Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Galewice: Dostawa pomocy dydaktycznych tj. 6 komputerów do zajęć logopedycznych doskonalących umiejętność czytania i pisania dla 6 szkół oraz 6 luster do gimnastyki korekcyjnej dla 6 szkół w ramach realizacji projektu ,,Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Galewice
Numer ogłoszenia: 235623 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 0-62 7838626, 7838637.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych tj. 6 komputerów do zajęć logopedycznych doskonalących umiejętność czytania i pisania dla 6 szkół oraz 6 luster do gimnastyki korekcyjnej dla 6 szkół w ramach realizacji projektu ,,Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Galewice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych tj. 6 szt komputerów przenośnych notebook do zajęć logopedycznych doskonalących umiejętność czytania i pisania oraz 6 szt luster do gimnastyki korekcyjnej, dla 6 szkół po jednym komputerze i jednym lustrze, w ramach realizacji projektu ,,Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Galewice dla 6 Szkół Podstawowych , o minimalnych parametrach określonych poniżej: 1. Wymagane parametry notebooków : Procesor dwurdzeniowy, Częstotliwość min. 2.0 GHz Pamięć min. 4 GB DDR3 Matryca 15,6 Dysk twardy min . 500 GB SATA Karta graficzna zintegrowana Napęd optyczny DVD-RW Interfejsy, porty WIFI, BT, LAN, USB x2, Oprogramowanie systemowe profesjonalne Peryferia torba, mysz USB Waga max. 2,5 kg Kolor obudowy czarny lub szary lub stalowy Gwarancja 24 m-ce 2. Wymagane parametry luster korekcyjnych: a) Zastosowana siatka posturograficzna na powierzchni lustra ( istotna przy ocenie terapeutycznej postawy osoby ćwiczącej). b) Wymiar tafli lustra - 70 x 160 cm. c) Wymiar z ramą - wysokość - ok. 190 cm, szer. ok.80 cm, (na kółkach), długość ( głębokość z kółkami ) - ok. 60 cm. d) Tafla lustra osadzona w stalowej ramie na kółkach. e) Rama pochylana w płaszczyźnie pionowej. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. ,,Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Galewice współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w latach 2007-2013; Działanie 9.1. ,,Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galewice.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Galewicach; 98-405 Galewice; ul.Wieluńska 5; pok.306.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice; ul.Wieluńska 5, 98-405 Galewice pok.208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w latach 2007-2013; Działanie 9.1. ,,Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych tj. 6 szt komputerów przenośnych notebook do zajęć logopedycznych doskonalących umiejętność czytania i pisania dla 6 szkół po jednym komputerze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry notebooków : Procesor dwurdzeniowy, Częstotliwość min. 2.0 GHz Pamięć min. 4 GB DDR3 Matryca 15,6 Dysk twardy min . 500 GB SATA Karta graficzna zintegrowana Napęd optyczny DVD-RW Interfejsy, porty WIFI, BT, LAN, USB x2, Oprogramowanie systemowe profesjonalne Peryferia torba, mysz USB Waga max. 2,5 kg Kolor obudowy czarny lub szary lub stalowy Gwarancja 24 m-ce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, 6 szt luster do gimnastyki korekcyjnej, dla 6 szkół po jednym lustrze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry luster korekcyjnych: a) Zastosowana siatka posturograficzna na powierzchni lustra ( istotna przy ocenie terapeutycznej postawy osoby ćwiczącej). b) Wymiar tafli lustra - 70 x 160 cm. c) Wymiar z ramą - wysokość - ok. 190 cm, szer. ok.80 cm, (na kółkach), długość ( głębokość z kółkami ) - ok. 60 cm. d) Tafla lustra osadzona w stalowej ramie na kółkach. e) Rama pochylana w płaszczyźnie pionowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI GALEWICE
- "Remont Nawierzchni Jezdni i Chodników na Ulicach Akacjowej, Lipowej, Sosnowej, Świerkowej i Wieluńskiej w Galewicach"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) - gr. Gm. Sokolniki - Niwiska II - Niwiska, Niwiska - Galewice"
więcej: przetargi GALEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Zabawki w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
- Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice - Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach - wyposażenie
- Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.