eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejowice › Doposażenie bazy dydaktycznej trzech szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Radziejowice - w ramach projektuSukces i rozwój z indywidualizacją

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Radziejowice: Doposażenie bazy dydaktycznej trzech szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Radziejowice - w ramach projektu: Sukces i rozwój z indywidualizacją
Numer ogłoszenia: 235609 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 413580 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radziejowice, ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice, woj. mazowieckie, tel. 46 8577171, faks 46 8577120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie bazy dydaktycznej trzech szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Radziejowice - w ramach projektu: Sukces i rozwój z indywidualizacją.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego dla trzech szkół podstawowych Gminy Radziejowice w ramach projektu pn.: Sukces i rozwój z indywidualizacją, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - pomocy dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego w formie 3 tabel zawarty jest w załącznikach nr 7 (a, b, c) do siwz. 3. Kompletny przedmiot zamówienia należy dostarczyć do budynku Szkoły Podstawowej w Radziejowicach przy ul. Głównej 2, w dniach roboczych w godzinach 8.00-16.00. 4. Wszystkie pomoce dydaktyczne zaoferowane przez wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, muszą spełniać wymagania i warunki zawarte w siwz i załącznikach do siwz oraz muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, posiadać odpowiednie certyfikaty lub inne dokumenty stwierdzające dopuszczenie tych rzeczy do sprzedaży i użytkowania oraz powinny spełniać wszelkie inne wymagania określone przepisami prawa. 5. Wymagania zamawiającego względem sprzętu specjalistycznego - 2 egz. laptopów: a) Urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności (oznaczenie CE). b) Urządzenia muszą być wyprodukowane w 2013r., muszą być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich. c) Urządzenia muszą posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. d) Oprogramowanie powinno być legalne i zawierać oryginalny nośnik, umowę licencyjną, certyfikat autentyczności. e) Wszystkie urządzenia muszą posiadać ważną gwarancję udzieloną przez producenta lub dostawcę (wykonawcę zamówienia) na okres min. 2 lat. 6. Rozwiązania równoważne: a) Podane w opisach przedmiotu zamówienia parametry nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. b) Wszystkie wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. c) Zamawiający dopuszcza rzeczy inne niż wskazane w dokumentacji przetargowej, ale o tym samym przeznaczeniu i funkcji, rozwijających te same kompetencje i umiejętności dzieci w zakresie wskazanym w dokumentach przetargowych (głównie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia OPZ). d) Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych winien potwierdzić zamawiający. 7. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonywany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie go obejmującym. 8. W przypadku zmiany przepisów prawa obejmujących przedmiot zamówienia, przy czym zamiany te wpływać będą na sposób wykonywania niniejszego zamówienia oraz będą obowiązywać w trakcie realizacji niniejszego zamówienia - zamawiający dopuści wówczas wprowadzenie tych zmian do niniejszego zamówienia, spisując w razie konieczności stosowny aneks do umowy z wybranym wykonawcą.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 37.52.44.00 - Gry wymagające współpracy 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI s.c. Jacek Łyżwiński, Renata Toepler-Łyżwińska, ul. Grochowska 235/6, 04-001 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84555,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100772,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100772,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100772,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.