Ogłoszenie z dnia 2007-11-28
Mielec: Dostawa leków i materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 235137 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład, ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800125, fax 017 7800552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.emil.tnp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczony na dosatwę leków i materiałów opatrunkowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu , zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Oferentów wg formuły spełnia - nie spełnia . oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności , a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego do załączenia w ofercie : 9) Formularz ofertowy wypełniony Do potwierdzenia powyższych warunków prosimy o załączenie do oferty poniższych dokumentów : 1) oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 3 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) kopią koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego ZUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , - powyższe dokumenty składane są zgodnie z § 1 ust. 1 pkt 1,2,3,4,5 i ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 24.5.2006 r. Nr 87, Poz. 605 ). zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 do SIWZ, 10) wypełniony formularz cenowy - zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ, 11) oświadczenie , iż cały oferowany towar posiada dokumenty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. (Prawo farmaceutyczne ) ( Dz. U. z 2001 r. nr 126 poz. 1381 z późn. zm. - zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, będą stosowane przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę zamówienia. Złożenie przez Oferenta nieprawdziwych informacji spowoduje wykluczenie go z postępowania ( art.24 ust. 2 ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.emil.tnp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-300 Mielec , Żeromskiego 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: 39-300 Mielec, ul.Zeromskiego 22 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.12.2008.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Mielec
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 6 w Mielcu
- Realizacja bonów żywnościowych
- Remont balkonów, tarasów i schodów zewnętrznych w Domu Pomocy Społecznej w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie
- Sukcesywny zakup i dostawa leków dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie
- Dostawa preparatów leczniczych
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych.
- ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW DLA POTRZEB RADOMSKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W RADOMIU
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.