eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › KURS Przewóz materiałów niebezpiecznych + cysterny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Ełk: KURS : Przewóz materiałów niebezpiecznych + cysterny
Numer ogłoszenia: 235930 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku , ul. Suwalska 38, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6290200, fax. 087 6290204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KURS : Przewóz materiałów niebezpiecznych + cysterny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia p.n.: Przewóz materiałów niebezpiecznych + cysterny dla 15 osób bezrobotnych. Termin i warunki realizacji szkolenia : Rozpoczęcie szkolenia: nie później niż 30.11.2008 r. Miejsce realizacji szkolenia: Ełk Liczba godzin zajęć dziennie nie może przekraczać 8 godzin lekcyjnych. Zajęcia teoretyczne trwają w układzie poniedziałek - piątek w godzinach od 8 do 16 Wykonawca powinien zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia. Czas trwania szkolenia: maksymalnie 30 dni Liczba godzin szkoleniowych około 40 godzin lekcyjnych. Konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem następujących certyfikatów : 1.Zaświadczenie ukończenia kursu z logo EFS. 2.Zaświadczenia o ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z 03.02.2006 r. sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych /Dz. U. Nr 31 poz. 216/. 3. Zaświadczenie o przeszkolenia kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne + cysterny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki: WARUNKI 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5. wskażą osobę odpowiedzialną za nadzór wewnętrzny służący podniesieniu jakości prowadzonego szkolenia, 6. wskażą sposoby i metody sprawdzenia efektów szkolenia; 7. przedstawią rodzaj i wzór dokumentów potwierdzają ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW : Potencjał kadrowy : Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zmówienia 1 osobę posiadająca co najmniej roczny staż pracy w ostatnich trzech latach jako instruktor - wykładowca. Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat (licząc od dnia upływu składanie ofert) przeszkolił co najmniej 10 osób w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. szkolenie Przewóz materiałów niebezpiecznych + cysterny. Potencjał techniczny : Wykonawca musi wykazać się posiadaniem co najmniej jednego pomieszczenia do prowadzenia zajęć teoretycznych o powierzchni co najmniej 40 metrów kwadratowych. * W przypadku sprzętu, maszyn, urządzeń, lokalu innych niż własny należy dołączyć przedwstępną umowę lub pismo o zapewnieniu wypożyczenia ,dzierżawy, itp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać , że łącznie spełniają warunek określony w punktach 1-7 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1. Wypełniony druk OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełnioną kartę kursu - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: 1) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), 2)spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami oraz umowę spółki cywilnej), 3)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) - wg zał. nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków postępowania, warunków umowy i zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia załącznik nr 5 i nr 6 6. Wykaz bazy sprzętowej - załącznik nr 4 7. Zaświadczenia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 8. Program szklenia 9. Wykaz prowadzonych kursów - załącznik nr 7 10. wzór dokumentów potwierdzają ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 11. wzór ankiety jakie zostanie przeprowadzona na zakończenie kursu Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą do oferty zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające że : 1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie oświadczenia lub dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kserokopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.elk.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku ul. Suwalska 38 19 - 300 Ełk tel./fax (0-87) 610-88-66, 629-02-04..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku ul. Suwalska 38, 19 - 300 Ełk, pokój 03..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Twoja szansa-Twój sukces współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego ramach poddziałania 6.1.3 Projektodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.