Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Leszno: Przetarg nieograniczony na dostwę oprogramowań, sprzętu i akcesoriów komputerowych dla O.G. JW. 3477 w Lesznie.
Numer ogłoszenia: 235100 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3477 , ul. Racławicka 1, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5257500, fax. 0655257905.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostwę oprogramowań, sprzętu i akcesoriów komputerowych dla O.G. JW. 3477 w Lesznie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowań, części i akcesoriów komputerowych. Szczegółowy wykaz wraz z parametrami technicznymi i ilościami na jakie Zamawiający składa zapotrzebowanie zawarty jest w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.71.40 - Płyty główne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają Warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19, poz 177 z póżn. zm.)tj.: -posiadają uprawnienia do wykonania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formuła spełnia, nie spełnia. Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do ofert wypełnione następujące druki: Formularze ofertowe na poszczególne części przetargu, Oświadczenie Wykonawcy oraz Kosztorysy ofertowe z minimalnymi wymogami technicznymi sprzętu i akcesoriów komputerowych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu są zobowiązani dostarczyć poniższe dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku zaoferowania przez Wykonawców produktów równoważnych są oni zobowiązani również do przedstawienia w ofercie oświadczeń producenta dotyczących jakości, wydajności oferowanych pro-duktów oraz deklaracje zgodności producenta lub jego upoważnione-go przedstawiciela produktów równoważnych z produktami oryginalnymi. Dokumenty te muszą potwierdzać równoważność proponowanych zamienników z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. (Podstawa art. 30 ust.5 Ustawy Prawo Za-mówień Publicznych). 4.Oświadczenie Wykonawcy, mówiące o tym, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Podpisany projekt umowy stanowiący Część II SIWZ 6.Formularz ofertowy Załącznik (od nr 1 do nr 3) 7.Kosztorys ofertowy Załącznik (od nr 5 do nr 7).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 34377
ul. Racławicka 1
64-100 Leszno, budynek nr 2, I piętro, Sekretariat, tel 065 525 75 00 ,
fax. 065 525 75 05.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 34377 ul. Racławicka 1 64-100 Leszno, budynek nr 2, parter, Kancelaria Jawna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład części 1 (Zadanie nr 1) wchodzą: karty sieciowe, patchcable, panele wentylacyjne, szafy rack, zasilacze, panele krosownicze itp. dokładna lista towarów na jakie zamawiajacy składa zapotrzebowanie w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.35-4, 31.22.41.00-3, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład części 2 (Zadanie nr 2) postępowana wchodzią: przenośne komputery typu Ipag z GPS, nagrywarki, monitory, laserowe kolorowe urzadzenia wielofunkcyjne, drukarki, zasilacze, procesory, płyty RAM. Dokladny opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnienie sprzętu na jaki zamawiający składa zapotrzebowanie w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.21.50-0, 30.23.71.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAdanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład części 3(Zadanie nr 3) postepowania wchodzą min.: napędy DVD-RW, urzadzenia UPS, zasilacze UPS, płyty:CD-R, MINI DVD-RW, myszy do komputera, dyskietki, pamięci. Dokładne wyszczególnienie sprzętu i akcesoriów komputerowych w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.32-5, 30.23.71.40-2, 32.35.31.00-3, 30.23.73.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy materiałów i asortymentu laparoskopowego II
- Budowa ul. Szybowników w Lesznie
- WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. "BUDOWA DRÓG W STREFIE INWESTYCYJNEJ I.D.E.A. W LESZNIE"
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatu leszczyńskiego
- "Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2024 i 2025 roku"
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu pn.: Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kańczudze
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- 214/IH/TP/4/2024_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.