eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Usługi wywozu nieczystości stałych i makulatury z Targowiska Miejskiego w Starogardzie Gd. przy ul. Al. Niepodległości 2 w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Starogard Gdański: Usługi wywozu nieczystości stałych i makulatury z Targowiska Miejskiego w Starogardzie Gd. przy ul. Al. Niepodległości 2 w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010.
Numer ogłoszenia: 235351 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim , ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5622433, 5625321, faks 058 5625321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wywozu nieczystości stałych i makulatury z Targowiska Miejskiego w Starogardzie Gd. przy ul. Al. Niepodległości 2 w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie, udostępnienie i rozmieszczenie przez Wykonawcę kontenerów na odpady niesegregowane i segregowane (komunalne i inne niż komunalne) oraz ich systematyczny wywóz z terenu Targowiska Miejskiego w Starogardzie Gd. przy ul. Al. Niepodległości 2 w okresie od 01.01.2009 do 31.12.2010r. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Dostawę kontenerów na niesegregowane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 02) w ilości 2 sztuk, o pojemności 8 m3.Kontenery powinny posiadać sprawne zamknięcia, uniemożliwiające korzystanie z nich osobom trzecim. Wykonawca ustawi na terenie tzw. małego targowiska w miejscu wskazanym przez kierownika targowiska. Dojazd do ustawionych kontenerów w dniach poniedziałek, środa,czwartek,sobota jest udostępniony przez całą dobę natomiast we wtorki i piątki od godz. 13.30. 2) Dostawę kontenera na odpady opakowaniowe - papier, tektura ( kod odpadu 15 01 01 ) w ilości 1 szt. o pojemności 8 m3. Kontener powinien posiadać sprawne zamknięcia uniemożliwiające korzystanie osobom trzecim. Wykonawca ustawi na tzw. małym targowisku w miejscu wskazanym przez kierownika targowiska. Dojazd do ustawionego kontenera jak w dniach do kontenerów na odpady komunalne. 3) Wywóz odpadów komunalnych ( niesegregowanych) i odpadów opakowaniowych segregowanych odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego nie później niż po upływie 3 godz od zgłoszenia. Wykonanie usługi będzie potwierdzane pisemnie, zgodnie z treścią umowy. 4) Odbiór odpadów od Zamawiającego odbywać się będzie specjalistycznym taborem wykonawcy. 5) Ilość odpadów komunalnych obliczana będzie na podstawie faktycznej wagi wyszczególnionej w kartach przekazania odpadów zgodnie z zał. Nr 4 i 5. 6) W przypadku nieterminowego wywozu kontenera sprzątanie śmieci wokół kontenerów należy do Wykonawcy. 7) Przewidywana waga wywiezionych nieczystości stałych na 2010 rok wynosi 211 ton natomiast makulatury 10 ton. 8) Potwierdzeniem odbioru od Zamawiającego odpadów o kodach 20 03 02 i 15 01 01 będzie pobranie w biurze targowiska miejskiego karty przekazania odpadu wg wzoru załącznik Nr 4 i5 9) Czynności związane z w/w usługą będą wykonywane zgodnie z: - Ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008) - Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański przyjętym Uchwałą Rady Miejskiej Starogardu Gdańskiego Nr IX/72/2007 z dnia 25 kwietnia 2007 roku, zmienioną Uchwałą Rady Miejskiej Starogardu Gdańskiego Nr XV/134/2007 z dnia 24 października 2007 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz.U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.), spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i złożą ofertę na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1. W celu potwierdzenia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca powinien spełnić następujące wymagania: - posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności co wykaże poprzez przedłożenie odpisu z właściwego rejestru - posiadać ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości w Gminach (dz. U. Z 1996r. Nr 132. poz .622 z póź. zm.) - posiadać aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy o odpadach (Dz.U. z 2001r. Nr 62 poz.628 z póź. zmianami) UWAGA: W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła za zgodność z oryginałem lub inna równoważna, a także podpis osoby lub osób Wykonawcy uprawnionych do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia - lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wypełnionej na formularzu ofertowym ( Załącznik Nr 1 ), Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. W przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności każdego z udziałowców oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2. Oświadczenie Wykonawcy na załączniku Nr 2 potwierdzające spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 i pośrednio z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagana forma dokumentu - oryginał na załączonym druku. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych w niniejszym punkcie, oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożą wymagane oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm_starogard.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gd., ul. Traugutta 56, pok. 03.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gd., ul. Traugutta 56, pok. 09.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.