Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Łódź: Dopstawa mebli
Numer ogłoszenia: 235545 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi , ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6641526, 6641210, faks 042 6641112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dopstawa mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, demontaż starych oraz montaż fabrycznie nowych mebli: 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części: siedem. 1)Część I - dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzenia Kryzysowego; 2)Część II - dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzenia Kryzysowego; 3)Część III - dostawa mebli dla Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego- Centrum Powiadamiania Ratunkowego, ul. Pienista 71, 94-109 Łódź, 4)Część IV- dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Administracyjno- Gospodarczy. 5)Część V - dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji. 6)Część VI - dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Infrastruktury 7)Część VII - dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzenia Kryzysowego; 4.W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca musi dostarczyć meble do ww. lokalizacji odpowiednich dla części I, II, III, IV, V, VI i VII zdemontować stare meble, znajdujące się w pomieszczeniach i zmontować nowe. 5.Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym z dostawą przedmiotu zamówienia do wskazanych lokalizacji ponosi Wykonawca. 6.Wykonawca musi udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 7.Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji zamówienia dokonać wizji lokalnej pomieszczeń, w których mają znajdować się meble. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. 9.Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W tym przypadku wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. 10.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówien uzupełniajacych, stanowiacych nie wiecej niż 20 % wartosci zamówienia podstawowego i polegajacych na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby koniecznosc nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilnosc techniczna lub nieproporcjonalnie duże trudnosci techniczne w uytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniajace było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 45.42.11.53-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ww. warunek określony jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zamówienia poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ww. warunek określony w ust. 1 pkt 3 jeżeli wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104, bud. E, pok. 130/131.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, Wydział Administracyjno-Gospodarczy, 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104, bud. E, pok. 118.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzenia Kryzysowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzenia Kryzysowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 45.42.11.53-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzenia Kryzysowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzenia Kryzysowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 45.42.11.53-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli dla Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego- Centrum Powiadamiania Ratunkowego, ul. Pienista 71, 94-109 Łódź.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli dla Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego- Centrum Powiadamiania Ratunkowego, ul. Pienista 71, 94-109 Łódź.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 45.42.11.53-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Administracyjno- Gospodarczy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Administracyjno- Gospodarczy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 45.42.11.53-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 45.42.11.53-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Infrastruktury.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Infrastruktury.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 45.42.11.53-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzenia Kryzysowego;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź, Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzenia Kryzysowego;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 45.42.11.53-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka MA-MU-CIK w Trzebielu
- Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice - Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach - wyposażenie
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.