Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Wrocław: System monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego budynków Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 235339 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu , Al. I. J. Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3473554, faks 71 347 34 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego budynków Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: System monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego budynków Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, obejmująca dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji elementów składających się na system monitoringu CCTV wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi tego systemu, z podziałem na dwa zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ (formularz Opisu urządzeń technicznych). Wartość zamówienia poniżej 193.000 euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w trybie zamówienia z wolnej ręki zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) powołanej ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego w rozumieniu art. 32 ust. 1 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w przypadkach niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy oraz w przypadku wyniknięcia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu wszczęcia postępowania, a rodzaj dostawy będzie taki sam jak zamówienia podstawowego, w szczególności przy konieczności nabywania urządzeń kompatybilnych z dostarczonymi.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium dla Zadania I o wartości: 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych). Wadium dla Zadania I należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj.: do 12.09.2011 r. do godziny 12:00. Pozostałe wymagania dotyczące wadium dla Zadania I zawarte są w Rozdziale VIII. SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.: a) Zadanie I - wykonali dostawę wraz z montażem systemu monitoringu CCTV - o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto każda, b) Zadanie II - wykonali dostawę wraz z montażem system monitoringu CCTV - o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto każda. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale V. SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pelnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian tj.: możliwość zmiany przedmiotu umowy na etapie realizacji zlecenia w zakresie parametrów technicznych lecz wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą obu stron. Dostarczony sprzęt nie może mieć gorszych parametrów technicznych niż sprzęt zaoferowany w ofercie oraz nie może powodować zmiany wartości umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, Wielofunkcyjna Hala Sportowa, pok. nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, Wielofunkcyjna Hala Sportowa, pok. nr 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa worków na śmieci i środków higieny osobistej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Modernizacja lądowiska dla śmigłowców ratowniczych Szpitala im. T. Marciniaka we Wrocławiu
- DOSTAWA POMP INFUZYJNYCH ORAZ STACJI DOKUJĄCYCH
- Remont dachu budynku użytkowego przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu.
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO PROWADZENIA TERAPII ECMO
- TP58_Usługa finansowania zakupów inwestycyjnych leasingiem zwrotnym - leasing operacyjny zwrotny na fabrycznie nową pamięć masową AL81 - 3.84TB 12 Gb SAS 2.5 Inch Flash Drive w ilości 14 sztuk
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dysków do archiwizacji na potrzeby PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
- Dostawa sprzętu komputerowego - umowa ramowa
- BZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Tarnowskie Góry - Etap 1
- Rozbudowa Przedszkola Nr 2 w Morągu o cztery nowe oddziały z wyposażeniem
- Dostawa kmpl elementów i podzesp. niezbędnych do wydzielenia z istniejącej teleinf. infrastr. sieciowej, infrastr. Systemu Monitoringu Wizyjnego (CCTV) wraz z ich montażem i integracją z BMS i SMS
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.