eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana okien w budynkach A, B, C, D, E, G KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Kraków: Wymiana okien w budynkach A, B, C, D, E, G KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 235373 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynkach A, B, C, D, E, G KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien konstrukcji drewnianej na okna PCV w budynkach A, B, C, D, E, G wraz z przewiązką P w budynkach Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje: zastąpienie okien drewnianych oknami PCV z szybami bezpiecznymi o odporności klasy P2, wymiana okien drewnianych w pomieszczeniach sanitarnych na okna PCV z szybami mlecznymi, zastąpienie okien drewnianych oknami PCV antywłamaniowymi klasy P7, wykonanymi z profili wielokomorowych z wysokoudarowego, twardego PCV, wyposażonymi w elementy ryglujące okno, zamki z uchwytami uniemożliwiające otwarcie okien z zewnątrz, krzywki (w kształcie grzybka) uniemożliwiające otwarcie z użyciem siły. Przy wymianie okien należy wykonać: a)demontaż krat osłaniających okna, b)poprawki tynkarskie i malarskie fragmentów ścian wynikające z ich uszkodzeń podczas wymiany stolarki i demontażu krat. Uwagi dotyczące okien: a)wszystkie okna mają być wykonane z profilu 5-komorowego, b)wszystkie okna w kolorze RAL 9001 (białym) - od wewnątrz pomieszczeń, RAL 8015 (brąz) - od zewnątrz c)wszystkie okna w pomieszczeniach biurowych i sanitarnych z nawietrznikami sterowanymi automatycznie (higrosterowanie) d)wszystkie okna dwuskrzydłowe - ze stałym słupkiem pośrodku (1 skrzydło rozwieralno-uchylne, 1 skrzydło rozwieralne) e)klamki PCV f)wszystkie okna z szybą zespoloną o współczynniku k=1,1 (bezbarwna) g)rodzaje okien: okna P7 - ze wzmocnionymi okuciami oraz szybą antywłamaniową okna P2 - ze szkłem bezpiecznym; okna z szybą mleczną, okna zwykłe PCV h)zakłada się likwidację krat okiennych, żaluzji oraz brak wymiany parapetów zewnętrznych i wewnętrznych i)uwaga na montaż i demontaż paneli międzyokiennych j)należy usunąć pionowe osłony słoneczne oraz zabezpieczyć prowadnice z uwzględnieniem mostków termicznych k)wysokość i szerokość otworu w świetle muru podano dla celów montażowych - należy sprawdzić wytyczne Producenta dla danego okna l)wszystkie wymiary sprawdzić na budowie. UWAGI: 1)w budynkach A, C, D, E - zakresem nie są objęte okna o symbolu 04 na załączonym zestawieniu stolarki okiennej, 2)miejsca wbudowania okien oznaczonych na zestawieniu stolarki okiennej symbolami: P2, P7, OZ i M będą podane Wykonawcy na etapie realizacji. 2.Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają: 1)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do SIWZ, 2)zestawienie stolarki okiennej - załącznik nr 5 do SIWZ, 3)przedmiary robót - załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.22 - Instalowanie ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 zł.). 2.Wadium można wnieść w następujących formach: 1)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 65101012700055841391200000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-149/2007, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli: a)wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia; Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, której wartość (netto) była większa lub równa 600 000 zł. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, podczas realizacji której wykonano wyłącznie roboty związane z montażem stolarki okiennej. b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. UWAGA: Osoby posiadające ww. uprawnienia winne przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 600.000 zł, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku Oferta, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie druku Oferta przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 3)Decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót - odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Dodatkowo do oferty należy dołączyć zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót. 4)Wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoją wartością i rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości i rodzaju (nie mniej niż 600 000 zł, w ramach której wykonano wyłącznie roboty związane z montażem stolarki okiennej) - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 5)Dokumenty potwierdzające, że robota, o której mowa w pkt 4 została wykonana należycie (np. listy referencyjne, protokoły odbioru robót). 6)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W związku z wielkością przetargu i zakresem prac wysokość polisy powinna opiewać przynajmniej na kwotę 600.000 zł. 2.Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.W przypadku nie złożenia wymienionych dokumentów zamawiający wykluczy wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl/zamowienia/zamowienia.php#1

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1)ze strony internetowej zamawiającego, 2)osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. 101B 3)na pisemny wniosek wykonawcy przesłany na nr faksu: 012/ 61-54-887.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych (pok. 101B) ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.