eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa zasilaczy awaryjnych do serwera oraz akcesoriów komputerowych, sprzętu komputerowego, serwerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-03

Lublin: Dostawa zasilaczy awaryjnych do serwera oraz akcesoriów komputerowych, sprzętu komputerowego, serwerów
Numer ogłoszenia: 235812 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie , ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zasilaczy awaryjnych do serwera oraz akcesoriów komputerowych, sprzętu komputerowego, serwerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Zasilacze awaryjne do serwerów-2 sztuki, CZĘŚĆ II Akcesoria komputerowe, a) 2 kable do konsoli KVM ATEN KL-9108MA, b) 1 kabel do konsoli KVM ATEN KL-9108MA, c) Kabel linka UTP kat. 6 - 2 szpule po 305 m, d) Kable - przedłużacze monitorowe-30 sztuk, e) Wtyki RJ-45 do linki nieekranowanej - 200 sztuk, f) Osłonki na wtyczki RJ-45 - 200 sztuk, g) zewnętrzny napęd DVD-RW - 1 sztuka, h) standardowe etykiety przylepne, 6 sztuk CZĘŚĆ III Zestaw komputerowy (komputer standardowy + monitor) - ilość: 60 sztuk, CZĘŚĆ IV Zestaw komputerowy (komputer rozszerzony + monitor) - ilość: 5 sztuk, CZĘŚĆ V . Switch - urządzenie sieciowe - 1 sztuka,CZĘŚĆ VI Skanery A4 - 5 sztuk, CZĘŚĆ VII Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET NOD32 Business Edition-dla 200 użytkowników na 1 rok, CZĘŚĆ VIIIOprogramowanie do rysowania i tworzenia diagramów Microsoft Visio 2007 Standard lub równoważne - 1 sztuki (licencja + nośnik), CZĘŚĆ IX Laserowa drukarka kolorowa z zapasowymi tonerami: 1 sztuka, CZĘŚĆ X Notebook - 2 sztuki,CZĘŚĆ XI A. Stykowe karty kryptoprocesorowe - szt. 10, B. Czytniki kart chipowych nabiurkowy obsługujące interfejs stykowy kart chipowych - szt. 10, CZĘŚĆ XII Czytniki dowodów osobistych - szt. 5, CZĘŚĆ XIII Serwer kasetowy typu BLADE do obudowy HP BLADE C7000 (p/n 507019-B21), CZĘŚĆ XIV Pamięć RAM do serwerów HP BL460c G6 (p/n 507864-B21),CZĘŚĆ XV Zestaw komputerowy, CZĘŚĆ XVI Oprogramowanie, CZĘŚĆ XVII Laserowa drukarka kolorowa: 1 sztuka, CZĘŚĆ XVIII Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe 32.52.10.00 - Kable telekomunikacyjne 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.41.00 - Fusery 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 48.82.00.00 - Serwery 30.16.00.00 - Karty magnetyczne 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:9.1.1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 9.1.2) posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: posiada wiedzę i doświadczenie. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 9.1.3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 9.1.3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 9.1.4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku;Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 2. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia:2.1. Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2 Oświadczenie wymagane w pkt III.4.2 winien złożyć każdy Wykonawca. 2.3 Oświadczenie określone w pkt III.4.1 oraz dokumenty wymagane w pkt III.6 pkt 1 mogą być złożone wspólnie przez wykonawców. 2.4 Wyżej wymienione dokumenty, wskazane w pkt III.4.2, winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.Pozostałe dokumenty winny być złożone w formie oryginału. 2.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. III.6.1, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 2.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.lublin.eu w zakładce Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy w Lublinie ul. Niecała 14, 20-080 Lublin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, pokój nr 13 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Termin wykonania zamówienia na poszczególne części: CZĘŚĆ I, II, V, VI, VII, VIII, IX, X, XIV, XV, XVI, XVII zamówienia - w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy CZĘŚĆ III zamówienia - Przedmiot umowy zostanie dostarczony Zamawiającemu w trzech dostawach: I dostawa: zawierająca 20 zestawów komputerowych, ma nastąpić w terminie do 35 -40 dnia od dnia podpisania umowy,II dostawa zawierająca 20 zestawów komputerowych ma nastąpić w terminie 60 - 65 dniod dnia podpisania umowy. III dostawa zawierająca 20 zestawów komputerowych ma nastąpić w terminie do dnia 15 grudnia 2010 r. CZĘŚĆ IV, XIII, XVIII zamówienia - w terminie 40 dni od dnia podpisania umowy CZĘŚĆ XI, XII zamówienia - w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.