eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonywanie usług sprzątania w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum zlokalizowanych przy ul. Badurskiego 13, 15 i 19 w Krakowie. Sprawa znakDZP/CM/242/3-24/ZP/14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-14

Kraków: Wykonywanie usług sprzątania w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum zlokalizowanych przy ul. Badurskiego 13, 15 i 19 w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-24/ZP/14
Numer ogłoszenia: 235418 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90835 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług sprzątania w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum zlokalizowanych przy ul. Badurskiego 13, 15 i 19 w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-24/ZP/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum zlokalizowanych przy ul. Badurskiego 13, 15 i 19 w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje łączną powierzchnię sprzątania: 9.846,86 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług sprzątania przy pomocy sprzętu, narzędzi oraz środków czystości Wykonawcy, niezbędnych do prawidłowego wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią liczbę osób do sprzątania gwarantującą należyte wykonanie przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonywania prac z uwzględnieniem godzin pracy w obiekcie i jego specyfiki. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrywania pomieszczeń Zamawiającego w materiały sanitarne tj.: mydło w płynie ph neutralne, ręczniki papierowe ZZ, ręczniki papierowe duża rola, papier toaletowy dwuwarstwowy biały mała rola, papier toaletowy szary dwuwarstwowy mała rola, papier toaletowy biały/szary duża rola - na bieżąco w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany powierzchni do sprzątania w przypadku zmian organizacyjnych jednostek UJ CM w budynkach objętych przedmiotem umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia powierzchni przeznaczonej do sprzątania w poszczególnych budynkach w sytuacjach wyłączenia części budynków lub całego budynku z użytkowania np. podczas remontów, napraw. Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku, gdy usługę stanowiącą przedmiot zamówienia wykonywać będzie wspólnie kilku Wykonawców, podmiotem uprawnionym do wystawiania faktur za wykonane usługi będzie tylko i wyłącznie pełnomocnik powołany do reprezentowania Wykonawców, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Usługowe Południe Sp. z o.o., ul. Lubicz 14, 31-504 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239003,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 235338,86

  • Oferta z najniższą ceną: 140137,10 / Oferta z najwyższą ceną: 265758,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.