eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › usługa ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 0825 w m. Brzoskwinia k/ Krakowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Sandomierz: usługa ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 0825 w m. Brzoskwinia k/ Krakowa
Numer ogłoszenia: 235429 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3533, ul. Mickiewicza 38, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323418 w. 514-530, 514-53, fax 015 8334528.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jw3533@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 0825 w m. Brzoskwinia k/ Krakowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 0825 w m. Brzoskwinia k/ Krakowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 75.22.10.00 - Usługi obrony wojskowej Kod CPV wg słownika 2008: 75.22.10.00 - Usługi obrony wojskowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10 000 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Posiadają własne całodobowe centrum monitorowania sygnałów alarmowych. 4. Posiadają własne grupy interwencyjne. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Dokonają wizji lokalnej obiektów przewidzianych do ochrony. 8. Złożą ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 9. Wnieśli wadium. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 9 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków: 1. Załącznik nr 1 - Ofertę cenową 2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie oferenta, w którym znajdują się następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Oświadczenie, że oferent posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadanie takich uprawnień. 3) Oświadczenie, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zmówienia. 4) Oświadczenie, że oferent znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Oświadczenie, że oferent zapoznał się, ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji i nie wnosi istotnych zastrzeżeń. 7) Oświadczenie, że oferent dokonał wizji lokalnej obiektów, których ochrona stanowi przedmiot zamówienia i nie zgłasza żadnych zastrzeżeń w tym zakresie. 8) Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zobowiązuje się w razie wygrania przetargu podpisać umowę na zasadach określonych we wzorze stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9) Oświadczenie, że oferent posiada możliwość zabezpieczenia broni własnych pracowników. 10) Oświadczenie, że oferent gwarantuje czas reakcji grupy interwencyjnej nie dłuższy niż 15 min. 11) Oświadczenie, że oferent posiada własne grupy interwencyjne. Do Załącznika nr 2 należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. 2) Zaświadczenie właściwego organu podatkowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. 3) Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. 4) Wykaz osób, które będą podpisywały zobowiązania w imieniu oferenta w przedmiotowym zamówieniu (zawarcie umowy). 5) Wykaz wykonywanych usług o identycznym lub podobnym charakterze, co przedmiot usługi realizowanych w latach 2004-2006 potwierdzonych listami referencyjnymi (wielkość usługi). 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wydaną dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (deliktową) oraz odpowiedzialności za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (kontraktową). 8) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z postanowieniami Ustawy o Ochronie osób i mienia z dnia 22 stycznia 1997r (Dz. U. nr 114 z 1997 r. poz. 740); 9) Dokumenty potwierdzające posiadanie licencji pracownika ochrony oraz pozwolenia na posługiwanie się bronią (karabinek, pistolet maszynowy) pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia; 10) Dokument potwierdzający zorganizowanie Pionu Ochrony wraz z obowiązkami Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych i Kierownika Kancelarii tajnej. 11) Kserokopie Poświadczeń Bezpieczeństwa dla pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, stwierdzające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE (pracownicy ochrony fizycznej) i POUFNE (szef ochrony obiektów, kierownictwo firmy, inspektorzy); 12) Certyfikaty systemu jakości ISO i AQAP. Zaświadczenia muszą byś dokumentami ważnymi na dzień otwarcia ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania w toku badania ofert przedstawienia potwierdzonych kserokopii aktualnych orzeczeń lekarskich pracowników ochrony, potwierdzających zdolność fizyczną i psychiczną pracowników do wykonywania zadań pracownika ochrony.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można otrzymać bezpośrednio w JW 3533 Sandomierz ul. 38 budynek nr 38 pokój nr 1 w godz. 10.00 - 14.00, przesyłką pocztową albo pocztą elektroniczną z adresu jw3533@poczta.onet.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Jawnej JW. 3533 budynek nr 58 ; ul. Mickiewicza 38; 27-600 Sandomierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.