eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów służbowych i części pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych prowadzonych przez KPP w Pszczynie oraz zabezpieczonych na terenie działania KPP w Pszczynie na rzecz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Katowice: Usługa usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów służbowych i części pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych prowadzonych przez KPP w Pszczynie oraz zabezpieczonych na terenie działania KPP w Pszczynie na rzecz innych jednostek Policji.
Numer ogłoszenia: 235549 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów służbowych i części pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych prowadzonych przez KPP w Pszczynie oraz zabezpieczonych na terenie działania KPP w Pszczynie na rzecz innych jednostek Policji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu polegająca na usuwaniu, przemieszczaniu, holowaniu pojazdów do 3,5 tony oraz pow. 3.5 tony lub ich części zabezpieczonych na koszt Policji, a także pojazdów służbowych Policji - zlecona przez KPP w Pszczynie lub każda inną jednostkę policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem KPP w Pszczynie. Realizacja usługi na rzecz KPP w Pszczynie polega na przemieszczeniu pojazdu z miejsca wskazanego przez dyżurnego KPP Pszczyna na parking, z którym KPP w Pszczynie ma zawartą umowę lub do siedziby KPP w Pszczynie, a w przypadku pojazdów przemieszczanych na rzecz innych jednostek policji na parking lub miejsce wskazane przez te jednostki. Czas dotarcia wykonawcy na miejsce wskazane przez zlecającego wykonanie usługi nie może przekroczyć 30 min. od momentu przyjęcia przez niego zgłoszenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z art. 24. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, warunki formalne określone w art. 24 ustawy PZP musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeżeli jeden z nich nie spełnia chociażby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie publiczne. 2) Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, czyli : posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym. (Dz.U. Nr 204, poz. 2088 z 2004 r. z póżn. zm) b) dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, czyli : dysponują lub będą dysponować pojazdami specjalnymi odpowiednio przystosowanymi i spełniającymi warunki techniczne dla pojazdów specjalnych pomocy drogowej, w szczególności : w odniesieniu do pojazdów holowanych, przemieszczanych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t musi to być co najmniej jeden pojazd typu laweta o ładowności co najmniej 3t, długości przestrzeni ładunkowej co najmniej 5 m, wyposażony we wciągarkę, w odniesieniu do pojazdów holowanych, przemieszczanych o masie całkowitej powyżej 3,5t musi to być co najmniej jeden pojazd o masie rzeczywistej pow. 3,5t lub o dopuszczalnej masie ciągnionej przyczepy powyżej 3,5t. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają umowę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. B)W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, występuje warunek sumowania potencjałów. C)Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych. Oferta wykonawcy, której treść przy uwzględnieniu unormowań zawartych w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. Za aktualny zostanie uznany zarówno dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 - miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie. Adnotacja na zaświadczeniu z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte na zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego. Przedłożona przez wykonawcę informacja o aktualności wpisu do ewidencji działalności gospodarczej zawierająca adnotację z nieczytelnym podpisem, bez możliwości jego identyfikacji, nie będzie spełniać wymagań określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006r. nr 87 poz. 605). Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 1 lutego 2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-102/05. 2.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art.22 ust. 1 ustawy PZP złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub odrębnym dokumencie. 3.Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy, w szczególności usuwania i holowania pojazdów zgodnie z Ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. nr 125, poz. 1371 z 2001 r.). 4.Wykaz pojazdów samochodowych niezbędnych do wykonania usługi objętej postępowaniem wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych , a w przypadku gdy przedsiębiorca nie jest właścicielem tych pojazdów - również pisemne zobowiązanie innych podmiotów potwierdzające prawo do dysponowania nimi. 5.Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w SIWZ w punkcie IX ppkt 1,2,3,4,5, zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP. Łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 i 7 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-200 Pszczyna ul. Bogedaina 18 pok. 45.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 09:00, miejsce: KPP w Pszczynie 43-200 Pszczyna ul. Bogedaina 18, pok. 45.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.