eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wińsko › Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku w roku szkolnym 2008/2009

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Wińsko: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku w roku szkolnym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 235800 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 205420 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wińsko, Plac Wolności 2, Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 071 3898186, fax 071 3898366.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku w roku szkolnym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 3 pakiety z możliwością składania ofert na poszczególne pakiety. Pakiet Nr 1 - jaja - (CPV : 01242000-5); Pakiet Nr 2 - produkty zwierzęce, mięso, wędliny - (CPV: 15111100-0); Pakiet Nr 3 - warzywa i owoce - (CPV: 01100000-0);15800000-7, 15980000-1). Zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych pakietach do stołówki Publicznego Gimnazjum w Wińsku na koszt Wykonawcy zadania w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis i ilości produktów żywnościowych będących przedmiotem zamówienia zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w formularzu cenowym ilości produktów żywnościowych określają przewidywane zapotrzebowanie stołówki Publicznego Gimnazjum w Wińsku na w/w produkty w okresie trwania umowy. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy. Zamawiający wymaga aby każda pozycja w Formularzu cenowym (poszczególnych pakietów) była wypełniona, nie wypełnienie przez wykonawcę jakiejkolwiek z pozycji w wybranym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty tego Wykonawcy w zakresie tegoż pakietu. Dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych opisując ten produkt w załączniku nr.6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5, 15.11.11.00-0, 01.10.00.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 57107.70 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: jaja

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlu i Usług KAMA, Łaszczyn 25A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1530
  • Oferta z najniższą ceną: 1530 oferta z najwyższą ceną: 1530
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: produkty zwierzece, mieso, wędliny

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Produkcyjna PODOLSKI, Lutomek 18, 64-410 Sieraków Wlkp, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 26942.70
  • Oferta z najniższą ceną: 26942.70 oferta z najwyższą ceną: 35008.30
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: warzywa i owoce

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. - Cegliński Cegliński Jacek, ul. Sportowa 5, 56-120 Brzeg Dolny, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 28635.00
  • Oferta z najniższą ceną: 28635.00 oferta z najwyższą ceną: 47805.35
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.