eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń zawodowych, specjalistycznych, językowych i komputerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Świdnica: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń zawodowych, specjalistycznych, językowych i komputerowych
Numer ogłoszenia: 236012 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy , ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 851 50 10, faks 0-74 851 50 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń zawodowych, specjalistycznych, językowych i komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń zawodowych, specjalistycznych, językowych i komputerowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające dotyczyć będą przeprowadzenia kursów/szkoleń zawodowych, specjalistycznych, językowych i komputerowych dla osób, które: a) staną się uczestnikami projektu Droga do Aktywności, w wyniku rezygnacji bądź skreślenia innego uczestnika parojektu, b) uczestnik projektu zgłosi swój akces udziału w kursie/szkoleniu na realizację którego nie została z nim zawarta umowa/aneks

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.58.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonania zamówienia, tj. aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzkie Urzędy Pracy wraz z oświadczeniem o przedłużeniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na rok 2011, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie zawodowe wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat: a) dla zadania nr 1 - minimum jednego kursu komputerowego dla co najmniej dziesięcio osobowej grupy osób niepełnosprawnych, b) dla zadania nr 2 - minimum jednego kursu komputerowego dla osób niepełnosprawnych, c) dla zadań od nr 3 do nr 11 - minimum jednego kursu/szkolenia w zakresie określonym w pkt.1.1. SIWZ dla poszczególnych zadań, na które zostanie złożona oferta, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. legitymującymi się dyplomem ukończenia studiów wyższych oraz co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia kursów/szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego zadania, na które zostanie złożona oferta

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. oświadczenie wg załącznika nr 7 do SIWZ 2. program kursu, którego dotyczy oferta

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Określenie warunków dokonania zmiany umowy: 1. Zamawiający dopuszcza zmianę osób prowadzących kurs, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nową osobę prowadzącą kurs, w przypadku, gdy: a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób w następujących przypadkach: 1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących osób, 2) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, 3) jeżeli zmiana osób stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić osoby zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. 2. W przypadku zmiany osób, w przypadkach określonych w punkcie 1, nowe osoby musżą spełniać wymagania określone dla nich w SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości osób uczestniczących w szkoleniu z powodów: a) podjęcia pracy zawodowej przez uczestnika potwierdzonego umową o pracę, b) zgonu, c) choroby uniemożliwiającej uczestnictwo w szkoleniu potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, d) innych okoliczności wywołanych zdarzeniem losowym, e) skreślenia z listy uczestników. 4. Nieobecność osób uczestniczących w szkoleniu, która wystąpi w sytuacjach określonych w punkcie 3, może stanowić podstawę do obniżenia kosztów za daną osobę wykazaną na liście obecności proporcjonalnie do czasu jej absencji spowodowanej powyższymi okolicznościami. 5. Zmiana podwykonawców: - w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. Wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 6. Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT: - jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.swidnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 36, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. nr 36, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Projekt Droga do Aktywności.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kurs komputerowy w stopniu podstawowym i średniozaawansowanym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs komputerowy w stopniu podstawowym i średniozaawansowanym dla 21 osób, w tym dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami: narząd ruchu - kończyny dolne (osoby poruszające się na wózku inwalidzkim i z trudnościami w poruszaniu się), narząd ruchu - kończyny górne (m.in. brak prawej dłoni, częściowy niedowład dłoni), narząd słuchu i mowy, narząd wzroku, choroby psychiczne (m.in. depresja, schizofrenia, trudności w komunikowaniu się).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kurs komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs komputerowy dla jednej osoby niewidomej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kurs obsługi wózka widłowego wraz z wymianą butli gazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs obsługi wózka widłowego wraz z wymianą butli gazowej dla 7 osób, w tym dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu (choroba kręgosłupa), narządu słuchu i mowy (aparat słuchowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kurs przedstawiciela handlowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs przedstawiciela handlowego dla 8 osób, w tym dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami: narząd słuchu i mowy, narząd wzroku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kurs florystyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs florystyki dla 5 osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami: narząd ruchu (trudności w poruszaniu się, brak prawej dłoni), choroba psychiczna (depresja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: kurs wizażu z autoprezentacją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs wizażu z autoprezentacją dla 2 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kurs języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs języka niemieckiego dla 2 osób, w tym dla osoby niepełnosprawnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej dla 2 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: kurs magazyniera z obsługą kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs magazyniera z obsługą kasy fiskalnej dla 2 osób niepełnosprawnych, z następującymi dysfunkcjami: narządu słuchu i mowy, choroba psychiczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: kurs fryzjerski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs fryzjerski dla 2 osób, w tym dla osoby niepełnosprawnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: kurs spawania gazowego acetylenowo - tlenowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs spawania gazowego acetylenowo - tlenowego (G-311) dla jednej osoby.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.