eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Szelków › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szelków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Stary Szelków: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szelków
Numer ogłoszenia: 236016 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209238 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szelków, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie, tel. 029 7176001, faks 029 7176004 w. 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szelków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych zmieszanych oraz gromadzonych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Szelków. 1 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować odpady ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szelków. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zobowiązany jest do: - przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21), - przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikającej z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami. 2. Powierzchnia Gminy Szelków: 113,21 km2. 3. Liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały na terenie Gminy Szelków wg stanu na dzień 31.12.2012r. - 3814 4. Dane dotyczące szacowanej liczby gospodarstw domowych: /zgodnie z tabelą zamieszczoną w SIWZ/. 2.5 Załącznikiem nr 7 do SIWZ jest wykaz wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szelków i liczby zameldowanych w nich osób. Wykaz załączony jest pomocniczo w celu oszacowania zakresu zamówienia. W okresie realizacji zamówienia dane objęte wykazem będą ulegać zmianie. Nie wpłynie to na cenę zamówienia, która w okresie realizacji umowy jest niezmienna. 6. Ilości odpadów [w Mg] zebranych w latach 2011-2012 na terenie gminy przez firmy odbierające odpady: /zgodnie z tabelą zamieszczoną w SIWZ/. 7. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów: 1) z zamieszkałych nieruchomości: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - odbiór odpadów raz w miesiącu, b) segregowane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje: - odpady suche (m.in. makulatura gazetowa, papier, kartony, plastik, szkło /białe i kolorowe/, metal, wszelkiego rodzaju tworzywa sztuczne, opakowania z metali żelaznych, nieżelaznych, różne opakowania, tekstylia) - odbiór odpadów raz w miesiącu, - odpady mokre (m. in. odpady kuchenne, resztki jedzenia, odpady roślinne /trawa, liście, chwasty, ziemia po kwiatach/, środki higieny osobistej /pampersy, podpaski, lignina/, resztki i obierki z owoców i warzyw, fusy z kawy, herbaty, skorupki jajek, worki z odkurzaczy, popiół C.O.)- odbiór odpadów raz w miesiącu, 2) z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pozostałe odpady komunalne: a) zużyte baterie i akumulatory, b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, c) odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych, d) odpady wielkogabarytowe, e) odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe, f) zużyte tekstylia i odzież, g) odpady kuchenne ulegające biodegradacji, h) zużyte opony, i) zużyta folia, j) opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, k) popiół C.O. 8. Zorganizowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 8.1. W ramach zamówienia w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (ogrodzony teren w miejscowości Chyliny, działka nr ewidencyjny 67/1, Gmina Szelków) Wykonawca zorganizuje PSZOK. 8.2. PSZOK zostanie wyposażony przez Wykonawcę w odpowiednie pojemniki tak aby zapewnić prawidłową segregację odpadów zgodnie z uchwałą Rady Gminy w Szelkowie w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz uchwałą Rady Gminy w Szelkowie w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szelków. 8.3. Wykonawca odpowiada za zachowanie na terenie PSZOK i wokół niego czystości i porządku. 8.4 PSZOK będzie odbierał odpady od mieszkańców: - dwa razy w tygodniu - w każdą sobotę w godz. 10:00 - 14:00 oraz poniedziałek w godz. 7:00 - 11:00 w okresie letnim (od 16 kwietnia do 15 października), - razy w tygodniu - w każdą sobotę w godz. 9:00 - 15:00 w okresie zimowym (od 16 października do 15 kwietnia), przez cały okres obowiązywania umowy. 8.5. Do PSZOK mieszkańcy mogą oddawać odpady zgodnie z uchwalą Rady Gminy w Szelkowie w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz uchwałą Rady Gminy w Szelkowie w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy w Szelkowie 9. Zbiórka odpadów wielkogabarytowych, odpadów elektrycznych i elektronicznych, zużytych opon. 9.1. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zrealizowania odbioru odpadów wielkogabarytowych, odpadów elektrycznych i elektronicznych, zużytych opon bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych. Odbiór odpadów wielkogabarytowych odpadów elektrycznych i elektronicznych, zużytych opon w ramach zamówienia powinien być zrealizowany raz w roku. 9.2. Szczegółowy termin zbiórki w poszczególnych miejscowościach oraz zasady zbiórki powinny być każdorazowo poprzedzone akcją informacyjną. 9.3. Zbiórka polega na : - załadunku na środek transportu odpadów wystawionych przed nieruchomość zamieszkałą, - zagospodarowaniu odebranych odpadów, - posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady. 9.4. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze. 10. Obowiązek zapewnienia pojemników 10.1. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych, pojemników na odpady, przystosowanych do opróżniania mechanicznego o pojemnościach i właściwościach określonych w: - uchwale Rady Gminy w Szelkowie w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, - oraz uchwale Rady Gminy w Szelkowie w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szelków. Przekazywane pojemniki powinny być nowe lub używane, czyste i estetyczne. 10.2. Pojemniki będą przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy w Szelkowie, w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Ilości i objętości pojemników dla nieruchomości powinny być dopasowane do ilości osób zamieszkałych na niej. Wykaz nieruchomości zamieszkałych wraz z ilością osób zameldowanych, wykaz pojemników stanowi załącznik nr 7 do SIWZ i będzie na bieżąco aktualizowany przez Zamawiającego. Wykonawca w terminie 1 miesiąca od daty przekazania mu aktualizacji wykazu zobowiązany będzie do dokonania wymiany pojemników na nieruchomościach lub dostarczenia dodatkowych pojemników stosownie do wprowadzonych zmian. 10.3. Pojemniki będą dostarczane przez Wykonawcę mieszkańcom na posesje w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 27.06.2013 r. zgodnie z wykazem pojemników stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ W terminie do 30.06.2013 r. wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach na dzień 27.06.2013 r. wraz z informacją o posesjach, do których pojemników nie dostarczono (z podaniem przyczyny niedostarczenia). 10.4. Wykonawca wyposaży PSZOK w pojemniki w ilości i pojemności wynikające z potrzeb, z uwzględnieniem uchwał Rady Gminy w Szelkowie. 10.5. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy wykonawcy, wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt. 11. Częstotliwość i zasady odbioru i wywozu odpadów. 11.1. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy w Szelkowie w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 11.2. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia do wszystkich nieruchomości zamieszkałych harmonogramu wywozu odpadów. 11.3. Podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z odpadami niesegregowanymi. 11.4. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wywozu odpadów z PSZOK tak aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców gminy. 11.5.Odbiór odpadów będzie następował z pojemników wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, do drogi dojazdowej, do których zapewniony jest swobodny dojazd. 11.6. W zakresie odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dojeździe (brak utwardzonej drogi) Wykonawca może ustalić odrębne terminy wywozu niż dla pozostałych nieruchomości w danej miejscowości. 12.Kontrola obowiązku segregowania odpadów. 12.1. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ciążącego na właścicielu nieruchomości obowiązku segregowania odpadów komunalnych. 12.2. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. 12.3. W takim przypadku wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik (np. samoprzylepna kartka) informujący właściciela nieruchomości o otrzymaniu ostrzeżenia za nie przestrzeganie obowiązku segregowania odpadów. 12.4. O zaistniałej sytuacji wykonawca zawiadamia Zamawiającego drogą elektroniczną, faxem lub pisemnie, w terminie do 3 dni roboczych. Do zawiadomienia wykonawca dołącza protokół określający: dzień wywozu, miejscowość, ulicę i numer posesji oraz krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości. Do protokołu zobowiązany jest dołączyć również dokumentację fotograficzną. 12.5. W przypadku segregowanych odpadów, nie może być podstawą odbioru odpadów jako zmieszane, sytuacja gdy wszelkiego rodzaju opakowania po żywności nie są umyte. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia: 1) Raportu na koniec II kwartału 2013r. o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach. 2) Raportów kwartalnych zawierających określenie ilości i rodzajów przekazywanych pojemników w danym kwartale wraz z uaktualnionym raportem o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach. 3) Sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 4) Innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nałoży taki obowiązek. Obowiązek ten dotyczyć może jedynie informacji, w posiadaniu których będzie wykonawca. 5) Jako załączniki do faktury miesięcznej wykonawca załączy karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę przekazanych odpadów komunalnych do RIPOK. Karty przekazania odpadów, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu Gminy Szelków. 14. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 14.1. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeniami wykonawczymi. 14.2. Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 14.3. Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania zmieszanych odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do właściwej Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych 14.4. Przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21) 14.5. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru - taki sposób spełnienia świadczenia wynikającego z umowy może być wykonywany jedynie po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BŁYSK Bis Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 1, 06-200 Maków Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 493328,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 466833,60

  • Oferta z najniższą ceną: 466833,60 / Oferta z najwyższą ceną: 466833,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.