To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-15
Słupsk: RZP-7/14 wywóz odpadów
Numer ogłoszenia: 235602 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197790 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8417558, faks 059 8417559.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RZP-7/14 wywóz odpadów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów o kodach: 20 03 01(zmieszane odpady komunalne), 20 01 02 (szkło) oraz 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) z terenu Szkoły Policji w Słupsku wraz z przyjęciem ich na wysypisko. 2.Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod kodem: 90511000-2 3.Odpady będą wywożone z częstotliwością nie mniejszą niż określoną w pkt. 10. 4.Odbiór odpadów będzie odbywał się każdorazowo na podstawie zawiadomień kierowanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w formie pisemnej lub faksem określających terminy usług, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu wysłania zawiadomienia. 5.Wykonawca będzie świadczyć usługi własnym środkiem transportu. 6.Wykonawca musi posiadać własne wysypisko lub zawartą umowę z właścicielem wysypiska na składowanie odpadów stałych. 7.Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z tabelą przedstawioną w pkt. 10 odpowiedniej ilości pojemników na odpady. Czynność tą Wykonawca powinien zrealizować najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 8.Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady nie rzadziej niż raz w miesiącu w terminie od 1 kwietnia do 30 września, a w pozostałym okresie każdorazowo w przypadku, kiedy zajdzie taka potrzeba. 9.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych pojemników na odpady typu jak wymienione niżej w ppkt 1-5 lub równoważne, o zbliżonej lecz nie mniejszej pojemności: 1)pojemnik kontenerowy typu SPW-10 (pojemność 10m3) - szt. 2, 2)pojemnik kontenerowy typu KP-6 (pojemność 6m3) - szt. 1, 3)pojemnik prostokątny typu SM-1100 (pojemność 1,1m3) - szt. 4, 4)pojemnik druciany do składowania tworzyw sztucznych i aluminium (pojemność 1,5m3) - szt. 5, 5)pojemnik typu Igloo do składowania szkła (pojemność 1,5m3) - szt. 4 10.Miejsce rozmieszczenia poszczególnych pojemników oraz częstotliwość wywożenia odpadów: 1)ul. Kilińskiego 42 - pojemnik kontenerowy typu SPW-10, 2 szt. - 1 raz w miesiącu, 2)ul. Kilińskiego 42 - pojemnik kontenerowy typu KP-6, 1 szt. - 1 raz w miesiącu, 3)ul. Kilińskiego 42 - pojemnik druciany do tworzyw sztucznych , 3 szt. - 1 raz w miesiącu, 4)ul. Kilińskiego 42 - pojemnik typu Igloo do składania szkła, 2 szt. - 1 raz w miesiącu, 5)ul. Zamiejska 30 (strzelnica) - pojemnik kontenerowy typu SM-1100, 2 szt. - 1 raz w miesiącu, 6)ul. Zamiejska 30 (strzelnica) - pojemnik druciany do tworzyw sztucznych, 1 szt. - 1 raz w miesiącu, 7)ul. Zamiejska 30 - pojemnik typu Igloo do składania szkła, 1 szt. - 1 raz w miesiącu, 8)ul. Zamiejska 22 (park samochodowy) - pojemnik prostokątny typu SM-1100, 2 szt. - 1 raz w miesiącu, 9)ul. Zamiejska 22 (strzelnica) - pojemnik druciany do tworzyw sztucznych, 1 szt. - 1 raz w miesiącu, 10)ul. Zamiejska 22 - pojemnik typu Igloo do składania szkła, 1 szt. - 1 raz w miesiącu. 11.Wykonawca zapewni załadunek odpadów, tak aby zapobiegać ich rozsypaniu. W przypadku rozsypania się odpadów podczas załadunku Wykonawca zobowiązuje się do ich uprzątnięcia. 12.Ponadto w ramach usługi wywozu odpadów Wykonawca zobowiązany jest do: 1)pozostawiania na stanowisku pojemników całkowicie opróżnionych, 2)ustawienia pojemników na właściwe miejsce po ich opróżnieniu, 3)niezwłocznego, ale nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia, dokonania wymiany na swój koszt pojemników zużytych w wyniku bieżącej eksploatacji, 4)usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, z przyczyn od niego zależnych, 5)ponoszenia całkowitej odpowiedzialności za wywóz odpadów do miejsca na ten cel przeznaczonego - wysypisko śmieci, 6)uzyskania po każdorazowym wywozie odpadów potwierdzenia ich wywozu od osoby upoważnionej przez Zamawiającego na karcie przekazania odpadów stanowiącej załącznik do faktury. 13.Wykonawca wystawi przy każdym odbiorze odpadów kartę przekazania odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r., w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 249, poz. 1673 z późn. zm.). 14.Zamawiający zobowiązuje się używać pojemników zgodnie z ich przeznaczeniem. 15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości pojemników na odpady oraz miejsca ich ustawienia w stosunku do określonej w momencie zawarcia umowy pod warunkiem zachowania aktualnych cen jednostkowych za wywóz odpadów określonych w umowie. 16.Prognozowana minimalna ilość wywozu odpadów w miesiącu wyniesie 43,9 m3, natomiast maksymalna 209,40 m3.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 418800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 444765,60
Oferta z najniższą ceną: 444765,60 / Oferta z najwyższą ceną: 444765,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2024 do 31 sierpnia 2025
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 10/1.KDW wraz z przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1132G w Jezierzycach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę / przebudowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1111G na odcinku Włynkówko (od skrzyżowania z DK21) Strzelino w gminie Redzikowo
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
- 08/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynku K1 przy ul. Kozietulskiego 6 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików"
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych na terenie nieruchomości administrowanych przez Wydział Organizacji Urzędu w Urzędzie Miasta Lublin.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Orchowo
- Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.
- USŁUGI ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY SORKWITY
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.