Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-16
Białystok: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU
Numer ogłoszenia: 23590 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 670 31 37, faks 085 670 28 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych (za produkt fabrycznie nowy zamawiający rozumie produkt nieużywany, nieregenerowany, części i komponenty użyte podczas procesu jego produkcji muszą być nowe i nie przechodzić procesu powtórnego przetwarzania), z terminem ważności minimum 12 miesięcy od daty dostawy, spełniających wymagania określone poniżej: L.p. Rodzaj artykułu J.m. Ilość 1. Długopis typu Pentel (przeźroczysta nasadka i obudowa; grubość linii: 0,7 mm długość linii pisania 1700 m) lub równoważny szt. 7 000 2. Kalka ołówkowa A4 op. 50 ark. op. 50 3. Klej biurowy w płynie 30 ml szt. 1 000 4. Koperta mała C- 6 biała samoklejąca (op. 1000 szt.) op. 255 5. Koperta średnia C-5 szara samoklejąca (op. 1000szt) op. 46 6. Koszulka do segr. A4 (op.100 szt.) op. 100 7. Koperta K-70 15X24 bezp. szt. 500 8. Koperta B5 p 18x24 bezp. szt. 500 9. Koperta B4 p 25x35 bezp. szt. 500 10. Nici lniane 25 dag lakierowane szt. 190 11. Papier pakowy szary kg 200 12. Plastelina op. 6 szt. op. 100 13. Spinacze małe 28mm (w op. 100szt.) op. 1 000 14. Taśma celofanowa 24x20 szt. 1 000 15. Taśma szara 4,8x50m szt. 300 16. Tusz do stempli 30ml (kolor czerwony, czarny) szt. 200 17. Zszywki 24x6 (op. 1000szt.) op. 2 000 18. Toner do kserokopiarki CANON NP. 1010/1020 szt. 9 19. Toner do kserokopiarki CANON NP. 1215/1550 . szt. 21 20. Toner do kserokopiarki CANON NP7161 szt. 22 21. Toner do kserokopiarki CANON IR3035 szt. 6 22. Toner do kserokopiarki CANON IR 5055 szt. 6 23. Toner do kserokopiarki CANON IR 2200 szt. 2 24. Toner do kserokopiarki CANON IR 1510 szt. 3 25. Toner do kserokopiarki CANON IR 2016 /2018 szt. 50 26. Toner do kserokopiarki CANON IR 2230/2270 szt. 40 27. Toner do kserokopiarki CANON IR400 szt. 5 28. Toner do kserokopiarki RICOH AFICIO 20DE szt. 5 29. Toner do kserokopiarki RICOH 1230D szt. 5 30. Toner do kserokopiarki RICOH FT 3013/3213 szt. 5 31. Toner do kserokopiarki RICOH Ft 4015/3613/3813 szt. 10 32. Toner do kserokopiarki MITA DC 1525/1530/2030 szt. 14 33. Toner do kserokopiarki PANASONIC DP-1820 szt. 5 34. Toner do kserokopiarki SHARP AR-M207 szt. 3 35. Toner do kserokopiarki Samsung MULTI EXPRES 6555 N. szt. 6 36. Toner do kserokopiarki TOSHIBA T-1600 E szt. 6 37. Toner do kserokopiarki Xerox 6R 1179 szt. 3 38. Tusz do Riso FR 3950EP czarny szt. 5 39. Toner do kserokopiarki Oliwetti D-Copia 16 szt. 4 40. Papier offsetowy biały o form. A-2 80g/m2 kg 5 000 41. Papier offsetowy biały o form. A-1 170 g/m2 kg 1 000 42. Papier offsetowy biały o form. A-1 250g/m2 kg 500 43. Papier offsetowy biały o form.A-2 120g/m2 kg 300 44. Papier samokopiujący CFB gram. 55-60 kolor biały /op. 1000 szt./ op. 15 45. Papier samokopiujący CFB gram. 55-60 kolor żółty /op. 1000 szt./ op. 8 46. Papier samokopiujący CFB gram. 55-60 kolor zielony /op. 1000 szt./ op. 5 47. Papier samokopiujący CFB gram. 55-60 kolor różowy /op. 1000 szt./ op. 6 48. Papier samokopiujący CFB gram. 55-60 kolor niebieski /op. 1000 szt./ op. 6 49. Tektura introlig. gr.1,50mm gram. 920 form. A-1 szara kg 1 000 50. Karton GD biało- szary jednostr. matowy o form. A-1 250g kg 800 51. Karton GB biało- szary jednostr. matowy o form. A-1 170g kg 200 52. Papier składanka 240x12x3 gram: pierwsza warstwa biała Cb56g,pośrednia CFB53g kolor, ostatnia CF57 kolor z perforacją/op.600skł/ op. 25 53. Papier składanka 360x12x1 gram.60g/m2/op.2000 skł./ z perforacją op. 30 54. Papier skład.240x12x1 gram.60g/m2/op.2000 skł./ z perforacją op. 25 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania tonerów regenerowanych, ponieważ nie gwarantują one pożądanego poziomu jakości druku (zlewanie się kolorów, smugi na wydruku, zakłócenie pracy głowic drukujących powodujące wycieki, których efektem jest zatykanie się dysz i tym samym uszkodzenie sprzętu), co dyskryminuje je jako produkty równoważne. Oferowane produkty równoważne muszą być wykonane z nowych elementów. 2) Zaoferowane produkty równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń, nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników tonerem, winny posiadać na opakowaniu indywidualny kod tonera oraz nazwę urządzenia do którego jest przeznaczony, winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację. 3) Zamawiający nie dopuszcza tonerów, które wymagają przy każdorazowej wymianie tonera wyczyszczenia wywoływacza oraz zasobnika..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.91.20 - Papier samokopiujący 30.19.92.30 - Koperty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym przypadku: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy możliwa jest jedynie w przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT. Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu jedynie o wartość różnicy pomiędzy obowiązującą stawką podatku VAT w momencie zawierania niniejszej umowy, a obowiązującą stawką podatku VAT w momencie realizacji dostawy. 2. Zakazuje się innych, istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Wszelkie nieistotne zmiany umowy wymagają zgody obu stron i następują w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2011 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa panelu cyfrowego RTG DR z montażem oraz serwera PACS DX - R - archiwum zdjęć RTG
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- "Świadczenie usługi transportu odpadów z ZUOK w Hryniewiczach do ZUOK w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
- Dostawa papieru ozdobnego oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie zaangażowanych we wdrażanie programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego(...)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.