eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw przy- Publicznym Przedszkolu nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. J. Bytnara Rudego 1 w Opolu działka nr 17, km 23, obręb Gosławice - Szkole Podstawowej nr 9, ul. Cmentarna 7.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Opole: Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw przy: - Publicznym Przedszkolu nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. J. Bytnara Rudego 1 w Opolu działka nr 17, km 23, obręb Gosławice - Szkole Podstawowej nr 9, ul. Cmentarna 7.
Numer ogłoszenia: 235812 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole-Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax 0 77 454 98 44.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw przy: - Publicznym Przedszkolu nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. J. Bytnara Rudego 1 w Opolu działka nr 17, km 23, obręb Gosławice - Szkole Podstawowej nr 9, ul. Cmentarna 7..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw przy: - Publicznym Przedszkolu Integracyjnym nr 51, ul. J. Bytnara Rudego 1 w Opolu działka nr 17, km 23, obręb Gosławice Zakres zadania: obejmuje zamontowanie nowoprojektowanych urządzeń rekreacyjno - zabawowych oraz elementów wyposażenia uzupełniającego. - Szkole Podstawowej nr 9 w Opolu przy ul. Cmentarnej Zakres zadania: obejmuje zamontowanie w dwóch etapach urządzeń sportowych i rekreacyjno - zabawowych oraz elementów wyposażenia uzupełniającego. 1. Lokalizacja: Przedszkole Publiczne nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu znajduje się przy ul. Jana Bytnara Rudego w bezpośrednim sąsiedztwie terenów rekreacyjno - sportowych osiedla ZWM oraz parkingu mieszkańców Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Grota Roweckiego; Szkoła Podstawowa nr 9 przy ul. Cmentarnej 7 w Opolu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw, 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno -budowlanym oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a potwierdzeniem tego będzie polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od dpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie n podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/ nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. nr 87 poz. 605 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, wykonawcy składają następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez zawiązanie konsorcjum, w celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne, na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wyżej wymienione oświadczenie wraz z wymienionymi dokumentami. 2. W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, tj. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 44 ustawy Pzp żąda złożenia załączników zawierających następujące dokumenty: 2a Wykazu zawierającego wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik do SIWZ. 2b Wykonawca winien wskazać: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym -załącznik do SIWZ oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do Izby należy dołączyć do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia poprzez zawiązanie konsorcjum wymogi art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, czyniącej go zdolnym do wykonania zamówienia wykonawca składa polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. W celu potwierdzenia prawa wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, zamawiający na podstawie art. 44 ustawy żąda złożenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy Pzp. - Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem. Ponadto wykonawcy składają: - w zakresie oceny zgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia formularz OFERTA PRZETARGOWA Załącznik Nr 2 do SIWZ. - dokumenty potwierdzające, że wszystkie urządzenia wyposażenia placów zabaw wchodzące w zakres tego zamówienia posiadają znaki ezpieczeństwa B, zgodne z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania, tj. PN - EN - 1176 1 do 7. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych 45-018 Opole, pl. Wolności 7-8 pok. 118a.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miata Opola Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych 45-018 Opole, pl. Wolności 7-8 pok. 117b.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.