eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Codzienne utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku oraz na posesji Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie w okresie od 1.01.2014 r. do 30.06.2016 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Szczecin: Codzienne utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku oraz na posesji Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie w okresie od 1.01.2014 r. do 30.06.2016 r.
Numer ogłoszenia: 235101 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie , ul. T. A. Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4803502.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Codzienne utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku oraz na posesji Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie w okresie od 1.01.2014 r. do 30.06.2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac porządkowych związanych z utrzymaniem porządku i czystości w budynku biurowym, na terenie posesji Zamawiającego położonej w Szczecinie przy ul. płk. T. A. Starzyńskiego 1, a także na chodnikach zlokalizowanych przy posesji od strony ul. H. Pobożnego i ul. płk. T. A. Starzyńskiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 33.71.19.00 - Mydło 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 34.92.71.00 - Sól drogowa 39.81.13.00 - Odświeżacze 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie pobiera się wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi w zakresie utrzymania czystości (sprzątania), przy czym każda z nich obejmowała/obejmuje powierzchnie biurowe nie mniejsze niż 2 000,00 m2 i była/jest świadczona przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy oraz wartość brutto każdej usługi była/jest nie mniejsza niż 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje co najmniej następującymi w pełni sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami technicznymi, które przeznaczone będą wyłącznie do realizacji zamówienia i które będą musiały być przechowywane na terenie Zamawiającego przez cały okres realizacji zamówienia: 1. odkurzacze profesjonalne - 5 szt., 2. wykaszarka spalinowa z głowicą do koszenia (traw i chwastów) - 1 szt., 3. kosiarka spalinowa z koszem - 1 szt., 4. zamiatarka mechaniczna ze szczotkami obrotowymi do zamiatania placów, chodników, a w zimie do odśnieżania przy pomocy szczotki - szerokość robocza 70 - 80 cm - 1 szt., 5. odśnieżarka spalinowa - 1 szt., 6. pojemnik na mieszankę piasku z solą - 3 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1. minimum jedną osobą, która będzie kierowała i nadzorowała świadczenie usług wyłącznie u Zamawiającego, posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie przy kierowaniu lub nadzorowaniu usług utrzymania czystości w obiektach użyteczności publicznej, usług sprzątania terenów zewnętrznych, odbyła szkolenie/kurs na którym nabyła wiedzę w zakresie profesjonalnego utrzymania czystości/profesjonalnego sprzątania, w tym zarządzania czystością obiektów, oraz zarządzania personelem sprzątającym, potwierdzone certyfikatem/zaświadczeniem lub innym równoważnym dokumentem wystawionym przez podmiot świadczący usługi szkoleniowe w zakresie profesjonalnego utrzymania czystości/profesjonalnego sprzątania; 2. minimum 5 osobami (w tym jedną do serwisu dziennego), które w wymiarze minimum 40 godzin w skali jednego dnia roboczego będą świadczyły usługi u Zamawiającego, z których każda posiada minimum dwuletnie doświadczenie przy bezpośrednim wykonywaniu usług utrzymania czystości powierzchni biurowych oraz posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie profesjonalnego utrzymania czystości/profesjonalnego sprzątania potwierdzone certyfikatem/zaświadczeniem lub innym równoważnym dokumentem wystawionym przez podmiot świadczący usługi szkoleniowe w zakresie profesjonalnego utrzymania czystości/profesjonalnego sprzątania; 3. minimum jedną osobą do bezpośredniego wykonywania usług utrzymania czystości na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacji roślin, która w wymiarze minimum 8 roboczogodzin w skali jednego dnia roboczego będzie świadczyć usługi u Zamawiającego, posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie przy bezpośrednim wykonywaniu usług utrzymania czystości na terenach zewnętrznych oraz posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie pielęgnacji roślin potwierdzone certyfikatem/zaświadczeniem lub innym równoważnym dokumentem wystawionym przez podmiot świadczący usługi szkoleniowe w zakresie profesjonalnej pielęgnacji roślin; 4. zatrudniał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średniorocznie minimum 10 osób świadczących bezpośrednio usługi sprzątania. Przez zatrudnienie należy rozumieć stosunek pracy w pełnym wymiarze etatu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zostanie zweryfikowana na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy p.z.p., tj. zostanie oceniona przez Zamawiającego w aspekcie spełnienia przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt III.3.2 oraz w odniesieniu do jego rzetelności, rozumianej w szczególności jako solidne i sumienne wywiązanie się Wykonawcy z uprzednio zaciągniętych zobowiązań w ramach profesjonalnej realizacji zleconych mu usług utrzymania czystości, potwierdzonej dokumentami. Opis sposobu oceny: Wykonawca wykaże zdolność do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie 90% usług spośród wszystkich głównych usług wskazanych przez siebie w Wykazie głównych usług, które spełniają warunki określone w pkt III.3.2 i potwierdzonych dowodami. Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi utrzymania czystości wewnątrz obiektów biurowych o najwyższej wartości, nie mniejszej jednak niż 200 000,00 zł brutto każda, w ilości 10 takich usług, a jeżeli wykonanych usług było mniej - to wszystkie te usługi. Ocena zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia następuje niezależnie od konieczności wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt. III.3.2 W celu dokonania weryfikacji zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, Wykonawca w wykazie głównych usług jest zobowiązany wykazać w sposób jednoznaczny, np. poprzez wyodrębnienie: 1. główne usługi wykonywane należycie, dla potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt. III.3.2 - wpisać do części I tabeli załącznika nr 6 do SIWZ, 2. pozostałe główne usługi, które Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie, a także których nie wykonał lub wykonał nienależycie - wpisać odpowiednio do części II i III tabeli załącznika nr 6 do SIWZ;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, oprócz dokumentów wymienionych pkt III.4), Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia dotyczącego liczby osób zatrudnionych przez Wykonawcę na dzień 30 września 2013 roku (wzór formularza oświadczenia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie, ul. płk. T.A. Starzyńskiego 1, pok. 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie, ul. płk. T.A. Starzyńskiego 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.