To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-31
Potulice: Dostawy środków czystości (znak sprawy 12/2010)
Numer ogłoszenia: 235549 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145897 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości (znak sprawy 12/2010).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy dostaw środków czystości, które zostało podzielone na 5 części (grupy). 2. Ilości szacunkowe środków czystości wyszczególnionych we wszystkich grupach (częściach) mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych środków czystości będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 3. Termin ważności dostarczanych środków czystości, minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia podał maksymalną gramaturę, ilość j.m. (np. szt.) w opakowaniu, pojemność albo litraż opakowania, jakie chce uzyskać. W takim przypadku wykonawca może zaoferować artykuł w takim samym opakowaniu lub mniejszym. W przypadku artykułów określonych w pkt 5 (grupa 5) ppkt 1) - Podpaski higieniczne, ppkt 4) - Krem do pielęgnacji dłoni, ppkt 7) - Pasta BHP, ppkt 8) - Proszek do prania wykonawca oferuje artykuł o takiej gramaturze, pojemności (ml) lub szt. w opakowaniu jak w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku artykułu określonego w pkt 5 (grupa 5) ppkt 6) - Środek do dezynfekcji obuwia zamawiający podał minimalną wartość środka w opakowaniu w ml. W przypadku, w którym zamawiający określił przedział (np. w pkt 4 ppkt 32) - ręcznik papierowy) wykonawca oferuje artykuł, którego ilość odpowiada wartości określonej w przedziale. 5. Jeżeli oferowany artykuł jest w opakowaniu mniejszym niż opakowanie określone przez zamawiającego w formularzu cenowym w kolumnie Przedmiot zamówienia oraz Ilość szacunkowa, to w miejscach wykropkowanych w kolumnie Ilość szacunkowa wykonawca wpisuje taką ilość opakowań (op.), aby ich łączna gramatura, litraż, pojemność lub ilość j.m. (np. szt.) w opakowaniu odpowiadały wartości określonej w nawiasie, w kolumnie ilość szacunkowa. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, podaną w kg, litrach, ml, szt. lub rolek to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 10,7 op. = 11 op. lub 10,1 op. = 11 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w siwz ilości całkowitej danego artykułu, podanej w litrach, kg, ml, szt. lub rolek. 6. Jeżeli wykonawca oferuje środek czystości w opakowaniu, którego jednostka miary (j.m.) jest inna niż żądał zamawiający, (np. zamawiający żądał opakowanie w mililitrach, a wykonawca oferuje opakowanie w gramach), wykonawca przelicza j.m. oferowanego opakowania na j.m. opakowania, które żądał zamawiający. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty dokument wystawiony przez producenta lub inny uprawniony organ lub podmiot, z którego wynika, jaki jest sposób przeliczania j.m. oferowanego przez wykonawcę opakowania na j.m., jakich żądał zamawiający. 7. Wykonawca w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do siwz) wpisuje nazwę oferowanego artykułu, w kolumnie o takiej samej nazwie, a w kolumnie Przedmiot zamówienia w miejscach wykropkowanych wpisuje gramaturę, litraż, pojemność lub ilość j.m. (np. szt.) w opakowaniu - dotyczy: Grupa 1: poz.: 3-21, Grupa 2: poz. 1-9 i 12, Grupa 3: poz. 1-18, Grupa 4: poz. 8-9, 32-34, Grupa 5: poz. 5-6 i 9. 8. Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do siwz) w miejscach wykropkowanych wpisuje nazwę firmową oferowanego artykułu, taką samą jak w formularzu cenowym w kolumnie Nazwa oferowanego artykułu oraz inne dane dotyczące danego przedmiotu zamówienia. Ponadto w sposób niebudzący wątpliwości zaznacza odpowiedź TAK/NIE np. poprzez przekreślenie złej odpowiedzi lub podkreślenie właściwej. 9. Podstawą do zweryfikowania zaproponowanych przez wykonawców środków czystości będą w szczególności dokumenty, określone w siwz w rozdziale IX pkt 3 ppkt 1)-3) oraz wypełniony formularz cenowy i ofertowy (załącznik nr 1 i 2 do siwz). 10. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności.. 1) Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt, własnym transportem, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2) Środki czystości mają być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka, składzie chemicznym, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do użycia oraz gramaturze/ litrażu/pojemności lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu. 3) Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 7:00-15:00. 4) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 44.51.41.00 - Uchwyty do narzędzi 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe 39.52.51.00 - Ściereczki do kurzu 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 33.69.10.00 - Produkty antypasożytnicze, środki owadobójcze i odstraszające owady .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: grupa 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
- Agencja Handlowa Milena, Elżbieta Pros, ul. Sanatoryjna 63, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46178,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17411,98
Oferta z najniższą ceną: 17411,98 / Oferta z najwyższą ceną: 42690,91
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: grupa 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sutura Med Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Bogusława X 44/3, 70-440 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66013,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32528,77
Oferta z najniższą ceną: 50088,47 / Oferta z najwyższą ceną: 72598,98
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: grupa 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sutura Med Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Bogusława X 44/3, 70-440 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19687,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21660,57
Oferta z najniższą ceną: 21660,57 / Oferta z najwyższą ceną: 21660,57
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: grupa 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
- Agencja Handlowa Milena, Elżbieta Pros, ul. Sanatoryjna 63, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35985,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31665,98
Oferta z najniższą ceną: 31665,98 / Oferta z najwyższą ceną: 40111,81
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: grupa 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
- Agencja Handlowa Milena, Elżbieta Pros, ul. Sanatoryjna 63, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53598,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16868,85
Oferta z najniższą ceną: 16868,85 / Oferta z najwyższą ceną: 27055,45
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- "Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach" - Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą; Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki surowców wtórnych oraz na odpady komunalne
- "Dostawa leków i produktów leczniczych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowogrodźcu".
- Pieluchomajtki oraz wyroby higieniczne
- Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby 30 placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.