eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › WDROŻENIE I OBSŁUGA SYSTEMU MONITOROWANIA POJAZDÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA OPARTEGO NA TECHNOLOGII GPS WRAZ Z DZIERŻAWĄ 35 SZT. URZĄDZEŃ REJESTRUJĄCYCH PRZEZ TRZY SEZONY ZIMOWE TJ. 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-03

Opole: WDROŻENIE I OBSŁUGA SYSTEMU MONITOROWANIA POJAZDÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA OPARTEGO NA TECHNOLOGII GPS WRAZ Z DZIERŻAWĄ 35 SZT. URZĄDZEŃ REJESTRUJĄCYCH PRZEZ TRZY SEZONY ZIMOWE TJ. 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013
Numer ogłoszenia: 235920 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165453 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WDROŻENIE I OBSŁUGA SYSTEMU MONITOROWANIA POJAZDÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA OPARTEGO NA TECHNOLOGII GPS WRAZ Z DZIERŻAWĄ 35 SZT. URZĄDZEŃ REJESTRUJĄCYCH PRZEZ TRZY SEZONY ZIMOWE TJ. 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i obsługa systemu monitorowania pojazdów zimowego utrzymania opartego na technologii GPS wraz z dzierżawą 35 szt. urządzeń rejestrujących przez trzy sezony zimowe tj. 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 63.72.40.00 - Usługi nawigacyjne - Usługi nawigacyjne. 2. System monitorowania pojazdów musi zapewnić: - możliwość obserwacji pojazdów w czasie rzeczywistym z częstotliwością nie mniejszą niż 1 minuta oraz ich wizualizację na cyfrowej mapie na monitorze stacjonarnym, - pomiar czasu odpłużania i sypania materiałów (sól lub mieszanka) wraz z wizualizacją przebytej trasy na mapie cyfrowej, - rozliczenie czasu pracy pojazdów w dowolnym okresie czasu, w formie raportu drogowego z możliwością jego wydruku, - tabelaryczne zestawienie informacji o czasie pracy pojazdów, ilości przejechanych kilometrów: odpłużania oraz posypywania, - automatyczną archiwizację danych zgromadzonych na serwerze oraz ich odczyt na nośnikach DVD, CD. - jednoczesny dostęp do systemu przez 5 użytkowników. 3. System monitorowania pojazdów musi charakteryzować się następującą funkcjonalnością: 3.1. Oprogramowanie musi posiadać funkcję raportowania z uwzględnieniem następujących informacji: a) raport tras z danego dnia z uwzględnieniem fragmentów odśnieżonych tras dla jednego pojazdu, b) raport ogólny z następującymi danymi: - informacja o pojeździe którego dotyczy raport, - miejsce i godzina początku trasy, - miejsce i godzina końca trasy, - czasu i długości trasy, - długość trasy z opuszczonym pługiem, - długość trasy z uruchomioną rozsypywarką, - informacja o postoju - czasu postoju. c) system powinien gwarantować możliwość przetwarzania danych z poszczególnych raportów do pliku Microsoft Excel. 3.2. Oprogramowanie musi zapewnić możliwość bieżącego monitorowania pojazdów oraz stanów dotyczących pługu i posypywarki. System musi uwzględniać następujące informacje: - wyświetlanie aktualnej pozycji pojazdu, bądź kilku pojazdów na mapie cyfrowej z możliwością odświeżania pozycji na mapie z zadaną częstotliwością, - wyświetlanie stanu rozsypywarki (czy posypuje), - wyświetlenie stanu pługa (czy odpłuża).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.72.40.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Finder S.A, ul. Ostrobramska 79, 04-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284602,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129769,88

  • Oferta z najniższą ceną: 129769,88 / Oferta z najwyższą ceną: 217617,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.