Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Siedlce: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby Zamawiającego oraz obsługa serwisowa dostarczonego sprzętu
Numer ogłoszenia: 235104 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach , ul. Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, tel. 025 644-61-22 w. 204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby Zamawiającego oraz obsługa serwisowa dostarczonego sprzętu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Serwer - szt. 1 b) Stacja robocza - szt. 1 c) Monitor kolor min. 19 cali LCD - szt. 1 d) Zasilacz awaryjny wolnostojący - szt. 1 e) Zasilacz awaryjny rack - szt. 1 f) Drukarka laserowa monochromatyczna, sieciowa z dupleksem A4 - szt. 1 g) Drukarka laserowa kolorowa, sieciowa z dupleksem A4 - szt. 1 h) Switch 48 portów - 1 szt. i) Switch 16 portów - 2 szt. j) Macierz dyskowa - szt. 1 k) Macierz dyskowa NAS - szt. 1 l) Elementy infrastruktury, w tym: - wisząca szafa serwerowa: wysokość minimum 10U, - przewody sieciowe:co najmniej 16 przewodów S/FTP cat. 6A o długości 2m i co najmniej 16 przewodów S/FTP cat. 6A o długości 5m, m) Oprogramowanie Microsoft Office 2010 Professional PL OEM lub równoważny z licencją - 1 szt. n) Oprogramowanie Microsoft Windows 2008 Serwer lub równoważne z licencją - 2 szt. o) Oprogramowanie Corel Draw X4 lub równoważne z licencją - 1 szt. p) Oprogramowanie vSphere 5 z 3 letnim prawem do subskrypcji lub równoważne z licencją - 1 szt. q) Oprogramowanie SQLSvrStd 2012 OLP NL Gov - 1 szt. r) Oprogramowanie do backupu umożliwiające backup maszyn wirtualnych oraz systemu plików na macierz NAS - 1 szt. s) Usługi migracyjne i wdrożeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 39.13.40.00 - Meble komputerowe 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamwiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową tj. według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty tj. na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową tj. według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty tj. na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz na podstawie wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego odpowiadającego swoim rodzajem dostawie będącym przedmiotem zamówienia o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż 170.000,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko dostawy potwierdzone załączonymi referencjami;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową tj. według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty tj. na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową tj. według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty tj. na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową tj. według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty tj. na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy określone w wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw zostały lub są wykonywane wykonane należycie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Warunki serwisu - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach, ul. K.Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce I piętro, pokój nr 117..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ul. K.Pułaskiego 19/21, Kancelaria Ogólna - (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii oraz Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących
- Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego.
- Czynności techniczne wspomagające administrowanie Targowiskiem Miejskim w Siedlcach przy ulicy 11 Listopada 42
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 16-17 maja 2024 r. w Centralnej Bibliotece Wojskowej w Warszawie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.