eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › DOSTAWA INSTRUMENTÓW DLA POSM I i II STOPNIA W BIELSKU-BIAŁEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Bielsko-Biała: DOSTAWA INSTRUMENTÓW DLA POSM I i II STOPNIA W BIELSKU-BIAŁEJ
Numer ogłoszenia: 235726 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165242 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki, ul. Wyspiańskiego 5a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4988410, faks 033 4988423.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA INSTRUMENTÓW DLA POSM I i II STOPNIA W BIELSKU-BIAŁEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa transportem własnym do siedziby Zamawiającego instrumentów muzycznych dla potrzeb Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Bielsku - Białej. Szczegółowy opis instrumentów został zawarty w punkcie 7 niniejszego rozdziału. 2. Wszystkie instrumenty powinny spełniać wymagania techniczne zawarte w przedmiotowej specyfikacji, być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. 3. Przedmiot zamówienia - w odniesieniu do harfy - obejmuje również strojenie instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego. 4. Na dostarczany przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji od daty dostawy i sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego. W odniesieniu do instrumentu muzycznego - harfy- wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.. 5. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy instrumentuj w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dnia od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy instrumentu zastępczego o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo wymiany instrumentu na nowy. 6. W przypadkach, o których mowa w punkcie 5, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy instrumentu - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. 7. Dane przedmiotu zamówienia: a) Harfa koncertowa - 47 strun, skala od G0 do C7, wysokość od. 180 do 187 cm, szerokość pola gry - od 50 do 55 cm, minimalna szerokość pudla rezonansowego w dole harfy od 95 do 100 cm, waga instrumentu od 35 do 37 kg, pudło rezonansowe - klon i świerk, żłobiona klonowa kolumna z licznymi ornamentami, płyta rezonansowa świerkowa zdobiona motywami winnej latorośli, bogato zdobione elementy mosiężnej mechaniki, klasyczny kontur instrumentu mechanizm - mosiądz, wykończenie - dopuszcza się: drewno naturalne, heban, mahoń, wiśnia, palisander, klucz do strojenia i pokrowiec na instrument. b) Saksofon sopranowy - dwie, ręcznie przystosowane szyjki z kamieniem półszlachetnym wzbogacającym rezonans, kamienie półszlachetne na klapach z opcjonalnymi podwyższaczami, kamień rezonansowy na szyjce, wysokie G, konstrukcja żeberkowa, laserowo grawerowany rozłączany roztrąb, potrójnie wyżarzane mosiężny korpus i szyjki H, wysokiej jakości włoskie poduszki, niklowane mosiężne rezonatory, sprężynki z niebieskiej stali, śrubki regulacyjne górnej i dolnej części, mosiężne wykuwane klapy, unikalnie opracowane ochronki. c) Rożek angielski - model studencki, pełen automat, zakryta mechanika, podwójna klapa oktawowa, klapa rezonansowa G, klapy trylowe C/C# i C/D#, połączenie F#/G#, system mechaniki widełkowej,- posrebrzane eso, drewno Grandill, klapy posrebrzane, rezonansowa klapa F, futerał i akcesoria. 8. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 37.30.00.00-0 - Instrumenty muzyczne i ich części b) 37.31.00.00-0 - Instrumenty muzyczne 9. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty (na etapie oceny merytorycznej) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego przetestowania instrumentu w siedzibie Zamawiającego lub Wykonawcy (producenta). W przypadku testowania instrumentów poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia na jego koszt pobytu (przejazd tam i z powrotem, zakwaterowanie i wyżywienie) dwóch wskazanych przez Zamawiającego przedstawicieli. Termin spotkania będzie ustalany w trybie indywidualnym, jednak niezwłocznie po wystosowaniu takiej prośby przez Zamawiającego. Procedura oceny merytorycznej instrumentu przewidywana jest przez okres nie dłuższy niż dwa tygodnie od dnia otwarcia ofert. Celem przetestowania instrumentów jest potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (zgodność oferowanych instrumentów z przedmiotem zamówienia) oraz ocena instrumentów pod kątem kryterium oceny. 10. Termin realizacji zamówienia - od momentu (daty) podpisania umowy do 17.08.2012 roku 11. Termin i sposób płatności - płatne przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania oryginału faktury, podstawą wystawienia faktury będzie podpisanie protokołu zdawczo - odbiorczego potwierdzającego zrealizowanie zamówienia publicznego w pełnym zakresie UWAGI: 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-0, 37.31.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Silesia Music Center Spółka z o. o., ul. Partyzantów 6, 32-650 Kęty, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94877,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 118600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.