eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleńCzęść I - badań zawodowych /w tym IPD/ oraz coachingu kariery zawodowej Część II - seminarium aktywnej integracji Część III - warsztatów aktywizacji zawodowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Część I - badań zawodowych /w tym IPD/ oraz coachingu kariery zawodowej Część II - seminarium aktywnej integracji Część III - warsztatów aktywizacji zawodowej
Numer ogłoszenia: 235798 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215164 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Część I - badań zawodowych /w tym IPD/ oraz coachingu kariery zawodowej Część II - seminarium aktywnej integracji Część III - warsztatów aktywizacji zawodowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Wykonawca w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA zorganizuje i przeprowadzi: Część I: A. badania zawodowe /w tym IPD/ dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych, po cztery godziny dla jednego uczestnika. Razem: 460 godzin. Wymagania dotyczące przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od 21 lipca do 31 października 2014 roku. 2. Dokumentację przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/ Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami, 3. Wykonawca w planie sesji indywidualnych uwzględni: analizę potrzeb uczestnika projektu /określenie sytuacji wyjściowej uczestnika/, diagnoza predyspozycji zawodowych oraz przygotowanie indywidualnego planu działania. Wykonawca dokona podziału godzinowego planu sesji indywidualnych. 4. Miejscem przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/ jest: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 5. Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/ wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych, w przypadku gdyby wystąpiły bariery architektoniczne, 6. Miejsce realizacji badań zawodowych /w tym IPD/ Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników badań zawodowych /w tym IPD/ - /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu/, 8. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom badań zawodowych /w tym IPD/ dokument, potwierdzający udział w badaniach zawodowych wraz z planem godzinowym sesji, 9. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny badań zawodowych /w tym IPD/ przez uczestników, 10. Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 11. Wykonawca podczas badań zawodowych /w tym IPD/ zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje), 12. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację zadania w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji. 13. Zamawiający w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników. 14. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia badań zawodowych /w tym IPD/, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia ww. badań: - oryginały list obecności uczestników, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - zdjęcia - anonimową ankietę oceny badań zawodowych /w tym IPD/ dokonaną przez uczestników, - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu IPD. 15.Zamawiający w porozumieniu z Kierownikiem projektu ustali szczegółowy harmonogram realizacji zadania, pozwalający uczestnikom na pełny udział w realizowanym zadaniu. B. coaching kariery zawodowej dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych, po pięć godzin dla jednego uczestnika. Razem: 575 godzin. Wymagania dotyczące przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od 21 lipca do 31 października 2014 roku. 2. Zamawiający: 1) zapewni do przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w budynkach: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 2) oznaczy miejsce realizacji coachingu kariery zawodowej informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 3) w porozumieniu z Kierownikiem projektu ustali szczegółowy harmonogram realizacji zadania, pozwalający uczestnikom na pełny udział w realizowanym zadaniu.. 4) dopuszcza zmianę liczby uczestników, 5) w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację zadania w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji, 3. Wykonawca: a) zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, b) dostosuje program coachingu kariery zawodowej do indywidualnych potrzeb uczestników, który będzie inspiracją do zmian jak również do chęci udziału w całym procesie coachingowych. c) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników coachingu kariery zawodowej /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, d) zobowiązuje się wydać uczestnikom coachingu kariery zawodowej dokument, potwierdzający udział ww. zadaniu wraz z zakresem programowym i godzinowym, e) oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej, f) zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny zadania przez uczestników, g) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. zadania, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania ujętego w § 1 pkt 1: - oryginał listy obecności uczestników, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w coachingu kariery zawodowej wraz z zakresem programowym i godzinowym a także pisemnym podsumowaniem cyklu spotkań każdego uczestnika projektu, - anonimową ankietę oceny zadania dokonaną przez uczestników. - zdjęcia Część II: Seminarium Aktywnej Integracji dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych, w jedenastu grupach, każda z grup po 2 dni przez 5 godzin dziennie. Wymagania dotyczące przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od 14 lipca do 17 lipca 2014 roku. a) PCPR w Ostrowie Wielkopolskim - grupa I, II, III, IV, V, VI - grupa I i II - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa III i IV - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 - grupa V i VI - 16 i 17 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 b) GOPS w Ostrowie Wielkopolskim - grupa VII, VIII - grupa VII - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 - grupa VIII - 16 i 17 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 c) GOPS w Sośniach - grupa IX 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 d) GOPS w Przygodzicach - grupa X - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 e) MGOPS w Odolanowie - grupa XI - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 2. Dokumentację przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami. 3. Wykonawca przygotuje program Seminarium, uwzględniając m.in. następujące zagadnienia: a) poznanie się grupy, b) budowa klimatu bezpieczeństwa i akceptacji, c) nauka przyjaznego współdziałania z innymi, d) ukazywanie i dostrzeganie pozytywnych cech osobowości, e) rozwijanie empatii i troski o innych, f) znam swoją wartość - niepełnosprawny pełnoprawny w społeczeństwie, g) zmiana - jej wartość, h) opór przed zmianą i radzenie sobie z nim. 4. Miejscem przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji jest: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 5. Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych. 6. Miejsce realizacji Seminarium Aktywnej Integracji Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. 7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników Seminarium Aktywnej Integracji (w przypadku nieobecności uczestnika Seminarium należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu). 8. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom Seminarium Aktywnej Integracji dokument, potwierdzający udział w Seminarium wraz z zakresem programowym i godzinowym. 9. Wykonawca przygotuje materiały seminaryjne dla każdego z uczestników do przeprowadzenia Seminarium. 10. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny Seminarium przez uczestników. 11. Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia. 12. Wykonawca podczas Seminarium zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje). 13. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację Seminarium w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji. 14. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia Seminarium Aktywnej Integracji, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia Seminarium: - oryginały list obecności uczestników ww. Seminarium, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - anonimową ankietę oceny Seminarium dokonaną przez uczestników. - zdjęcia - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających udział w seminarium z zakresem programowym i godzinowym. Część III: Warsztaty aktywizacji zawodowej dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych w jedenastu grupach, każda z grup po 6 dni przez 5 godzin dziennie. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Warsztaty Aktywizacji Zawodowej w terminie: od 16 lipca do 31 lipca 2014r. a) PCPR w Ostrowie Wielkopolskim - grupa I, II, III, IV, V, VI - grupa I - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa II - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 - grupa III - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 - grupa IV - 18,21,22,23,24,25 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa V - 24,25,28,29,30,31 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa VI - 24,25,28,29,30,31 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 b) GOPS w Ostrowie Wielkopolskim - grupa VII, VIII - grupa VII - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 - grupa VIII - 24,25,28,29,30,31 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 c) GOPS w Sośniach - grupa IX - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 f) GOPS w Przygodzicach - grupa X - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 g) MGOPS w Odolanowie - grupa XI - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 1. Dokumentację przeprowadzenia warsztatów aktywizacji zawodowej Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami, 2. Wykonawca przygotuje program warsztatów aktywizacji zawodowej uwzględniając m.in. zagadnienia: a) Rola dokumentów aplikacyjnych w procesie poszukiwania pracy. b) Ukryty i jawny rynek pracy - określenie nowych źródeł miejsc pracy, c) Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej - autoprezentacja. d) Analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy. e) Ekonomia społeczna a prawo. f) Ustawy i rozporządzenia szczególnie ważne dla sektora ekonomii społecznej. g) Formy prawne przedsiębiorstw społecznych. - Fundacja - Stowarzyszenie - Spółka non profit - Spółdzielnia socjalna - Spółdzielnia pracy - Spółdzielnia osób prawnych - CIS - ZAZ - NZOZ h) Otwarty rynek pracy i ZPCh w Powiecie Ostrowskim - szanse na zatrudnienie. 3. Miejscem przeprowadzenia warsztatów jest: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 4. Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia Warsztatów Aktywizacji Zawodowej wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych, 5. Miejsce realizacji Warsztatów Aktywizacji Zawodowej Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 6. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników Warsztatów Aktywizacji Zawodowej (w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu), 7. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom Warsztatów Aktywizacji Zawodowej dokument, potwierdzający udział w Warsztatach wraz z zakresem programowym i godzinowym, 8. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny Warsztatów przez uczestników, 9. Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 10. Wykonawca podczas Warsztatów Aktywizacji Zawodowej zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje), 11. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację WAZ w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji, 12. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia Warsztatów Aktywizacji Zawodowej przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia Warsztatów: - oryginały list obecności uczestników ww. Warsztatów, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - anonimową ankietę oceny Warsztatów dokonaną przez uczestników. - zdjęcia - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających udział w warsztatach z zakresem programowym i godzinowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Badania zawodowe /w tym IPD/ oraz coaching kariery zawodowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71903,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39216,15

  • Oferta z najniższą ceną: 36800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 233450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Seminarium aktywnej integracji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8222,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4717,90

  • Oferta z najniższą ceną: 4717,90 / Oferta z najwyższą ceną: 10809,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Warsztaty aktywizacji zawodowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24007,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14153,70

  • Oferta z najniższą ceną: 4950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32272,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.