eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Roboty remontowe oraz konserwacja w zakresie instalacji elektrycznych budynków zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Inowrocław: Roboty remontowe oraz konserwacja w zakresie instalacji elektrycznych budynków zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 235553 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe oraz konserwacja w zakresie instalacji elektrycznych budynków zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą: a) roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznej i obejmują: budynki komunalne, prywatne, użytkowe oraz lokale komunalne w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Całkowity zakres to ok. 190 budynków, zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz - dla Zad. I., b) konserwacje w zakresie instalacji elektrycznych, obejmują: budynki Wspólnot Mieszkaniowych, komunalne, prywatne, użytkowe oraz komunalne w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Całkowity zakres to ok. 330 budynków, zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz - dla Zad. II. Zamówienie podzielono na 2 zadania z możliwością składania ofert częściowych w tym: Zad. I. - Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, polegać będzie na: sporządzeniu kosztorysu wykonawczego dla każdego zlecenia na podstawie stawek określonych w Formularzu ofertowym. Przystąpienie do robót elektrycznych określonych w zleceniu przez Zamawiającego musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu wystawienia zlecenia. Roboty elektryczne obejmować będą budynki: komunalne, prywatne, użytkowe oraz lokale komunalne w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Całkowity zakres to ok. 190 budynków, zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz - dla Zad. I., Zad. II. - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, obejmuje między innymi: bieżące oględziny głównych tablic rozdzielczych, wymianę niesprawnego osprzętu, sprawdzanie układu zabezpieczającego i sygnalizacyjnego, drobne naprawy, zgodnie ze szczegółowym opisem umieszczonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Konserwacją elektryczną objęte będą budynki: Wspólnot Mieszkaniowych, komunalne, prywatne, użytkowe oraz komunalne w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Całkowity zakres to ok. 330 budynków, zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz - dla Zad. II..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli nastąpi konieczność skorzystania z zamówienia uzupełniającego będzie ono udzielone do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2, 50.71.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia. Wymagany minimum 1 pracownik posiadający uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznej, świadectwo kwalifikacyjne E i D - eksp instalacji elektrycznej do 1 kV, aktualny wpis do właściwych Izb Zawodowych - dla Zad. I. Dla Zad. II. - wymaganych minimum 3 pracowników posiadających świadectwo kwalifikacyjne E i D -eksp instalacji elektrycznej do 1 kV. Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonej polisy potwierdzonej przez Ubezpieczyciela wykonawcy o jej opłaceniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz ofertowy (zał. nr 1 do swiz), b) Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp -wzór - zał. nr 2 do siwz, c) Oświadczenie w trybie art.24 ustawy Pzp - wzór - zał. nr 3 do siwz. d) Wykaz osób - zał. nr 4 do siwz, e) kserokopia uprawnień budowlanych w zakresie instalacji elektrycznej, f) świadectwo kwalifikacyjne E i D - eksp instalacji elektrycznej do 1 kV, g) aktualny wpis do właściwych Izb Zawodowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - narzut do kosztu zakupu materiałów - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz ustawą Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowrocław, pok. 17, do Kon. Krystyna Glonek, tel./faks 052 35 64 304..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. I. - Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polegać będzie na: sporządzeniu kosztorysu wykonawczego dla każdego zlecenia na podstawie stawek określonych w Formularzu ofertowym. Przystąpienie do robót elektrycznych określonych w zleceniu przez Zamawiającego musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu wystawienia zlecenia. Roboty elektryczne obejmować będą budynki: komunalne, prywatne, użytkowe oraz lokale komunalne w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Całkowity zakres to ok. 190 budynków, zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz - dla Zad. I.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. narzut do kosztu zakupu materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. II. - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje między innymi: bieżące oględziny głównych tablic rozdzielczych, wymianę niesprawnego osprzętu, sprawdzanie układu zabezpieczającego i sygnalizacyjnego, drobne naprawy, zgodnie ze szczegółowym opisem umieszczonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Konserwacją elektryczną objęte będą budynki: Wspólnot Mieszkaniowych, komunalne, prywatne, użytkowe oraz komunalne w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Całkowity zakres to ok. 330 budynków, zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz - dla Zad. II..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. narzut do kosztu zakupu materiałów - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.