Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-19
Warszawa: Druk offsetowy oraz dostawa ulotek i broszur do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie
Numer ogłoszenia: 235316 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk offsetowy oraz dostawa ulotek i broszur do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Druk offsetowy i dostawa ulotek i broszur do siedziby UOKiK według następującej specyfikacji technicznej: 1. Rozstrzyganie sporów konsumenckich (ulotka) format: B6 (125x176 mm), papier: kreda błysk 150g, kolor: 4+4, liczba stron: 16, oprawa: 2 zszywki, nakład: 2000 szt. 2. Zakupy przez Internet (ulotka) format:100x210 mm, liczba stron: 16, papier: kreda błysk 150g, 4+4, oprawa: 2 zszywki, nakład: 3000 szt. 3. Na wakacjach z biurem podróży (ulotka) format:100x210 mm, liczba stron: 16, papier: kreda błysk 150g, 4+4, oprawa: 2 zszywki, nakład: 2000 szt. 4. Jak kupować (ulotka) format:100x210 mm, liczba stron: 16, papier: kreda błysk 150g, 4+4, oprawa: 2 zszywki, nakład: 5000 szt., 5. Przepisy konsumenckie dla przedsiębiorców (broszura) format: B5 (167x238 mm), okładka: 4+0, kreda 250 g, folia błyszcząca jednostronnie, środek: papier offset 90g, 4+4, liczba stron: 48 + okładka, oprawa: 2 zszywki, nakład: 500 egz. Publikacja posiada numer ISBN. 6. Jak poradzić sobie na rynku nieruchomości (broszura) format: B5 (167x238 mm), okładka: 4+0, kreda 250 g, folia błyszcząca jednostronnie, środek: papier offset 90g, 4+4, liczba stron: 60 + okładka, oprawa: 2 zszywki, nakład: 1000 egz. Publikacja posiada numer ISBN. 7. Nie taki kredyt straszny (broszura) format: B5 (167x238 mm), okładka: 4+1, kreda 250g, folia błyszcząca jednostronnie, środek: papier offset 90g, 4+4, liczba stron: 16 + okładka, oprawa: 2 zszywki, nakład: 500 szt. Publikacja posiada numer ISBN. 8. Postanowienia niedozwolone - przeczytaj zanim podpiszesz umowę (broszura) format: B5 (167x238 mm), okładka: 4+0, kreda 250g, folia błyszcząca jednostronnie, środek: papier offset 90g, 4+4, liczba stron: 40+okładka, oprawa: 2 zszywki, nakład: 2000 szt. 9. Vademecum konsumenta format: B5 (167x238 mm), okładka: 4+0, kreda 250g, folia błysk jednostronnie, środek: papier offset 90g, 4+4, liczba stron: 28 +okładka, oprawa: 2 zszywki, nakład: 1000 egz. Publikacja posiada numer ISBN. 10. Bądź świadomym konsumentem 60+ (broszura) format: B5 (167x238), okładka: 4+4, kreda 250g, folia błysk jednostronnie, środek: papier offset 90g, 4+4, liczba stron: 28 + okładka, oprawa: 2 zszywki, nakład: 1000 szt. Publikacja posiada numer ISBN. 11. Bądź świadomym konsumentem (ulotka) format: B5 (167x238 mm), liczba stron: 8 stron, papier: kreda błysk 150 g, 4+4, oprawa: 2 zszywki, nakład: 1000 szt. 12. Moje konsumenckie ABC (kolorowanka) format: A4 (210 x 297mm), liczba stron: 12 z okładką, okładka: 4+4, lakierowany karton 200g, środek: papier offsetowy 100g, 1+1 (tusz granatowy), oprawa: 2 zszywki, nakład: 3 000 egz. Publikacja posiada numer ISBN. 13. Zakupy z Maksem (komiks) format: A4 (210 x 297mm), okładka: 4+4, lakierowany karton 200g, środek: papier offsetowy 100g, 4+4, liczba stron: 16 z okładką, oprawa: 2 zszywki, nakład: 500 egz. Publikacja posiada numer ISBN. 1. Termin realizacji 28 dni kalendarzowych. 2. Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne w dniu podpisania umowy. 3. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4. Dostawa publikacji będzie odbywała się zgodnie z poniższych harmonogramem: 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca na obowiązek dostarczyć ulotki wymienione w punkcie 1, 2, 3, 4 oraz11. 18 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć broszury wymienione w punkcie 12 oraz 13. 28 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy wykonawca ma obowiązek dostarczyć broszury wymienione w punkcie 5, 6, 7, 8, 9 oraz 10. 5. Ewentualna zmiana dostaw ulotek i broszur wymieniona w harmonogramie, jest możliwa jedynie po zaakceptowaniu tych zmian przez Zamawiającego. 6. Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ, tj: drukiem ulotek w nakładzie minimum 500 sztuk i drukiem broszur w nakładzie minimum 700 sztuk każde. Wykonawca musi potwierdzić ich należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dowodów/dokumentów wystawionych przez zamawiającego lub odbiorcę dostawy. Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: plac Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 10:00, miejsce: plac Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa Kancelaria I piętro, pokój 116.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Przygotowanie do druku oraz druk wydawnictw na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2024 r.
- Usługa druku wydawnictw dla Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Organizacja strefy Pomorza Zachodniego wraz z przeprowadzeniem kampanii edukacyjnej i informacyjnej podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2024
- Usługi drukowania na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
- druk dwóch wersji językowych folderu promującego efekty Inicjatywy Bilateralnej "Młodzież dla Miasta, Miasto dla Młodzieży - projekty i inicjatywy angażujące i włączające lokalne społeczności ...
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.