eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa instrumentów muzycznych i ich części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Warszawa: Dostawa instrumentów muzycznych i ich części
Numer ogłoszenia: 235180 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus , plac Defilad 1/701, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 656 76 54, fax. 0-22 656 65 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinfoniaiuventus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów muzycznych i ich części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów muzycznych i ich części wraz z futerałami dla Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych- każda część będzie oceniana oddzielnie. Zamówienie obejmuje następujące części: Część 1 Dostawa waltorni Dostawa futerałów do waltorni Dostawa puzonu basowego z futerałem Część 2 Dostawa instrumentów perkusyjnych i ich części Część 3 Dostawa trąbek Dostawa futerałów do trąbek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części 37.31.26.00 - Rogi 37.31.22.00 - Puzony 37.31.60.00 - Instrumenty perkusyjne 37.31.66.00 - Ksylofony 37.32.15.00 - Akcesoria do instrumentów perkusyjnych 37.32.17.00 - Stojaki na instrumenty muzyczne lub nuty 37.31.21.00 - Trąbki 37.32.16.00 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 zamówień o podobnym charakterze tj. dostarczenie Zamawiającym profesjonalnych instrumentów muzycznych i akcesoriów wartości co najmniej 50.000,- PLN brutto każde..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - załącznik Nr 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy co do ważności dokumentu stosuje się odpowiednio Kserokopie dokumentu nadania NIP i REGON W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez konsorcjum w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, o których mowa w punktach 2 - 6, dla każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. Formularz cenowy - załącznik Nr 4 Opis techniczny i wyposażenie oferowanych instrumentów - załącznik Nr 5, Wykaz podmiotów, które będą wykonywały naprawy gwarancyjne - załącznik Nr 6 Wykaz podwykonawców - załącznik Nr 7, Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w oryginale lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum i zawarcia umowy w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Spis wykonawców dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z wyszczególnieniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik Nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sinfoniaiuventus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POLSKA ORKIESTRA SINFONIA IUVENTUS 00-901 Warszawa; Plac Defilad 1, lok. 701 godz. 9:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 09:00, miejsce: POLSKA ORKIESTRA SINFONIA IUVENTUS 00-901 Warszawa; Plac Defilad 1, lok. 701.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa waltorni Dostawa futerałów do waltorni Dostawa puzonu basowego z futerałem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 4 szt waltorni dostawa 4 szt futerałów do waltorni dostawa puzonu basowego z futerałem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.26.00-4, 37.31.22.00-0, 37.32.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa instrumentów perkusyjnych i ich części.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentów perkusyjnych i ich części Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia wraz z ilościami znajduje się w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.60.00-6, 37.31.66.00-2, 37.32.17.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa trąbek Dostawa futerałów do trąbek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa trąbek Dostawa futerałów do trąbek Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia wraz z ilościami znajduje się w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.21.00-9, 37.32.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.