eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Remont cząstkowy dróg w gminie Brzesko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Brzesko: Remont cząstkowy dróg w gminie Brzesko
Numer ogłoszenia: 23549 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg w gminie Brzesko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego dróg w gminie Brzesko o łącznej długości ok.140km, w zakresie wynikającym z pozimowego przeglądu dróg - według warunków SIWZ oraz następujących technologii: ZADANIE I. - Wykonanie remontu cząstkowego dróg emulsją asfaltową przy użyciu grysów bazaltowych 1. 1-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 1,7 kg/m2, przy użyciu grysu bazaltowego płukanego w ilości 12 kg/m2. 2. 2-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 4 kg/m2, przy użyciu grysu bazaltowego płukanego w ilości 32,5 kg/m2. 3. 3-krotne półwgłębne utrwalenie podbudowy emulsją asfaltową i przy użyciu grysu bazaltowego płukanego wg technologii, jak poniżej: - I warstwa: emulsja asfaltowa w ilości 4,5 kg/m2, grys bazaltowy fr. 12/20 mm w ilości 25 kg/m2 - II warstwa: emulsja asfaltowa w ilości 2,30 kg/m2, grys bazaltowy fr. 8/12 mm w ilości 20 kg/m2 - III warstwa: emulsja asfaltowa w ilości 1,70 kg/m2, grys bazaltowy fr. 2/8 mm w ilości 12 kg/m2 4. Likwidacja rakowin i spękań nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 1,2 kg/m2 przy użyciu grysów w ilości 10 kg/m2 remonterem drogowym 5. Remont wyboi do głębokości do 2 cm emulsją asfaltową w ilości 2,7 kg/m2, przy użyciu grysów w ilości 26,8 kg/m2 remonterem drogowym 6. Remont wyboi o głębokości do 5 cm emulsją asfaltową, po uprzednim oczyszczeniu uszkodzonego miejsca i usunięciu rumoszu. przy użyciu remontera drogowego 7. Remont wyboi o powierzchni do 1m2 mieszankami mineralno-asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm z wycięciem piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczeni uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, rozścielenie masą mineralno-asfaltową, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem 8. J/w, lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 9. Remont wyboi o powierzchni w przedziale 1m2 - 5m2 mieszankami minerlano-asfaltowymi przy średniej grubości 5cm z wycięciem piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczeni uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, rozścielenie masą mineralno-asfaltową, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem. 10. J/w, lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 11. Wykonanie profilu istniejącej nawierzchni (likwidacja nierówności i kolein) z mieszanek mineralno-asfaltowych przy średniej grubości 5cm 12. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer.jezdni, lub poszerzeniach) o gł.20cm z transportem urobku na odległość 2km 13. Wykonanie podbudowy z: - kruszywa hutniczego o grub. 10 cm - kruszywa naturalnego o grub. 10cm - pospółki o grub. 15cm 14. Frezowanie nawierzchni asfaltowych gr. 4 cm 15. Uzupełnienie poboczy o średniej szer.0,5m kruszywem średniej grubości 6cm 16. Regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych: a/ pierścieniami żeliwnymi b/ betonem 17. Regulacja pionowa kratek ulicznych studni ściekowych: a/ ramkami żeliwnymi b/ przez podmurowanie betonem 18. Regulacja pionowa zasuw wodnych i gazowych 19. Roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe 20. Ułożenie krawężników na ławie betonowej: a/ z materiałów z odzysku /krawężniki/ b/ z nowych materiałów ZADANIE II: Wykonanie nakładek asfaltowych masą mineralno-asfaltową i asfaltobetonem 1. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu o grubości 4 cm 2. Frezowanie nawierzchni asfaltowej o średniej grubości 4 cm 3. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer.jezdni,chodnika) o gł. 20cm z transportem urobku na odległość 2km 4.Wykonanie podbudowy z: - kruszywa hutniczego o grub. 10 cm - kruszywa naturalnego o grub. 10cm - pospółki o grub. 15cm 5. Remont wyboi o powierzchni do 1m2 mieszankami mineralno-asfaltowymi przy średniej grubości 5cm z wycięciem piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczeni uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, rozścielenie masą mineralno-asfaltową, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem 6. J/w , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 7. Remont wyboi o powierzchni w przedziale 1m2 - 5m2 mieszankami minerlano-asfaltowymi przy średniej grubości 5cm z wycięciem piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczeni uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, rozścielenie masą mineralno-asfaltową, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem 8. J/w , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 9. Wykonanie profilu istniejących nawierzchni (likwidacja nierówności i kolein) z mieszanek mineralno-asfaltowych przy średniej grubości 5cm 10. Uzupełnienie poboczy o średniej szer. 0,5m kruszywem średniej grubości 6cm 11. Regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych: a/ pierścieniami żeliwnymi b/ betonem 12. Regulacja pionowa kratek ulicznych studni ściekowych: a/ ramkami żeliwnymi b/ przez podmurowanie betonem 13. Roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe 14. Regulacja pionowa zasuw wodnych i gazowych 15. Ułożenie krawężników na ławie betonowej: a/ z materiałów z odzysku /krawężniki/ b/ z nowych materiałów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art.67, ust.1 pkt. 6 Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy robót stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 21.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; - dla zadania I - 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 PLN) - dla zadania II - 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 PLN) - dla obu zadań ( I i II ) - 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 PLN) zgodnie z art. 45 i art. 46 upzp oraz punktem 8 SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie złożone oświadczenie.Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Obok złożonego oświadczenia sprawdzane będzie wykonanie przynajmniej dwóch zadań o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia, co najmniej dwa o wartości 100 tyś. zł każda dla zadania I oraz o wartości 200 tyś.zł każda dla zadania II .Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Obok złożonego oświadczenia sprawdzane będzie wykazanie się dysponowaniem przynajmniej sprzętem: dla ZADANIA I: A/ remonter do naprawy powierzchniowej pod ciśnieniem z dwukomorowym zasobnikiem grysu dla różnych frakcji. B/ remonter automatyczny połaciowy z możliwością remontowania wyselekcjonowanego fragmentu drogi C/ walec ogumiony D/ piła do cięcia asfaltu E/ szczotka do czyszczenia mechanicznego F/ koparka G/ samochód samowyładowczy -dla ZADANIA II: a/ rozkładarka do mas bitumicznych - szer. min. 4 m b/ walec statyczny samojezdny /15 t/, c/ walec wibracyjny d/ walec ogumiony e/ równiarka drogowa d/ samochód samowyładowczy f/ koparka .Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie złożone oświadczenie.Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie złożone oświadczenie.Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3. Oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik Nr 4 SIWZ. 5. Projekt umowy A/ dla zadania NR I - załącznik Nr 5A SIWZ B/ dla zadania NR II - załącznik Nr 5B SIWZ 6. Oferta wg wzoru - załącznik NR 7 SIWZ. 7. Formularze cenowe dla: zadania I - załącznik nr 8A SIWZ zadania II - załącznik nr 8B SIWZ 8. Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik NR 9 SIWZ . 9. Pisemne zobowiązanie się do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik NR 10 SIWZ jeżeli dotyczy. 10. Wykaz robót budowlanych- załącznik NR 11 SIWZ. 11. Wykaz narzędzi - załącznik NR 12 SIWZ. 12.Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik NR 15 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany; 1. Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części robót budowlanych, dostaw lub usług, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, które ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, 2. Obniżenie wartości umowy w przypadku robót budowlanych zamiennych wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, W obu powyższych przypadkach opisanych w ust. 16A1.1. oraz 16A.1.2. obniżenie wartości umowy nastąpi w rozliczeniu ostatniej faktury częściowej. 3. Wykonanie robót budowlanych zamiennych w oparciu o ceny wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy. 4. Zmiana terminu wykonania robót budowlanych, Warunkami takiej zmiany są: - Wystąpienie zdarzeń technicznych lub okoliczności , których nie można było przewidzieć a które uniemożliwiają terminową realizację zadania, W szczególności zdarzenia te obejmują jedną z poniższych przyczyn: o niezidentyfikowane uzbrojenie terenu, o zlokalizowanie niewybuchów, o konieczność przeprojektowania obiektu, o ekstremalnie niekorzystne warunki pogodowe, o konieczność uzyskania dodatkowych zezwoleń, o protesty osób fizycznych lub innych podmiotów co do budowy obiektu, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te ze względów muszą być korzystne dla zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy. 5. Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany podatku VAT, Warunkami takiej zmiany są: - zmiany w podatku VAT wprowadzone właściwymi aktami prawnymi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl - menu: PRZETARGI/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 108 telefon - 14 68 63 100 wew. 144 w dniach pracy w godz. 7:30 do15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu cząstkowego dróg emulsją asfaltową przy użyciu grysów bazaltowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 1-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 1,7 kg/m2, przy użyciu grysu bazaltowego płukanego w ilości 12 kg/m2. 2. 2-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 4 kg/m2, przy użyciu grysu bazaltowego płukanego w ilości 32,5 kg/m2. 3. 3-krotne półwgłębne utrwalenie podbudowy emulsją asfaltową i przy użyciu grysu bazaltowego płukanego wg technologii, jak poniżej: - I warstwa: emulsja asfaltowa w ilości 4,5 kg/m2, grys bazaltowy fr. 12/20 mm w ilości 25 kg/m2 - II warstwa: emulsja asfaltowa w ilości 2,30 kg/m2, grys bazaltowy fr. 8/12 mm w ilości 20 kg/m2 - III warstwa: emulsja asfaltowa w ilości 1,70 kg/m2, grys bazaltowy fr. 2/8 mm w ilości 12 kg/m2 4. Likwidacja rakowin i spękań nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 1,2 kg/m2 przy użyciu grysów w ilości 10 kg/m2 remonterem drogowym 5. Remont wyboi do głębokości do 2 cm emulsją asfaltową w ilości 2,7 kg/m2, przy użyciu grysów w ilości 26,8 kg/m2 remonterem drogowym 6. Remont wyboi o głębokości do 5 cm emulsją asfaltową, po uprzednim oczyszczeniu uszkodzonego miejsca i usunięciu rumoszu. przy użyciu remontera drogowego 7. Remont wyboi o powierzchni do 1m2 mieszankami mineralno-asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm z wycięciem piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczeni uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, rozścielenie masą mineralno-asfaltową, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem 8. J/w, lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 9. Remont wyboi o powierzchni w przedziale 1m2 - 5m2 mieszankami minerlano-asfaltowymi przy średniej grubości 5cm z wycięciem piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczeni uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, rozścielenie masą mineralno-asfaltową, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem. 10. J/w, lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 11. Wykonanie profilu istniejącej nawierzchni (likwidacja nierówności i kolein) z mieszanek mineralno-asfaltowych przy średniej grubości 5cm 12. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer.jezdni, lub poszerzeniach) o gł.20cm z transportem urobku na odległość 2km 13. Wykonanie podbudowy z: - kruszywa hutniczego o grub. 10 cm - kruszywa naturalnego o grub. 10cm - pospółki o grub. 15cm 14. Frezowanie nawierzchni asfaltowych gr. 4 cm 15. Uzupełnienie poboczy o średniej szer.0,5m kruszywem średniej grubości 6cm 16. Regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych: a/ pierścieniami żeliwnymi b/ betonem 17. Regulacja pionowa kratek ulicznych studni ściekowych: a/ ramkami żeliwnymi b/ przez podmurowanie betonem 18. Regulacja pionowa zasuw wodnych i gazowych 19. Roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe 20. Ułożenie krawężników na ławie betonowej: a/ z materiałów z odzysku /krawężniki/ b/ z nowych materiałów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nakładek asfaltowych masą mineralno-asfaltową i asfaltobetonem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE II: Wykonanie nakładek asfaltowych masą mineralno-asfaltową i asfaltobetonem 1. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu o grubości 4 cm 2. Frezowanie nawierzchni asfaltowej o średniej grubości 4 cm 3. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer.jezdni,chodnika) o gł. 20cm z transportem urobku na odległość 2km 4.Wykonanie podbudowy z: - kruszywa hutniczego o grub. 10 cm - kruszywa naturalnego o grub. 10cm - pospółki o grub. 15cm 5. Remont wyboi o powierzchni do 1m2 mieszankami mineralno-asfaltowymi przy średniej grubości 5cm z wycięciem piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczeni uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, rozścielenie masą mineralno-asfaltową, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem 6. J/w , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 7. Remont wyboi o powierzchni w przedziale 1m2 - 5m2 mieszankami minerlano-asfaltowymi przy średniej grubości 5cm z wycięciem piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczeni uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, rozścielenie masą mineralno-asfaltową, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem 8. J/w , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 9. Wykonanie profilu istniejących nawierzchni (likwidacja nierówności i kolein) z mieszanek mineralno-asfaltowych przy średniej grubości 5cm 10. Uzupełnienie poboczy o średniej szer. 0,5m kruszywem średniej grubości 6cm 11. Regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych: a/ pierścieniami żeliwnymi b/ betonem 12. Regulacja pionowa kratek ulicznych studni ściekowych: a/ ramkami żeliwnymi b/ przez podmurowanie betonem 13. Roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe 14. Regulacja pionowa zasuw wodnych i gazowych 15. Ułożenie krawężników na ławie betonowej: a/ z materiałów z odzysku /krawężniki/ b/ z nowych materiałów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.