eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Opracowanie eksperckie w zakresie optymalnego wykorzystania zasobów Wojewódzkich Podmiotów Leczniczych - Zarządzanie podmiotami zależnymi od jednostek samorządu terytorialnego w celu poprawy wydajności oraz efektywności ich funkcjonowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-09

Kraków: Opracowanie eksperckie w zakresie optymalnego wykorzystania zasobów Wojewódzkich Podmiotów Leczniczych - Zarządzanie podmiotami zależnymi od jednostek samorządu terytorialnego w celu poprawy wydajności oraz efektywności ich funkcjonowania
Numer ogłoszenia: 235210 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie eksperckie w zakresie optymalnego wykorzystania zasobów Wojewódzkich Podmiotów Leczniczych - Zarządzanie podmiotami zależnymi od jednostek samorządu terytorialnego w celu poprawy wydajności oraz efektywności ich funkcjonowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania eksperckiego w zakresie optymalnego wykorzystania zasobów Wojewódzkich Podmiotów Leczniczych - (podmiotów leczniczych dla których podmiotem tworzącym jest Województwo Małopolskie) - Zarządzanie podmiotami zależnymi od jednostek samorządu terytorialnego w celu poprawy wydajności oraz efektywności ich funkcjonowania w oparciu o wiedzę ekspercką w zakresie rozwiązań funkcjonujących na rynku usług zdrowotnych. 1) Opracowanie powinno zawierać w szczególności: a) Identyfikacje istotnych obszarów nieefektywności które wpływają na efektywność funkcjonowanie całej grupy Wojewódzkich Podmiotów Leczniczych (17 SP ZOZ, 1 Spółka ze 100% udziałem Województwa), b) Zdefiniowanie koncepcji działań mających na celu poprawę wydajności oraz efektywności funkcjonowania grupy WPL, c) Określenie współzależności obszarów zmian, d) Wstępne oszacowanie efektów działań, kosztów i czasu ich wdrożenia, e) Opracowanie winno zawierać możliwe warianty zmian, wspólną dla wszystkich podmiotów leczniczych całościową koncepcję opartą na analizach i prognozach określających najkorzystniejsze formy funkcjonowania podmiotów leczniczych, wraz z uzasadnieniem potwierdzającym trwałość i skuteczność planowanego przedsięwzięcia. 2) Opracowania powinno zostać przeprowadzone w oparciu o m.in.: a) sprawozdania finansowe, b) kontrakty z NFZ. c) przychody z tytułu usług komercyjnych i z innych źródeł przychodów spoza sfery kontraktowej NFZ. d) schematy organizacyjne. e) inne informacje powszechnie dostępne, f) doświadczenie zawodowe lub/i naukowe oraz wiedzę własną ekspertów w zakresie działalności Wojewódzkich Podmiotów Leczniczych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oraz lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) - zał. nr 4a do siwz, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. nr 4b do siwz, winny posiadać formę oryginału. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres na jaki wykonawca udziela gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu umowy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Zdrowia i Polityki Społecznej UMWM, ul. Radziwiłłowska1, 31-026 Kraków, sekretariat (pok. nr 3)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Departament Zdrowia i Polityki Społecznej UMWM, ul. Radziwiłłowska1, 31-026 Kraków, sekretariat (pok. nr 3)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dot. Pkt II.2. Zamówienie należy wykonać w ciągu 45 dni od dnia zawarcia umowy lecz nie później niż do dnia 16 listopada 2015 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.