eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej w miejscowości Moniatycze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Hrubieszów: Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej w miejscowości Moniatycze
Numer ogłoszenia: 235881 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hrubieszów , ul. B. Prusa 8, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 0 84 696 26 81, faks 0 84 696 27 94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.hrubieszow.bip.e-zeto.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej w miejscowości Moniatycze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 111142L w miejscowości Moniatycze, km 0+003,00 - 0+489,00 o łącznej długości 486 metrów. Przedmiot zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, projektu powykonawczego, uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy. Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego (w tym pozwolenia na budowę) i sztuką budowlaną, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik numer 4 siwz, projekt budowlano-wykonawczy załącznik nr 5 siwz. Wskazane jest dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownik Zamówień CPV: 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych. 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne. 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby. 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. Zgodnie z art. 36. ust. 4 ustawy wykonawca obowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.32.22-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysięce złotych 00 100). Wadium wnosi się przed terminem składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego nr 22124028291111000040270283 z dopiskiem: wadium - postępowanie na budowę chodnika w ciągu drogi gminnej w m. Moniatycze. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna zamawiający dopuszcza aby dokument gwarancyjny wykonawca dołączył do oferty. 8.2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 8.3 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, z zastrzeżeniem punktu 8.4 siwz, na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 8.4 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1, a w tym: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykonali w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych zero groszy) i posiadają dokumenty, że wykonali ją należycie (referencje lub protokół odbioru robót), - dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności umożliwiającej kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia wydane na podstawie ustawy - Prawo budowlane lub wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa w ww. zakresie wraz z aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego o przynależności do tej izby samorządu z określonym w nim terminem ważności, 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił. 5.2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2. wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia odpowiadających rodzajowi przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w punkcie 6.1.1. 5.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3. ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o którym mowa w punkcie 6.1.2. 5.2.3. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 5.1.1 i 5.1.4 ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w punkcie 6.1.3..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.1 siwz - wraz z ofertą każdy z wykonawców powinien złożyć: a) oświadczenie, że wykonawca posiada/nie posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi/nie przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - określenie odbywa się poprzez skreślenie niewłaściwego zapisu oświadczenia (treść oświadczenia zawiera pkt 1 zał. nr 3 siwz), Jednocześnie do oferty należy załączyć: b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru - zał. nr 7 siwz. c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, 6.1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.2. siwz - wraz z ofertą każdy z wykonawców powinien złożyć: a) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ( treść oświadczenia zawiera pkt 2 zał. nr 3 siwz). 6.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.3 siwz - wraz z ofertą każdy z wykonawców powinien złożyć: a) oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, (treść oświadczenia zawiera pkt 3 zał. nr 3 siwz), b) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (treść oświadczenia zawiera pkt 4 zał. nr 3 siwz), Jednocześnie do oferty należy załączyć następujące dokumenty: c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.3: 6.2.1. ppkt c), d), - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.2.2. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.2.1 lit. a i c siwz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.2.1 lit. b siwz, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2.1 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis w punkcie 6.2.2 siwz stosuje się odpowiednio. 6.3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.3.1. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w siwz, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum, a także czy dysponuje (bądź będzie dysonował) potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania. W związku z powyższym, wraz z ofertą wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jeden komplet dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.1 siwz. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punktach 6.1.2 i 6.1.3 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z wykonawców. 6.4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 6.4.1. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6.4.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.hrubieszow.bip.e-zeto.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Hrubieszów ul. B. Prusa 8 22-500 Hrubieszów, pokój nr 10,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Hrubieszów ul. B. Prusa 8 22-500 Hrubieszów pokój nr 15 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.