eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usuwanie szkód powodziowych po powodzi w 2010 roku na terenie województwa opolskiego - II etap - Kanał Przerzutowy (usunięcie zatorów i zamulisk)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Opole: Usuwanie szkód powodziowych po powodzi w 2010 roku na terenie województwa opolskiego - II etap - Kanał Przerzutowy (usunięcie zatorów i zamulisk)
Numer ogłoszenia: 235856 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194988 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych po powodzi w 2010 roku na terenie województwa opolskiego - II etap - Kanał Przerzutowy (usunięcie zatorów i zamulisk).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie zamulisk powstałych w czasie przechodzenia fali powodziowej, w celu poprawy przepływu wód korytem cieku i zminimalizowania zagrożenia powodziowego. Lp. Wyszczególnienie zakresu robót Jedn. Ilość jedn. 1 Przygotowanie obiektu do wykonania robót ziemnych 2760 m 2 Roboty ziemne: odmulanie koparko-odmularkami cieków o szer. dna 1,6 m 400 m 3 Odmulenie koparko-odmularkami cieków o szer. dna 0,6 m 2360 m3 Wykonawca winien w ofercie uwzględnić wykonanie, montaż oraz demontaż tablicy informacyjnej dla zadania zgodnie z wymaganiami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska. Ponadto tablica: 1. musi posiadać wymiary 2,8x2,4 m, 2. być wykonana z tworzywa sztucznego, 3. nadruk musi być odporny na działanie promieniowania UV oraz warunków pogodowych, 4. musi być zamieszczona na stelażu w sposób uniemożliwiający jej zerwanie lub przewrócenie się - musi być trwale przytwierdzona do podłoża (posiadać betonowy fundament). Miejsce usytuowania tablicy oraz ostateczne uzgodnienia co do treści zamieszczonych informacji zostaną uzgodnione z wykonawcą po podpisaniu umowy. Szczegółowa instrukcja wykonania tablicy informacyjnej podana została na stronie: www.nfosigw.gov.pl/srodki-krajowe/instrukcja-oznakowania-przedsiewziec/ Wartość wykonania, montażu i demontażu tablicy informacyjnej wykonawca winien uwzględnić w kosztach ogólnych. UWAGI: Wykonawcy przed sporządzeniem ofert powinni zapoznać się z dokumentacją projektową oraz dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty. Jeśli w dokumentacji projektowej, stanowiącej Część III SIWZ, użyte zostały nazwy firm/systemów dostępnych na rynku. W myśl przepisów u.p.z.p Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zapis ten należy rozumieć tak, iż w każdym miejscu w SIWZ, w którym użyto nazw własnych, dodaje się sformułowanie lub równoważny. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w niniejszej SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zamawiający wskazuje także, iż wszystkie odpady wytworzone podczas prowadzenia robót stanowią własność Wykonawcy i winien jest on zagospodarować je we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone na działkach objętych zakresem robót oraz innych działkach zniszczonych przez Wykonawcę w trakcie prowadzenia robót, oraz w uzasadnionym przypadku wypłaci bez zbędnej zwłoki zadośćuczynienie właścicielom zniszczonych działek w formie odszkodowania za szkody powstałe z winy Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.24.60.00 - 75.24.60.00 75.24.40.00 - 75.24.40.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Melbud Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 9, 49-206 Grodków, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20830,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21443,87

  • Oferta z najniższą ceną: 21443,87 / Oferta z najwyższą ceną: 46307,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.