eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Dostawa sortów mundurowych leśnika do Nadleśnictwa Pniewy w roku 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Pniewy: Dostawa sortów mundurowych leśnika do Nadleśnictwa Pniewy w roku 2010
Numer ogłoszenia: 235865 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy , ul. Wolności 4, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, tel. 061 2936420, faks 061 2936435.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pniewy.lasypanstwowe.poznan.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobliwości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika do Nadleśnictwa Pniewy w roku 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurów, oznak i przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika - opis SIWZ do zamówienia. Nazwy i kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia: Ubrania i dodatki, Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki, Mundury, Dodatki do odzieży roboczej, Części garderoby, Obuwie 2) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na sorty mundurowe szyte na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy. 3) Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w wartości 20% zamówienia podstawowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.14.00.00 - Dodatki do odzieży roboczej 18.30.00.00 - Części garderoby 18.80.00.00 - Obuwie 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). e)posiadają siedzibę nie dalej niż 70 km od siedziby Zamawiającego (Pniewy). 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: Formularz ofertowy wg załączonego druku - formularz zawiera tabelę utworzoną w formacie Excel tak aby wykonawca wprowadził tylko stawki za poszczególne prace pozostałe wyliczenia zostaną wygenerowane automatycznie - załącznik nr 1 do SIWZ Pozostałe dokumenty: W celu potwierdzenia spełniania warunku 8.1.a - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wykonawca złoży: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert), W celu potwierdzenia spełniania warunku 8.1.b - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca złoży: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto każda) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg załącznik nr 2. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, b) oświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia zgodnie z pt. 3.1. SIWZ. Dla wszystkich sortów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (tabela) - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. * potwierdzone posiadaniem aktualnego świadectwa oceny zgodności z zatwierdzonym wzorcem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu (dotyczy wszystkich dotychczas wydanych świadectw). W przypadku gdy świadectwo nie jest wystawione na Wykonawcę należy przedstawić ważne (do 6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienie do posługiwania się niniejszym dokumentem. W przypadku braku w/w dokumentów należy przedstawić inne, równoważne dokumenty świadczące o spełnieniu wymogów jakościowych umundurowania, wydanych przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. c) oświadczenie o realizacji zamówienia na sorty mundurowe szyte na miarę, w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy - wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna że warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że: *wykonał 2 usługi w wymienionym okresie o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto W celu potwierdzenia spełniania warunku nr 8.1.c - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca złoży: a)polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł W celu potwierdzenia spełniania warunku nr 8.1.d - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), wykonawca złoży: a)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W celu potwierdzenie spełniania warunku nr 8.1.e - posiadają siedzibę nie dalej niż 70 km od siedziby Zamawiającego (Pniewy) - złoży oświadczenie Pt. 5 Formularza ofertowego załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pniewy.lasypanstwowe.poznan.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pniewy.lasypanstwowe.poznan.pl/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Pniewy, ul Wolności 4, 62-045 Pniewy pokój nr 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.