eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Wykonanie projektu budowlanego przebudowy budynku kina Opolanka w Opolu Lubelskim przy ul. Lubelskiej 30 dz. nr ewidencyjny 29

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Opole Lubelskie: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy budynku kina Opolanka w Opolu Lubelskim przy ul. Lubelskiej 30 dz. nr ewidencyjny 29
Numer ogłoszenia: 236065 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Lubelskie , ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. brak, tel. 0-81 827 20 45, faks 0-81 827 28 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/opolelubelskie

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy budynku kina Opolanka w Opolu Lubelskim przy ul. Lubelskiej 30 dz. nr ewidencyjny 29.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na kompleksowy remont wraz z nadbudową piętra w części współczesnej jak i zagospodarowania strychu nad częścią sali kinowej (dawny spichlerz) budynku Kina Opolanka położonego w Opolu Lubelskim przy ul. Lubelskiej 30 dz. Nr ewidencyjny 29 (obiekt wpisany jest do rejestru zabytków woj. Lubelskiego pod. Nr A/448). Dokumentacja projektowa powinna obejmować: 1) Projekt budowlany w zakresie uwzględniających specyfikę robót budowlanych, 2) Projekty wykonawcze, 3) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) Przedmiar robót, 5) Kosztorys inwestorski oraz zestawienie kosztów inwestycji, 6) BIOZ (gdy jest wymagane oddzielnymi przepisami). Dokumentacja projektowa powinna obejmować następujące branże robót: 1) Roboty remontowo - budowlane w zakresie przebudowy i nadbudowy budynku, 2) Przebudowy kotłowni węglowej na gazową, 3) Projekt budowlany instalacji c.o. w budynku, 4) Projekt budowlany wewnętrznej instalacji wod-kan, 5) Projekt budowlany wewnętrznej instalacji gazowej, 6) Projekt budowlany wewnętrznej instalacji wentylacji nawiewno - wywiewnej, 7) Projekt wewnętrznej instalacji elektrycznej i AKP, instalacji odgromowej i telefonicznej, 8) Projekt przyłącza sieci gazowej, 9) Projekt przebudowy przyłączy w tym: sieci kanalizacyjnej, sieci wodociągowej, sieci elektrycznej, 10) Projekt zagospodarowania terenu wraz z oświetleniem zewnętrznym i ogrodzeniem terenu, 11) Zieleń i mała architektura, 12) Projekt systemu monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego obiektu oraz system zabezpieczeń na wypadek zagrożeń (m.in. wandalizm, pożar) - przy projektowaniu należy uwzględnić wytyczne studium wykonalności w tym zakresie (załącznik nr 9 do SIWZ). 13) Projekt technologiczny wyposażenia z wyłączeniem ekranu i nagłośnienia kinowego, 14) Projekt nagłośnienia sali kinowej (nagłośnienie estradowe), sali tańca, sali prób, Do zakresu opracowania przez wykonawcę dokumentacji projektowej należy również: 1) Inwentaryzacja konstrukcyjno-budowlana w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej, 2) Niezbędne ekspertyzy, 3) Badania geotechniczne, 4) Uzyskanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, 5) Uzyskanie wypisu i wyrysu z planu miejscowego miasta Opole Lubelskie 6) Uzyskanie warunków dostawy wody, odprowadzenia ścieków, dostawy gazu, zmiany mocy energetycznej, na podstawie pełnomocnictwa zamawiającego, 7) Decyzji konserwatora zabytków w Lublinie na prowadzenie robót budowlanych na obiekcie zabytkowym, 8) Uzgodnienia p.poż., BHP, sanitarne, ZUD itp. sporządzenie i złożenie kompletnego wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę, 9) Nadzór autorski zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a i b Ustawy Prawo Budowlane, 10) Audyt energetyczny jeżeli przepisy tego wymagają, 11) Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wraz z opracowaniem raportu oddziaływania inwestycji na środowisko (jeśli jest wymagany).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. A) Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: A) Posiadają doświadczenie w realizacji usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonanie usług, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za spełnienie niniejszego warunku uznane zostanie, iż w przeciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonawca wykaże się wykonaniem minimum 2 dokumentacji projektowych budynków użyteczności publicznej w tym 1 budynku wpisanego do rejestru zabytków o kubaturze nie mniejszej niż 4500 m3 każdy. B) Wykażą, iż osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia w specjalnościach do projektowania bez ograniczeń w branżach koniecznych do wykonania projektów budowlanych: a) architektonicznej, b) konstrukcyjno - budowlanej, c) drogowej, d) telekomunikacyjnej, e) instalacyjnej w zakresie: - sieci instalacji elektrycznej, - instalacji i urządzeń cieplnych, - instalacji i urządzeń gazowych, - instalacji i urządzeń wentylacyjnych, - wodociągowych, - kanalizacyjnych. Należy przedłożyć kserokopie świadectw kwalifikacyjnych, zaświadczeń potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnienia do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: A) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, o których mowa w art. 23 ustawy PZP, obejmujące dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, wymogi zawarte w ust. 1 mogą być spełnione łącznie przez partnerów, z wyłączeniem wymogów określonych w pkt. 1, lit. A, w pkt. 3 lit. A oraz w pkt. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków, będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów według formuły Spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferent składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ - zał. Nr 1. 2. Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz (zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ) wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w pkt 2 lit. A Opisu warunków udziału w postępowaniu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Wykaz osób (zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z warunkiem określonym w pkt 2 lit B Opisu warunków udziału w postępowaniu wraz z załączoną kopią uprawnień oraz kopią aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zmianami). 4) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przy sumie ubezpieczenia co najmniej 25 % wartości oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/opolelubelskie.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie pokój 207. Otwarcie nastąpi w Urzędzie miejskim w Opolu Lubelskim dnia 21.12.2009r. o godzinie 10:30 w sali nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.