eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego z Katowic do Chorzowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Katowice: Usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego z Katowic do Chorzowa
Numer ogłoszenia: 235303 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355814 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego z Katowic do Chorzowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego z Katowic do Chorzowa, której szczegółowy opis zawiera załącznik 2 do SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności pakowanie i przygotowanie sprzętu do transportu wraz z jego zabezpieczeniem na czas transportu oraz jego transport z Instytutu Fizyki, ul. Uniwersytecka 4, Katowice (dalej: dotychczasowa lokalizacja), a także rozładunek, wniesienie sprzętu do pomieszczeń Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie, ul. 75 Pułku Piechoty 1 (dalej: miejsca docelowe). Szczegółowy wykaz pomieszczeń oraz sprzętu, który zostanie przeniesiony w ramach niniejszej usługi znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Podstawą przystąpienia do realizacji przedmiotu umowy jest protokół przekazania sprzętu podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy oraz użytkownika. 4. Wykonawca, realizując przedmiotowe zamówienie, zobowiązany będzie do: 1) oględzin sprzętu przed przeniesieniem, potwierdzonych wpisaniem do protokołu przekazania sprzętu informacji o stanie technicznym sprzętu w chwili oględzin, podpisanego przez użytkownika i Wykonawcę, 2) przygotowania sprzętu do wyniesienia z zajmowanych pomieszczeń, w szczególności jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem, 3) dysponowania sprzętem transportowym (np. podnośniki hydrauliczne) do precyzyjnego transportu ciężkich elementów o wadze około 1500 kg. 4) transportu sprzętu z dotychczasowej lokalizacji w miejsce docelowe, 5) wykonywania przedmiotu umowy w taki sposób, aby sprzęt nie uległ uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu. 5. Wymagany termin realizacji zamówienia: maksymalny czas wykonania przedmiotowej usługi wynosi 4 tygodnie od daty zawarcia umowy. 6. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: 1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres obowiązywania umowy, o którym mowa w ust. 5 na sumę gwarancyjną co najmniej 20.000,00 PLN, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 2) ubezpieczenia sprzętu na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej 20.000,00 PLN. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający, w celu ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których obecnie znajduje się sprzęt oraz urządzenia, a także pomieszczenia, w którym zostanie zamontowany po przewiezieniu. Pomieszczenia będą udostępniane w dni robocze w godzinach 9:00-14:00, na wniosek Wykonawcy złożony do Zamawiającego w formie pisemnej bądź faksem na adres określony w rozdziale VII ust. 11 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wyznaczy termin, w jakim będzie możliwe dokonanie wizji oraz powiadomi o tym Wykonawcę. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w opisanym wyżej zakresie, w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 17. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa OKSEL Elżbieta Stachura, ul. Mała 22/1, 40-757 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3444,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3444,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5658,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.