eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Dozór i ochrona fizyczna obiektu administracyjnego przy ul. Fabrycznej 3 w Zambrowie oraz mienia właścicieli i najemców budynku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-03

Zambrów: Dozór i ochrona fizyczna obiektu administracyjnego przy ul. Fabrycznej 3 w Zambrowie oraz mienia właścicieli i najemców budynku.
Numer ogłoszenia: 235348 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zambrowskiego , ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 2712418, faks 086 2712092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i ochrona fizyczna obiektu administracyjnego przy ul. Fabrycznej 3 w Zambrowie oraz mienia właścicieli i najemców budynku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: całodobowy dozór i ochrona fizyczna obiektu administracyjnego w Zambrowie przy ul. Fabrycznej 3 oraz mienia właścicieli i najemców budynku. Obiekt, w którym swoją siedzibę mają Starostwo Powiatowe i Urząd Miasta Zambrów - jako współwłaściciele oraz inne jednostki samorządowe i budżetowe, a także podmioty prywatne (sklepik) - jako najemcy, jest czterokondygnacyjnym budynkiem administracyjnym o powierzchni użytkowej ok. 2 600 m2. Ochrona fizyczna realizowana będzie całodobowo przez jednego umundurowanego pracownika ochrony. 2. Do obowiązków służby ochrony będzie należało między innymi: a) Czuwanie nad bezpieczeństwem osób i mienia znajdujących się w obiekcie. b) Ograniczenie dostępu do chronionego obiektu po godzinach urzędowania tylko do pracowników posiadających stosowne uprawnienia. c) Codzienne sprawdzanie budynku w zakresie: - wyłączenia wszystkich urządzeń elektrycznych (oprócz komputerów), - zamknięcia okien, - wygaszenia świateł, - innych, nie wymienionych wyżej zagrożeń mogących przyczynić się do zniszczenia mienia. W/w obowiązki Wykonawca zobowiązany jest wykonać po zakończeniu pracy osób sprzątających pomieszczenia budynku. Obowiązek dotyczy wszystkich pomieszczeń do których Zamawiający udostępni klucze. d) W przypadku jakichkolwiek zagrożeń Wykonawca zobowiązany jest powiadomić uprawnionego pracownika Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych służb. e) Obsługa i konserwacja wszystkich urządzeń alarmowych będących własnością Zamawiającego, a w które wyposażony jest obiekt (sygnalizacja p.poż., syganlizacja antywłamaniowa - czujnik ruchu, telewizja przemysłowa) oraz zgłaszanie uwag na temat ich funkcjonowania. f) Utrzymanie w czystości holu na parterze budynku poprzez zamiatanie i zmywanie podłogi oraz na schodach wejściowych do budynku poprzez zamiatanie i zmywania, w okresie zimowym odśnieżanie schodów wejściowych do budynku, a doraźnie (w przypadku nieobecności konserwatora budynku) również odśnieżanie chodników wokół budynku (niezbędne narzędzia i środki czystości zapewni Zamawiający). g) Do obowiązków Wykonawcy należy udzielanie pomocy osobom niepełnosprawnym w korzystaniu z urządzeń dźwigowych do pionowego przemieszczania osób niepełnosprawnych - jeżeli zaistnieje taka potrzeba oraz zgłaszania awarii tych urządzeń Zamawiającemu. h) Do obowiązków Wykonawcy należy monitorowanie systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach Zamawiającego, wymienionego w pkt e). i) Odpowiedzialnym za włączenie i wyłączenia systemów alarmowych zainstalowanych w obiekcie będzie: - Wykonawca - w zakresie systemów zainstalowanych w pomieszczeniach Zamawiającego (będących jego własnością), - najemcy - w pozostałym zakresie. 3. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w oparciu o zatrudnionych pracowników. Wykaz pracowników Wykonawca przekazywał będzie osobie upoważnionej przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.). Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca posiadał wydzielony i zorganizowany pion ochrony informacji niejawnych z kancelaria tajną i pełnomocnikiem. Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy Wykonawcy przewidziani do wykonywania usług i osoby ich nadzorujące oprócz licencji pracownika ochrony I i II stopnia posiadali poświadczenia bezpieczeństwa oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracownikom ochrony, wykonującym prace na obiekcie, wsparcie grupy interwencyjnej w każdym uzasadnionym przypadku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeśli Wykonwca będzie posiadał: - koncesję w zakresie usług ochrony osob i mienia zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osob i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); - oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnegokraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie własciwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakladu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spelniony, jeżeli: - Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jesli okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał jako głowny wykonawca, co najmniej dwa zamówienia na świadczenie usług w obiektach, ktore realizuja zadania o charakterze użyteczności publicznej, takich jak np.: urzędy, szkoły, muzea, banki, szpitale, sady, budynki biurowe, itp. - z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów, itp. Usługa powinna byc świadczona na rzecz jednego Zamawiającego, w sposób ciągły, przez okres co najmniej jednego roku; - dokumenty np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w wykazie (warunek ten dotyczy wszystkich pozycji ujętych w wykazie) zostały wykonane należycie; - oświadczenie Wykonawcy, że posiada wiedzę i doświaczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - minimum jedna osoba organizująca i kierująca zespolami pracowników bezpośredniej ochrony, posiada aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz legitymuje się co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku organizowania i kierowania zespołami pracowników bezpośredniej ochrony; - osoby bezpośrednio świadczące usługi posiadają aktualną licencję pracownika ochrony pierwszego stopnia; - oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będa uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunke ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową wynoszącą co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion); - ma opłaconą polisę OC lub w przypadku jej braku przedstawi inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wysokości gwarancyjnej ubezpieczenia 1 000 000,00 PLN; - złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzambrowski.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, pok. nr 124 (Sekretarz Powiatu)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, pok. nr 125 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.