eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług (przewóz i holowanie) polegających na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów, o dopuszczalnej maksymalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony DMC, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Wrocław: Świadczenie usług (przewóz i holowanie) polegających na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów, o dopuszczalnej maksymalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony DMC, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Numer ogłoszenia: 235567 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203276 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług (przewóz i holowanie) polegających na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów, o dopuszczalnej maksymalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony DMC, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług (przewóz i holowanie) polegających na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów, o dopuszczalnej maksymalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony DMC, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 2. Usługa obejmuje w szczególności: 2.1. Załadunek, transport oraz wyładunek pojazdów lub części pojazdów, wraz ze wszelkimi pracami towarzyszącymi tym czynnościom, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 2.2. Usunięcie lub przemieszczenie pojazdu lub części pojazdu na miejsce wskazane w dyspozycji usunięcia pojazdu, na parkingu strzeżonym. 2.3. Zabranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów przekazujących pojazd lub części pojazdu i opisanych w dyspozycji usunięcia pojazdu. 2.4. Zabezpieczenie pojazdu lub części pojazdu przed ich uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu na wskazany parking strzeżony. 2.5. Czas dojazdu do miejsca wskazanego przez zamawiającego oraz podjęcie czynności związanych z załadunkiem pojazdu, nie dłuższy niż 60 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia. 2.6. Utworzenie stanowiska dyspozytorskiego (przyjmującego zlecenia od zamawiającego i wydającego polecenia holownikom) wyposażonego w urządzenia łączności (w postaci aktywnych telefonów stacjonarnych lub telefonów komórkowych), zapewniające możliwość przekazania dyspozycji i komunikację z holującym w trakcie holowania w każdym momencie. 2.7. Przedstawienie wykazu osób przewidzianych do realizacji umowy z podaniem ich roli (kierowca, dyspozytor) oraz określenie sposobu łączności z tymi osobami (numer telefonu), wykaz osób stanowi zał. nr 2 do umowy. W przypadku zmian w załączniku nr 2 Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o tym, w terminie 7 dni przed zmianami. Zmiana wymaga formy pisemnej. 2.8. Przekazanie zabezpieczonego pojazdu lub części pojazdu na wskazany parking strzeżony, po otrzymaniu protokółu przyjęcia pojazdu lub części pojazdu, sporządzonego przez przyjmującego pojazd lub części pojazdu na parking, w obecności policjanta odpowiedzialnego za zabezpieczenie pojazdu. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części w zależności od miejsca realizowania usługi, to jest miasta i powiatu oraz poza granicami powiatu: 3.1. Część 1 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów oraz części pojazdów na terenie obszaru obejmującego łącznie powiaty: Jelenia Góra, Kamienna Góra, Lwówek Śl., Lubań, Zgorzelec, Bolesławiec: 3.1.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach obszaru dotyczącego części 1 postępowania wynosi: 5. 3.1.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami obszaru dotyczącego części 1 postępowania wynosi: 100 km. 3.2. Część 2 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów oraz części pojazdów na terenie obszaru obejmującego łącznie powiaty: Legnica, Jawor, Złotoryja, Lubin, Polkowice, Głogów, Góra: 3.2.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach obszaru dotyczącego części 2 postępowania wynosi: 8. 3.2.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami obszaru dotyczącego części 2 postępowania wynosi: 100 km. 3.3. Część 3 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie obszaru obejmującego łącznie powiaty: Wałbrzych, Kłodzko, Ząbkowice Śl., Strzelin, Dzierżoniów, Świdnica: 3.3.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach obszaru dotyczącego części 3 postępowania wynosi: 15. 3.3.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami obszaru dotyczącego części 3 postępowania wynosi: 100 km. 3.4. Część 4 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie obszaru obejmującego łącznie powiaty: Wrocław, Oława, Oleśnica, Milicz, Trzebnica, Środa Śl., Wołów: 3.4.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach obszaru dotyczącego części 4 postępowania wynosi: 12. 3.4.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami obszaru dotyczącego części 4 postępowania wynosi: 100 km. 4. Przewidywane ilości przewozów oraz ilości kilometrów zamówienia są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ww. ilości przewozów i kilometrów w granicach oferowanej przez wykonawcę wartości umowy. 5. Wymagania dotyczące sprzętu. 5.1. Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym w pełni sprawnym technicznie pojazdem: 5.1.1. Pomocy drogowej, tj. pojazd posiadający wpis w dowodzie rejestracyjnym, z którego wynika, że jest to pojazd specjalny o przeznaczeniu pomocy drogowej. 5.1.2. Dopuszczalnej ładowności powyżej 3,5 tony. W przypadku gdy w dowodzie rejestracyjnym przedstawionym przez wykonawcę, nie będzie określona dopuszczalna ładowność, zamawiający obliczy ww. wartość w sposób określony w art. 2 pkt 56 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.), tj. przyjmie różnicę dopuszczalnej masy całkowitej i masy własnej pojazdu. 5.1.3. Posiadającym ważne badania techniczne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) 5.1.4. Oznakowanym oraz spełniającym pozostałe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. nr 32, poz. 262 z późn. zm.) 6. Kod CPV: 50118110-9 usługi holownicze. 7. Dopuszczalność udziału podwykonawców. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności. 8. Oferty równoważne. Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: 3.1. Część 1 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów oraz części pojazdów na terenie obszaru obejmującego łącznie powiaty: Jelenia Góra, Kamienna Góra, Lwówek Śl., Lubań, Zgorzelec, Bolesławiec: 3.1.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach obszaru dotyczącego części 1 postępowania wynosi: 5. 3.1.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami obszaru dotyczącego części 1 postępowania wynosi: 100 km.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO-MATUNIN SP. Z O.O., UL. WROCŁAWSKA 23, 55-220 JELCZ-LASKOWICE, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: 3.2. Część 2 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów oraz części pojazdów na terenie obszaru obejmującego łącznie powiaty: Legnica, Jawor, Złotoryja, Lubin, Polkowice, Głogów, Góra: 3.2.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach obszaru dotyczącego części 2 postępowania wynosi: 8. 3.2.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami obszaru dotyczącego części 2 postępowania wynosi: 100 km.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO-MATUNIN SP. Z O.O., UL. WROCŁAWSKA 23, 55-220 JELCZ-LASKOWICE, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13983,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: 3.3. Część 3 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie obszaru obejmującego łącznie powiaty: Wałbrzych, Kłodzko, Ząbkowice Śl., Strzelin, Dzierżoniów, Świdnica: 3.3.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach obszaru dotyczącego części 3 postępowania wynosi: 15. 3.3.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami obszaru dotyczącego części 3 postępowania wynosi: 100 km.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO-MATUNIN SP. Z O.O., UL. WROCŁAWSKA 23, 55-220 JELCZ-LASKOWICE, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: 3.4. Część 4 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie obszaru obejmującego łącznie powiaty: Wrocław, Oława, Oleśnica, Milicz, Trzebnica, Środa Śl., Wołów: 3.4.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach obszaru dotyczącego części 4 postępowania wynosi: 12. 3.4.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami obszaru dotyczącego części 4 postępowania wynosi: 100 km.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO-MATUNIN SP. Z O.O., UL. WROCŁAWSKA 23, 55-220 JELCZ-LASKOWICE, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.