badań biochemicznych na analizatorze Hitachi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1: Odczynniki przeznaczone do wykonania badań biochemicznych na analizatorze Hitachi- według ilości i asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym-załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Odczynniki przeznaczone do wykonywania badań biochemicznych na czytniku Cardiac Reader.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2: Odczynniki przeznaczone do wykonywania badań biochemicznych na czytniku Cardiac Reader-według ilości i asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym-załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3: Paski do analizy moczy na analizatorze Miditron Junior II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3: Paski do analizy moczy na analizatorze Miditron Junior II-według ilości i asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym-załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.