eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ROBOTY BUDOWLANE OBIEKTÓW ASP WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Wrocław: ROBOTY BUDOWLANE OBIEKTÓW ASP WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 235878 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE OBIEKTÓW ASP WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obiektów Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Zadanie nr 1 Remont i odtworzenie elewacji budynku C ASP przy ul. Traugutta 21 Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń w budynkach ASP przy Pl. Polskim 3/4 i przy ul. Modrzewskiego 15/17 Zadanie nr 3 Remont pomieszczeń budynków przy ul. Traugutta 21 Zadanie nr 4 Modernizacja serwerowni w budynku ASP przy Pl. Polskim 3/4 w zakresie ochrony ppoż. wraz z montażem klimatyzacji i kontroli dostępu 2. Zamawiający posiada stosowne pozwolenie na budowę dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2 (pomieszczenia nr 204P zlokalizowanego w budynku przy Pl. Polskim 3/4). 3. Szczegółowy zakres robót opisuje poniższa dokumentacja, która jest podstawą do wykonania zadania: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ b) przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ (dołączone jako materiał poglądowy) c) projekty budowlane - stanowiące załącznik 11 do SIWZ (dotyczą: zadania nr 1 oraz zadania nr 2, pomieszczenia nr 204P) 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4. 5. Oferta na każde zadanie podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały zakres robót określony dla danego zadania. 6. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy, liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 7. Warunki gwarancji na roboty budowlane zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący załączniki nr 8 SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.44.21.10-1, 45.26.13.20-3, 45.42.11.60-3, 45.11.11.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.21.10-8, 45.44.21.00-8, 45.45.31.00-8, 45.42.11.43-8, 45.31.70.00-2, 45.33.11.00-7, 45.22.31.10-0, 45.42.11.41-4, 45.26.25.00-6, 45.43.21.11-5, 45.43.21.20-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium na: Zadanie nr 1 Remont i odtworzenie elewacji budynku C ASP przy ul. Traugutta 21 2 400,00 zł (dwa tysiące czterysta złotych 00/100) Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń w budynkach ASP przy Pl. Polskim 3/4 i przy ul. Modrzewskiego 15/17 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) Zadanie nr 3 Remont pomieszczeń budynków przy ul. Traugutta 21 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 30.07.2014 r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594, z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-7/07/2014, zadanie nr 1 i/lub zadanie nr 2 i/lub zadanie nr 3. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, podanym w pkt. 1 działu XI niniejszej SIWZ. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:30, (pok. 111, Ip). 9. Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a, 5 ustawy Pzp. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań. Warunek niniejszy będzie uznany za spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: w zakresie zadania nr 1: jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto w ramach jednej umowy, w zakres której wchodzi wykonanie elewacji budynku w zakresie zadania nr 2 jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto w ramach jednej umowy, w zakres której wchodzi remont pomieszczeń w budynku. w zakresie zadania nr 3 jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto w ramach jednej umowy, w zakres której wchodzi remont pomieszczeń w budynku. w zakresie zadania nr 4 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań. Warunek niniejszy będzie uznany za spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r. nr 83 poz. 578 z poźn. zm.) lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych: w zakresie zadań 1 - 4 kierownik budowy posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty - (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Dowód wniesienia wadium (kserokopia) - dotyczy zadań: nr 1, nr 2, nr 3. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (w formie oryginału). 4) Dokument, z którego wynika upoważnienie Wykonawcy do podpisywania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli ofertę składa pełnomocnik, a prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, pok. 217, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont i odtworzenie elewacji budynku C ASP przy ul. Traugutta 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: Przedmiotem zamówienie jest remont elewacji na budynku C oznaczonych symbolem; elewacja frontowa (północna) - 1 elewacja północna - 2 (tylko część wysoka, elewacja północna z winobluszczem wyłączona z tego postępowania) elewacja zachodnia - 3 Prace budowlane będą realizowane w oparciu aktualne pozwolenie na budowę i zatwierdzony projekt budowlany. Kierownik budowy jest zobligowany do sporządzenia planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ). Kierownik budowy na 7 dni przed rozpoczęciem prac musi dostarczyć oświadczenie o przyjęciu obowiązków w celu zgłoszenia do PINB. W zakres prac do wykonania wchodzą: skucie tynków cementowo - wapiennych na wymienionych elewacjach w całości, oczyszczenie spoiny ścian ceglanych, odgrzybienie ściany metodą dwukrotnego smarowania, naprawa uszkodzonych cegieł w murze, uzupełnienie spoiny w murze, wymiana instalacji elektrycznej i ułożenie w wkutych poziomych bruzdach, wkucie lub ukrycie istniejącej instalacji telefonicznej pod tynkiem, zabezpieczenie folią stolarki okiennej i drzwiowej, zabezpieczenie siatką rusztowania ramowego, wykonanie daszka zabezpieczającego nad wejściami do budynków, wykonanie tynków cementowo-wapiennych, przeprowadzenie hydrofobizacji powierzchni cegły klinkierowej, pomalowanie elewacji farbą mineralną w kolorze zgodnie z załączonym projektem budowlanym, wymiana obróbki blacharskiej, podokienników, rynien i rur spustowych wykonanych z blachy cynkowo-tytanowej, wymiana pionów instalacji odgromowej wraz z hakami mocującymi, zdemontowanie i oczyszczenie konstrukcji istniejących daszków, nowe pokrycie daszków, wywiezienie gruzów na wysypisko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.44.21.10-1, 45.26.13.20-3, 45.42.11.60-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczeń w budynkach ASP przy Pl. Polskim 3/4 i przy ul. Modrzewskiego 15/17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów w pomieszczeniach nr 5P, 202P, 305P, 308P, 310P, 204P, zlokalizowanych w budynku przy pl. Polskim 3/4 oraz pomieszczeń 301b/M, 512M, 402M zlokalizowanych w budynku przy ul. Modrzewskiego15/17. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy Pl. Polskim 3/4 wchodzą następujące prace opisane w załączonej dokumentacji przetargowej: pomieszczenie nr 5P - wymiana okuć drzwiowych i okiennych, opalanie farby na stolarce, dwukrotne malowanie, roboty rozbiórkowe, wykonanie posadzki cementowej, wywóz gruzu; pomieszczenie nr 202P - roboty transportowe, wymiana uszczelek na skrzydłach okiennych, usuwanie farby i malowanie stolarki okiennej; pomieszczenie nr 305P - roboty transportowe, demontaż i montaż ościeżnic drzwiowych ,montaż zamków, uzupełnienie ścianek z cegieł, uzupełnienie tynków, roboty malarskie wewnątrz pomieszczenia; pomieszczenie nr 308P - roboty transportowe, wykonanie ścianek gipsowych GK , uzupełnienie tynków, montaż stolarki drzwiowej, roboty malarskie ścian, sufitów, rur i grzejników radiatorowych, demontaż i montaż wyłączników i gniazd; pomieszczenie nr 310P - demontaż i montaż zasłon, demontaż i montaż stolarki drzwiowej ,malowanie stolarki, wykonanie tynków uzupełniających, malowanie pomieszczenia, wywóz gruzu; pomieszczenie nr 204P - prace budowlane będą realizowane w oparciu o aktualne pozwolenie na budowę i zatwierdzony projekt budowlany. Kierownik budowy jest zobligowany do sporządzenia planu BIOZ . Kierownik budowy na 7 dni przed rozpoczęciem prac musi dostarczyć oświadczenie o przyjęciu obowiązków w celu zgłoszenia do PINB. W zakres prac do wykonania wchodzą: wykonanie konstrukcji nośnej półki , wykucie gniazd na belki dwuteowe i osadzenie ich w ścianach, wykucie otworu w ścianie ceglanej nad drzwiami wejściowymi do pracowni i wykonanie nadproża stalowego z belek ceowych, wykonanie tynków na ościeżach otworów, oczyszczenie i pomalowanie konstrukcji nośnej, obudowanie belek dwuteowych płytą o odporności EI60, wywiezienie gruzu na wysypisko wraz z utylizacją. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Modrzewskiego 15/17 wchodzą następujące prace opisane w załączonej dokumentacji przetargowej: pomieszczenie 301b/M - uprzątnięcie pomieszczenia, likwidacja zacieków, malowanie ścian i sufitów, rur, zabezpieczenie podłóg i okien przed malowaniem; pomieszczenie 512M - montaż osłon poliwęglowych nad biegiem schodowym pomieszczenie 402M - demontaż grzejnika jednorzędowego i montaż grzejnika płytowego dwurzędowego wraz z przeróbką instalacji co, wykonanie prób szczelności, skasowanie zacieków, malowanie ścian ,sufitów, rur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.21.10-8, 45.44.21.00-8, 45.45.31.00-8, 45.42.11.43-8, 45.31.70.00-2, 45.33.11.00-7, 45.22.31.10-0, 45.42.11.41-4, 45.26.25.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont pomieszczeń budynków przy ul. Traugutta 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: Przedmiotem zamówienie jest wykonanie remontów w pomieszczeniach nr 306T ;107T; 104T ;106D; 608CSU zlokalizowanych w dwóch budynkach przy ul. Traugutta 21. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń wchodzą następujące prace opisane w załączonej dokumentacji przetargowej: pomieszczenie nr 306T - roboty rozbiórkowe, wykonanie posadzki cementowej, wywóz gruzu; pomieszczenie nr 107T - roboty rozbiórkowe, montaż stolarki drzwiowej, roboty tynkarskie i malarskie, wywóz gruzu; pomieszczenie nr 104T - roboty rozbiórkowe ,wykonanie posadzki, demontaż i montaż instalacji co, montaż nowych podokienników z PCV, roboty tynkarskie, wywóz gruzu; pomieszczenie nr 106T - roboty rozbiórkowe przy posadzce z parkietu, wykonanie posadzki cementowej, wykonanie posadzki z PCV, roboty malarskie, wywóz gruzu; pomieszczenie nr 608 CSU - roboty transportowe i roboty malarskie ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.43.21.20-1, 45.31.70.00-2, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja serwerowni w budynku ASP przy Pl. Polskim 3/4 w zakresie ochrony ppoż. wraz z montażem klimatyzacji i kontroli dostępu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: W ramach prac do wykonania przewiduje się roboty instalacyjne, roboty budowlane i elektryczne. Roboty instalacyjne obejmują do wykonania następujące prace: dostawa i montaż klimatyzatora o mocy chłodniczej 5,0 kW, dostawa i montaż agregatu zewnętrznego o mocy chłodniczej 5,0 kW, wykonanie rurociągów miedzianych o średnicy 10 i 12 mm, wykonanie prób szczelności, wykonanie obudowy. W ramach robót budowlanych przewiduje się wykonanie robót wyburzeniowych, rozbiórkowych, demontażowych i przygotowawczych przewidzianych do modernizacji pomieszczenia serwerowni: rozbiórka ścianek działowych, demontaż ościeżnic drzwiowych, wywóz gruzu W ramach robót budowlanych przewiduje się również: wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych z izolacją akustyczną z wełny mineralnej, wykonanie rusztu z profili stalowych ocynkowanych 100mm, wstawienie krawędziaków lub profili stalowych wzmocnionych pod montaż stolarki drzwiowej, wykonanie izolacji z wełny mineralnej niepalnej gr. 100 mm, okładziny z płyt GKF (ognioodpornych) gr. 12,5 mm obustronnie dwuwarstwowo, szpachlowanie na łączeniach płyt ze wzmocnieniem (taśma z siatki samoprzylepnej), wypełnienie uszczelniaczem akrylowym styku sufitu i ścianką GK oraz ścianki GK ze ścianami ceglanymi, montaż ościeżnic stalowych ognioodpornych EI60 90*200 cm w ścianie GK, montaż, regulacja skrzydeł stalowych W ramach robót budowlanych przewiduje się wykonanie robót malarskich obejmujących nastepujące roboty: gruntowanie powierzchni pod szpachlowanie i malowanie, przygotowanie powierzchni poprzez wyrównanie nierówności szpachlówka gipsową, malowanie tynków farbami akrylowymi, oczyszczenie i malowanie powierzchni metalowych uszkodzonych podczas montażu elementów stolarki W ramach robót elektrycznych należy wykonać: dostarczyć i zamontować system dostępu do serwerowni demontaż i montaż istniejącego sterownika alarmu na nową ściankę gipsową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.42.11.41-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5, 45.31.70.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.