eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Wykonanie wewnętrznych instalacji gazowych w budynkach Powiatu Łowickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-04

Łowicz: Wykonanie wewnętrznych instalacji gazowych w budynkach Powiatu Łowickiego
Numer ogłoszenia: 236071 - 2011; data zamieszczenia: 04.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łowicki , ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375902, faks 46 8375015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wewnętrznych instalacji gazowych w budynkach Powiatu Łowickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznych instalacji gazowych w następujących budynkach: ul. Podrzeczna 30: a) demontaż istniejących elementów kotłowni (ścieżki olejowej wraz z palnikami), b) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej wraz ze stacją redukcyjno-pomiarową gazu, c) adaptacja kotłowni olejowej na gazową, d) wykonanie podłączeń montowanych urządzeń, e) demontaż okien z zamurowaniem i otynkowaniem otworów okiennych, f) uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach. ul. Bonifraterska 3: a) demontaż istniejących elementów kotłowni (ścieżki olejowej wraz z palnikami), b) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej wraz ze stacją redukcyjno - pomiarową gazu, c) adaptacja kotłowni olejowej na gazową, d) wykonanie podłączeń montowanych urządzeń, e) modernizacja instalacji odgromowej, f) uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach. ul. Świętojańska 5/7: a) demontaż istniejących elementów kotłowni (ścieżki olejowej wraz z palnikami), b) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej wraz ze stacją redukcyjno- pomiarową gazu, c) adaptacja kotłowni olejowej na gazową, d) wykonanie podłączeń montowanych urządzeń, e) połączenie pomieszczenia kotłowni z magazynem oleju, f) uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zadania: Zadanie nr 1 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Podrzecznej 30. Zadanie nr 2 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Bonifraterskiej 3 Zadanie nr 3 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojańskiej 5/7.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać i udokumentować, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie instalacji gazowej o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda. Jeżeli Wykonawca wartość robót określi w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie analizy wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających ich prawidłowe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: Zadanie nr 1,2,3 minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą minimum średnie wykształcenie oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień. Zadanie nr 2 minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą minimum średnie wykształcenie oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą należy również złożyć następujące dokumenty i załączniki: 1) Pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby, których umocowanie do wykonywania tych czynności nie wynika z innych przedstawionych z ofertą dokumentów, 2) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub/i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3) Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostały określone w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Podrzecznej 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: a) demontaż istniejących elementów kotłowni (ścieżki olejowej wraz z palnikami), b) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej wraz ze stacją redukcyjno-pomiarową gazu, c) adaptacja kotłowni olejowej na gazową, d) wykonanie podłączeń montowanych urządzeń, e) demontaż okien z zamurowaniem i otynkowaniem otworów okiennych, f) uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Bonifraterskiej 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) demontaż istniejących elementów kotłowni (ścieżki olejowej wraz z palnikami), b) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej wraz ze stacją redukcyjno - pomiarową gazu, c) adaptacja kotłowni olejowej na gazową, d) wykonanie podłączeń montowanych urządzeń, e) modernizacja instalacji odgromowej, f) uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-7, 45.00.00.00-0, 45.33.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojańskiej 5/7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: demontaż istniejących elementów kotłowni (ścieżki olejowej wraz z palnikami), b) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej wraz ze stacją redukcyjno- pomiarową gazu, c) adaptacja kotłowni olejowej na gazową, d) wykonanie podłączeń montowanych urządzeń, e) połączenie pomieszczenia kotłowni z magazynem oleju, f) uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.