eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Budowa połączenia ul. Targowej z ul. Lubelską wraz z przebudową ul. Targowej w Biłgoraju



Ogłoszenie z dnia 2011-02-16

Biłgoraj: Budowa połączenia ul. Targowej z ul. Lubelską wraz z przebudową ul. Targowej w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 23548 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Biłgoraj , Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6869600, faks 084 6869665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa połączenia ul. Targowej z ul. Lubelską wraz z przebudową ul. Targowej w Biłgoraju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1.2 Przebudowa ul.Targowej (odcinek od ul.Lubelskiej do OSiR): Zadanie obejmuję przebudowę budowę ulicy Targowej w zakresie: - Przebudowę jezdni, chodników, wjazdów i poboczy na długości ok. 640mb wykonanie nowych nawierzchni i warstw konstrukcyjnych (jezdnia 6,0m- nawierzchnia asfaltowa; chodnik szerokość zmienna, parking (kostka szara behaton) chodnik szerokość zmienna i wjazdy kostka betonowa bulwar kolor oliwkowy (chodnik) i grafitowy-wjazdy i opaski) - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - Roboty ziemne - Ułożenia krawężnika i obrzeży - Karczowanie pni - Wykonanie skrzyżowania z ulica lokalną gminną - Wykonanie parkingu w części II w km 0+230 do 0+335 - Przebudowę oświetlenia ulicznego - Przebudowę sieci wod-kan - Przebudowę sieci gazowej - Przebudowę przepustu - Wykonanie elementów odwodnienia - Wykonanie elementów inżynierii ruchu (znaki pionowe i poziome, UBR) - Inne roboty towarzyszące. 1.3 Budowa łącznika ul.Targowej z ul. Lubelską: - Budowę jezdni, chodników, wjazdów i poboczy na długości ok. 240mb wykonanie nowych nawierzchni i warstw konstrukcyjnych (jezdnia 6,0m - nawierzchnia chodnik, opaska i wjazdy - kostka betonowa typ bulwar (jezdnia kolor grafit, chodnik i opaska kolor oliwka) - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - Roboty ziemne - Ułożenia krawężnika i obrzeży - Wykonanie skrzyżowania z drogą wojewódzką - Budowę oświetlenia ulicznego - Przebudowę sieci wod-kan - Przebudowę przepustu - Wykonanie elementów odwodnienia - Wykonanie elementów inżynierii ruchu (znaki pionowe i poziome, UBR) - Wykonanie kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków - Inne roboty towarzyszące. UWAGA 1 W czasie wykonywania robót Wykonawca zapewni stały dojazd do obiektów OSiR oraz działek prywatnych w oparciu o sporządzony przez siebie projekt czasowej organizacji ruchu dla przebudowy ul.Targowej. 2 Materiały z rozbiórki chodnika (kostka betonowa), z rozbiórki istniejącej podbudowy, z frezowania asfaltu oraz nadmiar urobku ziemnego - odwóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zakres zamówień uzupełniających: Budowa parkingu o wymiarach 120m x16m o nawierzchni z kostki brukowej usytuowanego w km 0+027 - 0+142 przebudowy ul.Targowej - Branża drogowa, odwodnienie, inżynieria ruchu

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 30 000,- zł.(słownie; trzydzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przynajmniej dwa zadania w zakresie budowy dróg, chodników , parkingów o nawierzchni z kostki brukowej lub bitumicznej o wartości jednego z nich równej lub większej niż 1 000 000 mln zł.(brutto jeden milion zł). Do sporządzenia wykazu robót można wykorzystać załączony do SIWZ wzór.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz osób (kadry kierowniczej), która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z którego wynika, że będzie dysponował min. 1 osobą jako kierownik budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i wod-kan , oraz 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia . Do sporządzenia wykazu można wykorzystać załączony do SIWZ wzór.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu udokumentowania, spełnienie tego warunku wykonawcy składają informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 mln zł.(jeden milion zł)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zaistnienia następującej sytuacji: a) w przypadku ograniczenia środków przeznaczonych na realizację zamówienia; b) w zakresie zmiany umownego terminu wykonania - z tytułu przerwania robót na czas konieczny ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne i innych przyczyn nie zawinionych oraz wynikających z konieczności usunięcia nieprzewidzianych kolizji; c) Zajścia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwilą zawarcia umowy, a w szczególności: zmiany nazwy NIP, REGONU Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, zmiany osób sprawujących funkcję kierownika budowy, kierowników robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgoraj-m.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Biłgoraj Plac Wolności 16 23-400 Biłgoraj.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Biłgoraj Plac Wolności 16 23-400 Biłgoraj pok. nr 13 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.