eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › DOSTAWA APARATURY, SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH, ODCZYNNIKÓW ORAZ SZKŁA LABORATORYJNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23563

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdynia: DOSTAWA APARATURY, SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH, ODCZYNNIKÓW ORAZ SZKŁA LABORATORYJNEGO Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Morski Instytut Rybacki w Gdyni, do kontaktów: Wanda Łakomiak Agnieszka Gajda, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, fax 058 7356110, e-mail: wanda@mir.gdynia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mir.gdynia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Morski Instytut Rybacki w Gdyni, Zadanie 1 Wiesława Ruczyńska Zadanie 2 Anna Judek, ul. Kołłataja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 73-56-163; 058 732 66 22, fax 058 73 56 110, e-mail: wguz@mir.gdynia.pl; ajudek@mir.gdynia.pl, www.mir.gdynia.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa; Inne:Prace badawczo rozwojowe w zakresie oceanografii i biologii morza, ochrony środowiska... Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY, SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH, ODCZYNNIKÓW ORAZ SZKŁA LABORATORYJNEGO. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Morski Instytut Rybacki w Gdyni, ul. Kołłątaja 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Załącznik B Zadanie 1 pakiet 1 - Akcesoria chromatograficzne pakiet 2 - strzykawki chromatograficzne pakiet 3 - sączki i gilzy pakiet 5 - kolumny i akcesoria do HPLC pakiet 6 - kwasy nieorganiczne pakiet 7- suszarka liofilizacyjna pakiet 8 - dozowniki i przyrządy do pipetowania pakiet 11 - odczynniki II pakiet 12 - filtry wstepne do oczyszczania wody pakiet 13- pipety automatyczne pakiet 14 - probówki pakiet 15 - szklo laboratoryjne i drobny sprzet pakiet 16 - szkło laboratoryjne pakiet 17- Termometry pakiet 18 - kolumienki SPE pakiet 19 - płyny do mycia do zmywarki Miele pakiet 20 - akcesoria do aparatury firmy Varian pakiet 21- akcesoria do aparatu Soxtec firmy Foss tecator pakiet 22 - akcesoria do spektrometrów firmy perkin-elmer pakiet 23- akcesoria do aparatu do uzdatniania wody firmy Hydrolab pakiet 24- akcesoria do analizatora rtęci AMA 254 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Załącznik B1 Zadanie 2 Pakiet 1 - Wzorce, odczynniki i inne chemikalia Pakiet 2 - Szkło i drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet 3 Laboratoryjny sprzęt pomiarowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)Świadectwa analizy i/lub certyfikat do każdego odczynnika dla pakietów 6, 10, 11 -Zadanie 1. 2)Świadectwa wzorcowania wykazujące spójność pomiarową wzorcowania z uznanymi wzorcami międzynarodowymi np. NIST dla pakietu 2 (pozycja 1, 2, 3 i 6) - Zadanie 1. 3)Certyfikaty serii z przykładowym chromatogramem oraz instrukcje użytkowania kolumn chromatograficznych dla pakietów 4 (pozycja 1) i 5 (pozycja 1, 2, 3) - Zadanie 1. 4)Zaświadczenie o posiadaniu autoryzowanego serwisu do oferowanego sprzętu oraz instrukcje producenta w języku polskim dla pakietów 7, 9, 20, 22 i 23 -Zadanie 1. 5)Instrukcje użytkowania filtrów w języku polskim - pakiet 12 - Zadanie 1. 6)Instrukcje producenta w języku polskim dla pakietów 8 (pozycje 1, 2, 3) i 13 (pozycje 1, 2) -Zadanie 1. 7)Próbki probówek - pakiet 14 (pozycja 2) -Zadanie 1(probówki mają pasować do autosamplera AS-70 firmy Perkin-Elmer). 8)Instrukcje użytkowania kolumienek w języku polskim - pakiet 18 -Zadanie 1. 9)Karty techniczne urządzeń uwzględnionych w ofercie dla Zadania 2 pakietu 3 (Laboratoryjny sprzęt pomiarowy.) 10)Parafowany OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Załącznik B do SIWZ 11)Parafowany OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Załącznik B-1 do SIWZ 12)Parafowany i wypełniony WZÓR UMOWY - Załącznik C do SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Oryginalny kod CPV: 21.25.20.00 - Bibuła filtracyjna Kod CPV wg słownika 2008: 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna Oryginalny kod CPV: 26.13.13.00 - Fiolki szklane Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.57.30 - Flakoniki Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość przedmiotu zamówienia > 60 000 EURO < 211 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych; 2.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3, w szczególności: 1)oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę zgodnie z formułą spełnia/nie spenia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków 1)Formularz oferty - złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mir.gdynia.noweprzetargi.pl/. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku pobrania SIWZ w formie pisemnej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski, portugalski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 11:40, Morski Instytut Rybacki w Gdyni, ul Kołłątaja 1, Kancelaria MIR, pok.404 Bud B.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zadanie 1 dotyczy: Sektorowego Programu Operacyjnego - Rybołówstwo i Przetwórstwo Ryb 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa odczynników chemicznych, szkła i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Badawczego MIR. 1) Krótki opis: Zadanie 1 w podziale na pakiety od 1 - 24 - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku B. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.26.00.00, 21.25.20.00, 26.13.13.00, 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 E. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa odczynników chemicznych, szkła i sprzętu laboratoryjnego. 1) Krótki opis: Zadanie 2 w podziale na pakiety od 1 do 3 - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku B-1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00, 24.13.50.00, 24.13.15.00, 24.14.20.00, 24.13.21.20. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 E. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.