eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługa wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych w terminach płatności oraz jednorazowe wypłaty świadczeń poza terminami płatności, na terenie wybranych poczt województwa podlaskiegoSzumowo, Goniądz i Trzcianne, w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-31

Białystok: Usługa wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych w terminach płatności oraz jednorazowe wypłaty świadczeń poza terminami płatności, na terenie wybranych poczt województwa podlaskiego: Szumowo, Goniądz i Trzcianne, w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców
Numer ogłoszenia: 235923 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku , ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7497300, faks 85 7497310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych w terminach płatności oraz jednorazowe wypłaty świadczeń poza terminami płatności, na terenie wybranych poczt województwa podlaskiego: Szumowo, Goniądz i Trzcianne, w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych w terminach płatności oraz jednorazowe wypłaty świadczeń poza terminami płatności na terenie wybranych poczt województwa podlaskiego: Szumowo, Goniądz i Trzcianne, w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców pod wskazanym adresem zamieszkania, za pokwitowaniem odbioru, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat. 2.Planowany okres świadczenia usługi: 01.10.2010 - 31.12.2011 r. 3.Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w okresie trwania umowy, tj. w okresie 15 miesięcy wynosi 33 000 sztuk. 4.Szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń w okresie trwania umowy, tj. w okresie 15 miesięcy wynosi 27 862 000,00 zł. 5. Ilość i wartość wypłacanych świadczeń są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od zmiany wysokości świadczenia i liczby obsługiwanych świadczeniobiorców. 6. Zasady wypłaty świadczeń określone są w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Zakres zamówienia: Część 1: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w terminach płatności 10-go, 15-go, 25-go każdego miesiąca oraz jednorazowe wypłaty świadczeń poza terminami płatności na terenie poczty: Szumowo. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w okresie trwania umowy - 10 700 sztuk. Szacunkowa łączna wartość wypłacanych świadczeń w okresie obowiązywania umowy - 9 551 000,00 zł, miesięcznie - 636 700,00 zł. Część 2: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w terminach płatności 10-go, 15-go, 25-go każdego miesiąca oraz jednorazowe wypłaty świadczeń poza terminami płatności na terenie poczty: Goniądz. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w okresie trwania umowy - 9 750 sztuk. Szacunkowa łączna wartość wypłacanych świadczeń w okresie obowiązywania umowy - 8 041 000,00 zł, miesięcznie - 536 050,00 zł. Część 3: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w terminach płatności 10-go, 15-go, 25-go każdego miesiąca oraz jednorazowe wypłaty świadczeń poza terminami płatności na terenie poczty: Trzcianne. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w okresie trwania umowy - 12 550 sztuk. Szacunkowa łączna wartość wypłacanych świadczeń w okresie obowiązywania umowy - 10 270 000,00 zł, miesięcznie - 684 700,00 zł.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi łącznie 1 350 zł, słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt złotych, a wymagane wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi odpowiednio: część 1 - 460 zł słownie: czterysta sześćdziesiąt złotych; część 2 - 500 zł słownie: pięćset złotych; część 3 - 390 zł słownie: trzysta dziewięćdziesiąt. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę wypłaty świadczeń w formie gotówki, bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców - o wartości nie mniejszej niż wartość usługi obejmującej część/części zamówienia, o które się ubiega.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: -jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą od sumy miesięcznej wartości świadczeń określonych w częściach, na których realizację Wykonawca złoży ofertę, wymienionych w rozdz. III pkt 7 SIWZ; -suma bilansowa na dzień 31.12.2009 r. jest nie mniejsza niż 10 000 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oryginał upoważnienia (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, o ile upoważnienie to nie wynika z dokumentu rejestracyjnego. 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (oryginał dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok, pok. 404.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok, kancelaria Oddziału na parterze budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych w terminach płatności oraz jednorazowe wypłaty świadczeń poza terminami płatności na terenie poczty Szumowo, w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców pod wskazanym adresem zamieszkania, za pokwitowaniem odbioru, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w terminach płatności 10-go, 15-go, 25-go każdego miesiąca oraz jednorazowe wypłaty świadczeń poza terminami płatności na terenie poczty: Szumowo. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w okresie trwania umowy - 10 700 sztuk. Szacunkowa łączna wartość wypłacanych świadczeń w okresie obowiązywania umowy - 9 551 000,00 zł, miesięcznie - 636 700,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych w terminach płatności oraz jednorazowe wypłaty świadczeń poza terminami płatności na terenie poczty Goniądz, w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców pod wskazanym adresem zamieszkania, za pokwitowaniem odbioru, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w terminach płatności 10-go, 15-go, 25-go każdego miesiąca oraz jednorazowe wypłaty świadczeń poza terminami płatności na terenie poczty: Goniądz. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w okresie trwania umowy - 9 750 sztuk. Szacunkowa łączna wartość wypłacanych świadczeń w okresie obowiązywania umowy - 8 041 000,00 zł, miesięcznie - 536 050,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych w terminach płatności oraz jednorazowe wypłaty świadczeń poza terminami płatności na terenie poczty Trzcianne, w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców pod wskazanym adresem zamieszkania, za pokwitowaniem odbioru, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w terminach płatności 10-go, 15-go, 25-go każdego miesiąca oraz jednorazowe wypłaty świadczeń poza terminami płatności na terenie poczty: Trzcianne. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w okresie trwania umowy - 12 550 sztuk. Szacunkowa łączna wartość wypłacanych świadczeń w okresie obowiązywania umowy - 10 270 000,00 zł, miesięcznie - 684 700,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.