eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Dostawa urządzenia do obcinania i sortowania nasion dębu szypułkowego i bezszypułkowego do Ośrodka Szkółkarsko-Nasiennego Nadleśnictwa Jarocin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Jarocin: Dostawa urządzenia do obcinania i sortowania nasion dębu szypułkowego i bezszypułkowego do Ośrodka Szkółkarsko-Nasiennego Nadleśnictwa Jarocin
Numer ogłoszenia: 235927 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jarocin , ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472319 w. 122, faks 062 7472415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia do obcinania i sortowania nasion dębu szypułkowego i bezszypułkowego do Ośrodka Szkółkarsko-Nasiennego Nadleśnictwa Jarocin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do obcinania i sortowania nasion dębu szypułkowego i bezszypułkowego do Ośrodka Szkółkarsko-Nasiennego Nadleśnictwa Jarocin. 2. Przedmiotem zamówienia jest urządzenie przeznaczone do obcinania i oceny zdrowotności żołędzi w celu uzyskania kwalifikowanego materiału siewnego następujących gatunków dębów: dąb szypułkowy (Quercus robur L.), dąb bezszypułkowy (Quercus petraea (Mattuschka) Liebl.). Urządzenie musi spełniać niżej wymienione wymagania funkcjonalne: Urządzenie zasilane jest z sieci elektrycznej oraz z istniejącej na hali instalacji sprężonego powietrza. Urządzenie jest obsługiwane standardowo przez dwie osoby. Urządzenie może także pracować obsługiwane przez jedna osobę. Każdy z operatorów urządzenia siada na swoim stanowisku przed urządzeniem. Przed sobą każdy z operatorów ma komplet 3 ssawek pojawiających się w pionowym otworze korpusu urządzenia. Rola operatora polega na włożeniu żołędzi w określonym kierunku (czubkiem do przodu) do pojawiających się cyklicznie ssawek z podciśnieniem uzyskiwanym w eżektorach. W danym cyklu każdy z operatorów wkłada 3 żołędzie do ssawek. Fakt włożenie żołędzia do danej ssawki jest kontrolowany i sygnalizowany zapaleniem odpowiadającej diody świecącej. Po włożeniu partii trzech żołędzi (potwierdzonej zapaleniem diod) wykonywany jest kolejny cykl roboczy skutkujący pojawieniem się kolejnego kompletu pustych ssawek. Dopuszcza się inny sposób podawania nasion do obróbki, który jednak nie zwiększy nakładu pracy i nie będzie wymagał bardziej skomplikowanych czynności od operatorów. Kolejne fazy obróbki żołędzi dokonują się wewnątrz urządzenia. Następuje obcięcie każdego z żołędzi u jego nasady na ustawionej wysokości (licząc od nasady wysokość cięcia może być ustawiona płynnie w przedziale 3 do 6 mm). Zarówno sposób cięcia, jak i pozostałe czynności wykonywane przez urządzenie nie mogą wpływać na jakości żołędzi (uzyskiwana jakość nie może być gorsza niż uzyskiwana przy ręcznym obcinaniu żołędzi). Po dokonaniu obcięcia każdy przekrój żołędzia podlega sfotografowaniu kamerą z podświetleniem LED. Dalej następuje cyfrowa analiza obrazu. Analiza polega na badaniu, czy barwa wnętrza żołędzia mieści się w zdefiniowanym obszarze chromatycznym. Użytkownik może określać własne dozwolone przestrzenie barw wykorzystując wbudowany ekran podłączony do cyfrowego systemu analizy obrazu. Kluczowe parametry systemu cyfrowej analizy obrazu w urządzeniu: - liczba kamer kolorowych - 2; - efektywna liczba pikseli - 720(H)x480(V); - szybkość czytania i analizy obrazu - 60 ramek/s; - zakres nastaw pola wizyjnego - 29 × 18 mm do 300 × 191 mm. Wykonawca może zaoferować inne parametry (równoważne) pod warunkiem, że zapewnią analizę obrazu co najmniej na poziomie podanego wyżej przykładowo rozwiązania. Wykonawca powinien określić parametry w załączonym do oferty opisie, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż rozwiązania podane przykładowo. Kolejnym krokiem jest automatyczna segregacja żołędzi wykonywana przez urządzenie w oparciu o wynik analizy obrazu. Posegregowane żołędzie transportowane są na boki urządzenia. W jednym kierunku transportowane są żołędzie niekwalifikujące się do wysiewu oraz wszystkie ścinki, natomiast w drugim transportowane są żołędzie zakwalifikowane do wysiewu. Obsługa urządzenia ogranicza się do wkładania żołędzi do urządzenia i opróżniania pojemnika z nasionami zakwalifikowanymi do siewu oraz pojemnika z nasionami niezakwalifikowanymi do wysiewu i ścinkami. Urządzenie wyposażone jest w ekran dotykowy do kontroli parametrów jego pracy. Prowadzona jest statystyka polegająca na zliczaniu żołędzi, procentowym określeniu udziału żołędzi kwalifikujących się do wysiewu oraz wydajności pracy. Wydajność urządzenia jest nie niższa niż 2 sztuk posegregowanych żołędzi na sekundę przy dwuosobowej obsłudze urządzenia. Urządzenie musi być zgodne z obowiązującymi dyrektywami mechanicznymi i elektrycznymi obowiązującymi w UE, wymagany jest certyfikat CE. 3. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.92.00.00 - Sprzęt do nasion i pasz .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć: opis sposobu spełnienia funkcjonalności urządzenia opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Opis sposobu spełnienia funkcjonalności urządzenia powinien zawierać opis jego działania, z uwzględnieniem funkcji które ma spełniać oraz funkcjonalności które ma zapewnić, a także kluczowe parametry systemu cyfrowej analizy obrazu w urządzeniu tj.: liczba kamer kolorowych, efektywna liczba pikseli, szybkość czytania i analizy obrazu, zakres nastaw pola wizyjnego. Zamawiający na podstawie opisu musi zweryfikować czy zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia, tzn. jest w stanie zapewnić określone przez Zamawiającego funkcje i cechy. Opis należy uzupełnić o rycinę lub ryciny, które w przynajmniej schematyczny sposób przedstawią proponowaną budowę urządzenia - jego kluczowe elementy składowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres długości gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jarocin, ul. Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Jarocin, ul. Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.