eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego, jednodniowego szkolenia dla 8 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej nt.Jak działać zgodnie z zasadą równości, które ma na celu przekazanie wiedzy dotyczącej przygotowania i realizacji projektu zgodnego z zasadą równości kobiet i mężczyzn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-31

Dąbrowa Górnicza: świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego, jednodniowego szkolenia dla 8 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej nt.: Jak działać zgodnie z zasadą równości, które ma na celu przekazanie wiedzy dotyczącej przygotowania i realizacji projektu zgodnego z zasadą równości kobiet i mężczyzn
Numer ogłoszenia: 236123 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej , ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262-37-39, faks 0-32 262-69-51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup-dg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego, jednodniowego szkolenia dla 8 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej nt.: Jak działać zgodnie z zasadą równości, które ma na celu przekazanie wiedzy dotyczącej przygotowania i realizacji projektu zgodnego z zasadą równości kobiet i mężczyzn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego, jednodniowego szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej w terminie w terminie uzgodnionym z Wykonawcą w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2010 r.nt: Jak działać zgodnie z zasadą równości, które ma na celu przekazanie wiedzy dotyczącej przygotowania i realizacji projektu zgodnego z zasadą równości kobiet i mężczyzn - 8 godzin, szkolenie o charakterze warsztatowym, prowadzone aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas wykładów, ćwiczeń grupowych i indywidualnych, testów, dyskusji. 2. Szkolenie musi być prowadzone przez trenera posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie w danym zakresie. 3. Zamawiający planuje przeszkolić w ww. zakresie 8 pracowników. 4. Szkolenie obejmować ma 8 godzin zegarowych. 5. Godzina zegarowa szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaproponował szczegółowy program, który ma uwzględnić następujący podstawowy zakres merytoryczny: 6.1 Przygotowanie projektów: 6.1.1 określenie problemów, celów i rezultatów w zgodzie z zasadą równości, 6.1.2 standard minimum, wyjątki, 6.1.3 przegląd projektów regionalnych, 6.1.4 realizacja projektów (zarządzanie równościowe projektem), 6.1.5 zespół projektowy - konstrukcja równa z zasadami równości, 6.1.6 promocja projektu zgodna z zasadami równości, 6.1.7 regulaminy wewnętrzne - w tym dla prowadzących szkolenia, 6.1.8 dobre praktyki w projektach równościowych. Powyższy zakres tematów stanowi katalog otwarty, który Wykonawca może rozszerzyć i uszczegółowić w zaproponowanym programie szkolenia, mając na uwadze cel szkolenia oraz jego przydatność w pracy pracowników. 7. Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie Dąbrowy Górniczej. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia transport z siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem. 9. Szczegóły dotyczące zasad transportu np. godziny wyjazdu zostaną pisemnie ustalone przez Zamawiającego z ostatecznie wybranym Wykonawcą. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 2) Szkolenia powinny odbywać się w sali, o wielkości dostosowanej do liczby 8 uczestników, wyposażonej w: a) miejsca siedzące i stoliki dla 8 uczestników oraz jedno miejsce siedzące dla osoby monitorującej szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolujących, b) dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego, c) klimatyzację, d) projektor multimedialny, ekran, tablicę typu Flipchart, e) zaplecze sanitarne. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe - w formie papierowej - zbindowane oraz w formie elektronicznej na nośniku typu pendrive - zgodne z tematyką szkolenia oraz notatnik i długopis. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia. Na materiałach szkoleniowych muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać jeden komplet materiałów dydaktycznych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia odpowiedniej obsługi technicznej szkoleń poprzez wyznaczenie osoby odpowiedzialnej (osoba ta nie może być jednocześnie trenerem) między innymi za: - otwarcie sal przynajmniej na 20 minut przed szkoleniem, - wietrzenie sal, - poczęstunek, napoje, - rozwieszenie i stałe monitorowanie wizualizacji projektu oraz odpowiednich informacji o umiejscowieniu sal szkoleniowych i współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wykonywanie dokumentacji fotograficznej poczęstunku, rozmieszczenia wizualizacji sal szkoleniowych; - zaopatrzenie toalet w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki); - uruchomienie sprzętu technicznego przed szkoleniem. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w dniu szkolenia: 1) zimne napoje tj. soki i wodę mineralną, 2) w trakcie przerw kawowych świeżo parzoną, gorącą kawę i herbatę, 3 rodzaje ciastek, serwis gastronomiczny (zastawa, przygotowanie i sprzątanie), 3) obiad - zapewnienie przez Wykonawcę obiadu w formie bufetu obejmującego: dania ciepłe (zupa - 8 porcji, drugie danie - 8 porcji - mięso, ziemniaki lub frytki i sałatki, zakąski zimne, desery (wyroby cukiernicze, owoce), sok pomarańczowy i jabłkowy, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, a także stoliki koktajlowe i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów/obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie). 14. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym zakończeniu zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, według wzoru MEN oraz certyfikaty uczestnictwa oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki, z przedmiotowym opisem ukończonego szkolenia. Zaświadczenie zostanie wydrukowane przez Wykonawcę (na białym papierze, format A4, +/- 200g/m2, połyskującym, drukiem kolorowym). Na zaświadczeniu muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy wraz z informacją o współfinansowaniu w pełnym brzmieniu, 15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, rejestr potwierdzający odbiór materiałów szkoleniowych oraz cateringu. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu, pod którym będzie możliwy kontakt z Wykonawcą. 17. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów ubezpieczenia uczestników szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki te zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedno szkolenie dotyczące zagadnień równości kobiet i mężczyzn w projektach. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku, Wykonawca ma załączyć wykaz przeprowadzonych szkoleń wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć: 1. wypełniony formularz oferty zgodnie z wzorem dostarczonym Wykonawcy wraz ze SIWZ - załącznik nr 1; 2. program szkolenia zawierający: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - cel szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć (wymienione w pkt. III.6 SIWZ) oraz ich wymiar, - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 3. oświadczenie dotyczące miejsca szkolenia - dokładny adres gdzie będą się odbywały zajęcia wg wzoru na zał. nr 6 do SIWZ; 4. oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami umowy (wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ) oraz nie wnoszeniem co do jej treści żadnych zastrzeżeń (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ); 5. informacje o zapleczu socjalnym, 6. informacje o wielkości Sali i jej wyposażeniu, 7. informacje o obsłudze technicznej szkolenia, 8. zobowiązanie Wykonawcy do pokrycia kosztów ubezpieczenia uczestników szkolenia. 9. wzór zaświadczenia i certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia. 10. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 5).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup-dg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jana III Sobieskiego 12 41-300 Dąbrowa Górnicza pok. nr 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jana III Sobieskiego 12 41-300 Dąbrowa Górnicza Kancelaria, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Inwestujemy w najlepszych jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.