eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawaartykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1 - art. biurowych, Zadanie 2 - papier kserograficzny i do drukowania, Zadanie 3 - kalendarze, Zadanie 4 - druki akcydensowe) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: artykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1 - art. biurowych, Zadanie 2 - papier kserograficzny i do drukowania, Zadanie 3 - kalendarze, Zadanie 4 - druki akcydensowe) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzą-cych w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych
Numer ogłoszenia: 235380 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych , ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax. 071 3769951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: artykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1 - art. biurowych, Zadanie 2 - papier kserograficzny i do drukowania, Zadanie 3 - kalendarze, Zadanie 4 - druki akcydensowe) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzą-cych w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie 1 sukcesywna dostawa artykułów biurowych. 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa: artykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1) - do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dzien-nych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2) Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV:21120000-0 papier i tektura; 21125300-8 papier do pisania; 21200000-5 wyroby z papieru lub tektury; 21211120-2 segrega-tory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby; 21221400-2 serwetki pa-pierowe; 2123300-1 koperty; 22815000-6 zeszyty; 22832000-1 bloki brudnopisowe; 22851000 -0 skoroszyty; 22868000-2 bibuły; 25247100-5 artykuły biurowe z tworzyw sztucznych; 25247110-8 skoroszyty kołowe; 25247120-1 spinacze do papieru; 25247220-2 przyrządy do pisania z tworzyw sztucznych; 25247230-5 linijki; 25241100-3 taśma samoprzylepna z tworzyw sztucznych; 30192000-1 wyroby biurowe; 30192100-2 gumki; 30192111-2 poduszki z tuszem; 30192120-8 długopisy; 30192121-5 długopisy kulkowe; 30192125-3 pisaki; 30192130-1 ołówki; 30217320-2 dyskietki; 30217340-8 CD- ROMY. 3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stano-wiący załącznik nr 2a do SIWZ. 4) Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta dostarczanych artykułów. 2 Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie 2 sukcesywna dostawa papieru kserograficz nego i do drukowania 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego i do drukowania (Zadanie 2) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2) Przedmioty zamówienia są oznaczone kodem CPV: 21125400-9 papier do drukowania; 21125692-2 papier kserograficzny. 3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stano-wiący załącznik nr 2b do SIWZ. 4) Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta dostarczanych artykułów. 3 Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie 3 sukcesywna dostawa kalendarzy biurowych stojących, trójdzielnych oraz książkowych na rok 2009 r. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: kalendarzy (Zadanie 3) do Domów Pomocy Społecz-nej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Spo-łecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żerom-skiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wro-cławiu przy ul. Mącznej 3. 2) Przedmiot zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV: 22869000-9 terminarze; 22869100-0 terminarze ścienne; 22869200-1 kalendarze. 3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stano-wiący załącznik nr 2c do SIWZ. 4) Przedmiot zamówienia musi być wykonany z należytą starannością - niedopuszczalne są nie-wyraźne oznaczenia liter, cyfr, rozmazanie farby drukarskiej itp. 4 Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie 4 sukcesywna dostawa druków akcydensowych 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: druków akcydensowych (Zadanie 4) do Domów Po-mocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocła-wiu przy ul. Mącznej 3. 2) Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV: 22800000-8 rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury; 22864000-4 druki okazjonalne. 3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stano-wiący załącznik nr 2d do SIWZ. 4) Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta dostarczanych artykułów. 5) Przedmiot zamówienia musi być wykonany z należytą starannością - niedopuszczalne są nie-wyraźne oznaczenia liter, cyfr, rozmazanie farby drukarskiej itp. V. Termin wykonania zamówienia. 1. Termin realizacji zamówienia: 1) Zadanie nr 1 od dnia 28.12.2008r. do dnia 27.12.2009r. 2) Zadanie nr 2 od dnia 29.12.2008r. do dnia 28.12.2009r. 3) Zadanie nr 3 od dnia 29.12.2008r. do dnia 27.12.2009r. 4) Zadanie nr 4 od dnia 17.12.2008r. do dnia 16.12.2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0, 21.12.53.00-8, 21.20.00.00-5, 21.21.11.20-2, 21.22.14.00-2, 21.23.30.00-1, 22.81.50.00-6, 25.24.71.00-5, 25.24.71.10-8, 25.24.71.20-1, 25.24.72.20-2, 25.24.72.30-5, 25.24.11.00-3, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.19.21.00-2, 30.21.73.40-8, 30.21.73.20-8, 30.19.21.30-1, 30.19.21.25-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się, iż spełniają warunki podmiotowe: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o cha-rakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia, Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt 1 Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt 1 Rozdziału VI SIWZ. 2) potwierdzą, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawia-jący uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowa-niem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b) wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego or-ganu. Dla potwierdzenia warunku opisanego w ust.1 pkt. 3Zamawiający wymaga przedłożenia dokumen-tu określonego w ust. 2 Rozdziału VI SIWZ. 2. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych do-kumentach. 3. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 4. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 5. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaga-nych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświad-czenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wa-dliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać speł-nianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie póź-niej niż w dniu, w którym upłynął termin składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w po-stępowaniu albo termin składania ofert. 6. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postę-powania. Ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwier-dzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wykluczeniu z po-stępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem pro-wadzonego postępowania lub czy posługiwał się posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności ustawy Pzp (Zał. Nr 3 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumen-tów: 1. o których mowa w pkt 1,2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w ca-łości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. o którym mowa w pkt 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodze-nia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp (wy-stawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowied-nio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Rozporzą-dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiają-cy od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie Dział Zamówień Publicznych pokój 50.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie Sekretariat pokój 140..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: artykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1) - do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dzien-nych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: artykułów biurowych i papierniczych (Zadanie 1) - do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dzien-nych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Termin realizacji zamówienia: 1)Zadanie nr 1 od dnia 28.12.2008r. do dnia 27.12.2009r. 2) Przedmioty zamówienia są oznaczone kodem CPV: 21125400-9 papier do drukowania; 21125692-2 papier kserograficzny. 3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stano-wiący załącznik nr 2b do SIWZ. 4) Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta dostarczanych artykułów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00-9, 21.12.56.92-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego i do drukowania (Zadanie 2) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dzien-nych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego i do drukowania (Zadanie 2) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dzien-nych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2) Przedmioty zamówienia są oznaczone kodem CPV: 21125400-9 papier do drukowania; 21125692-2 papier kserograficzny. 3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stano-wiący załącznik nr 2b do SIWZ. 4) Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta dostarczanych artykułów. Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 2 od dnia 29.12.2008r. do dnia 28.12.2009r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00-9, 21.12.56.92-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: kalendarzy (Zadanie 3) do Domów Pomocy Społecz-nej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Spo-łecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żerom-skiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wro-cławiu przy ul. Mącznej 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: kalendarzy (Zadanie 3) do Domów Pomocy Społecz-nej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Spo-łecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żerom-skiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wro-cławiu przy ul. Mącznej 3. 2) Przedmiot zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV: 22869000-9 terminarze; 22869100-0 terminarze ścienne; 22869200-1 kalendarze. 3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stano-wiący załącznik nr 2c do SIWZ. 4) Przedmiot zamówienia musi być wykonany z należytą starannością - niedopuszczalne są nie-wyraźne oznaczenia liter, cyfr, rozmazanie farby drukarskiej itp. Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 3 od dnia 29.12.2008r. do dnia 27.12.2009r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.86.90.00-9, 22.86.91.00-0, 22.68.92.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: druków akcydensowych (Zadanie 4) do Domów Po-mocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocła-wiu przy ul. Mącznej 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: druków akcydensowych (Zadanie 4) do Domów Po-mocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 oraz Działu Usług Opiekuńczych przy ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocła-wiu przy ul. Mącznej 3. 2) Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV: 22800000-8 rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury; 22864000-4 druki okazjonalne. 3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stano-wiący załącznik nr 2d do SIWZ. 4) Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta dostarczanych artykułów. 5) Przedmiot zamówienia musi być wykonany z należytą starannością - niedopuszczalne są nie-wyraźne oznaczenia liter, cyfr, rozmazanie farby drukarskiej itp. Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 4 od dnia 17.12.2008r. do dnia 16.12.2009r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 22.86.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.