To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-05
Lublin: Wykonanie zamówienia uzupełniającego przy realizacji zadania pn:
Wykonanie usługi całodobowego dozorowania i ochrony obiektu administrowanego przez GDDKiA Oddział w Lublinie, Rejon w Chełmie znajdującego przy drodze krajowej nr 12 w km 628+150 w m. Janówek (dawna stacja BP) - umowa
Nr RCH/43/11 z dnia 21.12.2011 r.
Numer ogłoszenia: 235934 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223882 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego przy realizacji zadania pn: Wykonanie usługi całodobowego dozorowania i ochrony obiektu administrowanego przez GDDKiA Oddział w Lublinie, Rejon w Chełmie znajdującego przy drodze krajowej nr 12 w km 628+150 w m. Janówek (dawna stacja BP) - umowa Nr RCH/43/11 z dnia 21.12.2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie zamówienia uzupełniającego przy realizacji zadania pn: Wykonanie usługi całodobowego dozorowania i ochrony obiektu administrowanego przez GDDKiA Oddział w Lublinie, Rejon w Chełmie znajdującego przy drodze krajowej nr 12 w km 628+150 w m. Janówek (dawna stacja BP) - umowa Nr RCH/43/11 z dnia 21.12.2011 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 96.34.11.40 - 96.34.11.40 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOTRADE Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15921,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15921,36
Oferta z najniższą ceną: 15921,36 / Oferta z najwyższą ceną: 15921,36
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły trzy lata - umowa Nr RCH/43/11 z dnia 21.12.2011 r. 2. zamówienia udziela się dotychczasowemu Wykonawcy - firmie EKOTRADE Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa 3. wartość zamówień uzupełniających przewidziana w SIWZ dla zamówienia podstawowego to kwota 19 587,75 zł (brutto). Wartość zamówień uzupełniających, wynikających z niniejszego protokółu to kwota 19 583,27 zł (brutto). Do dnia 22.06.2012 r. nie udzielono dla tego zadania żadnych zamówień uzupełniających. 4. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co roboty podstawowe. 5. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. 6. Zmówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.