Ogłoszenie z dnia 2007-11-29
Ostroróg: Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Ostroróg
Numer ogłoszenia: 236039 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg, woj. wielkopolskie, tel. 061 2916565, fax 061 2916597.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrorog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Ostroróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia I. Obsługa budżetu Miasta i Gminy Ostroróg będzie polegała na obsłudze jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Ostroróg, którymi są: 1. Urząd Miasta i Gminy w Ostrorogu, ul. Wroniecka 14 2. Biblioteka Publiczna w Ostrorogu ul. Wroniecka 14 3. Przedszkole Miś Uszatek w Ostrorogu ul. Wroniecka 12 4. Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrorogu, ul. Wroniecka 14 5. Zespół Szkół w Ostrorogu, ul. Jana Ostroroga, w skład których wchodzą : - Gimnazjum w Ostrorogu - Szkoła Podstawowa w Ostrorogu 6. Szkoła Podstawowa - Binino, 64-560 Ostroróg II. Przedmiotem zamówienia jest: 1.Wykonanie obsługi bankowej budżetu Miasta i Gminy Ostroróg polegającej na: 1.1 otwarciu rachunków bieżących i rachunków pomocniczych, 1.2 prowadzeniu tych rachunków 1.3 realizacji poleceń przelewów do innych banków w systemie elektronicznym 1.4 realizacji poleceń przelewów między rachunkami w ramach banku obsługującego 1.5 przyjmowaniu wpłat gotówki ( w tym również wpłat gotówkowych z tytułu opłat i podatków lokalnych) 1.6 dokonywaniu wypłat gotówkowych własnych i obcych 1.7 codziennym sporządzaniu i wydawaniu wyciągów bankowych 1.8 wydawaniu książeczek czekowych 2. Obsługa home - banking : 2.1 Instalacji systemu bankowości elektronicznej (home-banking) w Urzędzie Miasta i Gminy i w pozostałych jednostkach organizacyjnych Gminy z przeszkoleniem pracowników 2.2 świadczeniu usług bankowości elektronicznej (home - banking) (abonament) 3. Oprocentowanie rachunków i lokat 3.1 oprocentowaniu środków na rachunkach bankowych 3.2 miesięcznej kapitalizacji odsetek na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych 3.3 lokowaniu wolnych środków na lokatach terminowych : a) - na 1 miesiąc w kwocie powyżej 100.000,00 zł b)- na 3 miesiące w kwocie powyżej 100.000,00 zł 4. Kredyt w rachunku bieżącym - do kwoty 100.00,00 zł rocznie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.12.00.00 - Usługi depozytowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 5.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 5.2 posiadają na terenie miasta Ostroróg placówkę bankową, która czynna jest co najmniej 8 godzin dziennie (od poniedziałku do piątku) lub otworzą punkt obsługi kasowej w mieście Ostroróg w terminie od dnia 01.01.2008r. do 31.12.2011r. 5.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 pzp 5.6 zobowiążą się zainstalować funkcję przekazywania poleceń przelewów za pomocą systemu elektronicznego home-banking (np. multicash lub inny system) w Urzędzie Miasta i Gminy Ostroróg i we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gminy Ostroróg 5.7 zobowiążą się do obsługi samorządowych jednostek Miasta i Gminy Ostroróg poza kolejnością. 5.8 zagwarantują miesięczny okres kapitalizacji odsetek na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły ( spełnia, nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ 6.2 Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a). dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru, stwierdzający stan prawny firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a dla gospodarstw pomocniczych i zakładów budżetowych - zaświadczenie o statusie prawnym jednostki i osobach upoważnionych do zaciągania zobowiązań, wydane przez jednostkę nadrzędną (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert) b). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c). Wykaz co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia.- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 (W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot.) d). wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 (załącznik wypełnić w przypadku wykonywania zamówienia przez podwykonawcę)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Obsługa systemu (home banking) - 10
- 3. Oprocentowanie rachunków i lokat terminowych - 30
- 4. Kredyt w rachunku bieżącym - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrorog.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64- 560 Ostroróg pok. Nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64 - 560 Ostroróg, pok. Nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OSTRORÓG
więcej: przetargi OSTRORÓG »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Pyzdry
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 3.000.000 PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.