eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zrębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Olsztyn: Dostawa średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zrębicach
Numer ogłoszenia: 236061 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , Plac Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn, woj. śląskie, tel. 034 3285077, fax. 023 3285057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zrębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Staży Pożarnej w Zrębicach. 2.2. Wymagania ogólne. Pojazd musi spełniać wymagania określone w: 2.2.1. Ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908), 2.2.2. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz.262 z późn. zm.), 2.2.3 Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz. 1002). 2.3 Samochód fabrycznie nowy rok produkcji 2008. 2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 SIWZ 2.5 Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony samochód licząc od daty przekazania samochodu Zamawiającemu. Minimalne okresy gwarancyjne: - na lakier i perforację blach nadwozia pożarniczego: min. 24 miesiące; - na podwozie: min. 24 miesięcy; - na nadwozie (zabudowa pożarnicza): min. 24 miesięcy; Wykonawca zobowiązuje się do naprawy dostarczonego sprzętu w okresie gwarancyjnym w ciągu 72 godzin od daty zgłoszenia w formie faxu. 2.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z pojazdem dostarczył: - świadectwa homologacji, - kartę pojazdu, - książkę gwarancyjną pojazdu (opis warunków gwarancji) wystawioną przez producenta wraz z instrukcją obsługi w języku polskim, - książkę przeglądów serwisowych, - wykaz wyposażenia dodatkowego, - wykaz materiałów i części zamiennych, które podlegają wymianie w czasie przeglądów okresowych pojazdu, - opłacony pakiet ubezpieczeń na okres 12 miesięcy składający się z: obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC, autocasco AC, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów NNW, - oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa obowiązującego w dniu dostawy, a szczególności przepisami ustawy Prawa o ruchu drogowym, niezbędne do dopuszczenia pojazdu do ruchu. 2.7. Wykonawca przeprowadzi nieodpłatne szkolenie z zakresu obsługi i użytkowania pojazdu z wytypowanymi przez użytkownika osobami w następującym zakresie: szkolenie z podstaw użytkowania, wykonane podczas przekazywania pojazdu (zakres szkolenia obejmuje zasady używania urządzeń znajdujących się w kabinie kierowcy oraz zasady wykonywania obsługi codziennej).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp, tj.: 6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Dodatkowe wymagania od wykonawców: 6.2.1. Samochód musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia Wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo- Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej ważne na dzień składania ofert. 6.2.2. Wykonawcy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania powinny wykonać przynajmniej trzy dostawy porównywalne z przedmiotem zamówienia, - załącznik nr 4 do SIWZ 6.2.4. Umowa spółki cywilnej jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej, 6.2.5.Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 6.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia .W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6.4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp; załącznik nr 3 SIWZ 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.1.3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, 7.2. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają odpowiednie dokumenty określone w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 7.3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, dokumenty o których mowa w punktach od 7.1.1. do 7.1.2. składają indywidualnie, to znaczy każdy osobno natomiast dokumenty o których mowa w punktach od 7.1.3 wykonawcy mogą być złożone wspólnie. 7.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olsztyn Pl. Marszałka Piłsudskiego 10 42-256 Olsztyn pok.16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olsztyn Pl. Marszałka Piłsudskiego 10 42-256 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.