eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonanie robót na Zadaniu Inwestycyjnym pn.Remont lokali w budynku przy ul. Kasztelańskiej 3 z przeznaczeniem na lokale kryzysowe



Ogłoszenie z dnia 2010-08-31

Wałbrzych: Wykonanie robót na Zadaniu Inwestycyjnym pn.: Remont lokali w budynku przy ul. Kasztelańskiej 3 z przeznaczeniem na lokale kryzysowe
Numer ogłoszenia: 235507 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót na Zadaniu Inwestycyjnym pn.: Remont lokali w budynku przy ul. Kasztelańskiej 3 z przeznaczeniem na lokale kryzysowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia dodatkowego do Zadania Inwestycyjnego pn.: Remont lokali w budynku przy ul. Kasztelańskiej 3 z przeznaczeniem na lokale kryzysowe Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) remont pokrycia drugiej połowy dachu wraz z wymianą rynien, rur spustowych i instalacji odgromowej, 2) czyszczenie (młotkowanie) lepiku asfaltowego z powierzchni posadzek, którym był przyklejony parkiet, 3) wyrównanie poziomów posadzek po wyburzeniu ścian działowych, 4) demontaż nieczynnej instalacji wod-kan i c.o., a także maszyn i urządzeń dźwigu towarowego oraz wentylatorowni, 5) zbicie tynków cementowych z powierzchni ścian pomieszczeń mieszkalnych i w korytarzach, wykonanie schodów zabiegowych, zapewniających dojście do pomieszczeń technicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. INSTELBUD Tadeusz Dyblik, ul. Rycerska 1, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108272,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115851,55

  • Oferta z najniższą ceną: 115851,55 / Oferta z najwyższą ceną: 115851,55

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. Zamawiający może udzielić zamówienia w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b)wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; uzasadnienie faktyczne: Udzielenie zamówienia dodatkowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych wynika z faktu, że zamówienie podstawowe jest uzależnione od wykonania robót objętych zamówieniem dodatkowym. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza wartości 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Zakresu robót będących przedmiotem zamówienia dodatkowego nie zawierała dokumentacja projektowa dla zamówienia podstawowego. Konieczność wykonania zamówienia dodatkowego ujawniła się podczas realizacji robót objętych zamówieniem podstawowym i nie była ona możliwa do przewidzenia wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.